וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצצה ספרדית: 22 שערים ו-8 אדומים

9.12.2007 / 19:38

22 שערים ו-8 כרטיסים אדומים הונפו במשחקי יום א'. ברצלונה ניצחה את דפור, ללא אוואט, 1:2. ויאריאל-בטיס 1:0, אתלטיקו מדריד-חטאפה 0:1

המחזור ה-15 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) לאחר שאמש נפתח עם שני משחקים בהם נכבש רק שער אחד. היום, בשמונת המשחקים הובקעו 22 שערים. את המחזור המטורף גם אפיינו לא פחות משמונה כרטיסים אדומים שהונפו.

אחרי הניצחון של האלופה ריאל מדריד בחוץ 0:1 על אתלטיק בילבאו, הרי שקבוצות הצמרת היו חייבות לנצח כדי לסגור את הפער שהיא פתחה מהן. לוויאריאל זה לא כל כך הלך כשהופתעה ונוצחה בביתה על ידי בטיס 1:0. עוד קבוצת צמרת, אספניול, חזרה רק עם נקודה מסראגוסה אחרי שהובילה 1:3, במשחק דרמטי שהסתיים 3:3. מי שממשיכה בכושר הנפלא היא אתלטיקו מדריד, שגברה על חטאפה 0:1 ומצמצמת פערים מהצמרת הגבוהה. גם ברצלונה, למרות משחק לא מרשים, השיבה את הפער בצמרת לארבע נקודות, כשניצחה את 1:2 את דפורטיבו לה קורוניה.

מנולו חימנז וסביליה אסגפו עוד שלוש נקודות כשגברו בביתם על מורסיה 1:3. סנטאנדר גברה באותה תוצאה על מאיורקה, רקראטיבו ניצחה 0:2 את לבנטה המסכנה ואילו אלמריה ניצחה בקרב העולות את ויאדוליד 0:1.

ברצלונה - לה קורוניה 1:2

דוד אוואט הגיע עם קבוצתו דפורטיבו לה קורוניה לקאמפ נואו, אלא שהשוער הישראלי, למרות שברצלונה מעוניינת בשירותיו, לא פתח בין קורות השער של הקבוצה מגאליסיה, לאחר שהציג יכולת לא משכנעת לאחרונה. גוסטאבו מונואה פתח במקומו.

ברצלונה קידמה בברכה את פניו של חלוצה הקמרוני סמואל אטו, שנפצע בתחילת העונה. גם דקו הפורטוגלי, שהיה מושבת כשלושה חודשים, נכנס כמחליף במחצית השנייה.

שתי דקות בתוך המשחק יושבי הקאמפ נואו תפסו את ראשם, אבל זה לא היה משער של קבוצתם, כי אם משער יפהפה של כריסטיאן הידלאגו כששלח טיל מכ-25 מטרים. בארסה השתלטה על המשחק והגיעה למצבים רבים, אבל הגנת דפור, בסיוע השוער המחליף, הצליחו לעצור אותה עד הדקה ה-40, אז הוכשל אנדרס אינייסטה ברחבה על ידי כובש השער, הידלאגו. רונאלדיניו שלח את הכדור לפינה אחת ואת השוער לאחרת, 1:1. גם במחצית השנייה בארסה תקפה והשיגה את השער המיוחל בדקה ה-72. פויול הוציא כדור רוחב, מונואה השוער הדף את הבעיטה של בוז'אן, אבל צ'אבי היה במקום כדי לשלוח את הריבאונד פנימה. חרף הניצחון ברצלונה ממשיכה לא להראות טוב, כנראה שמישהו ייתן בקרוב את הדין על כך - רייקארד, רונאלדיניו? פתרונים בהמשך העונה.

ויאריאל - בטיס 1:0

הצוללת הצהובה הפסידה במחזור הקודם בחוסה סורייה של ויאדוליד, אבל קיוותה היום להשיג שלוש נקודות קלילות 'באל מדריגל' במטרה לסגור את הפער שפתחה ריאל מדריד. אלא שמולה התייצבה הקבוצה מאנדלוסיה, שנפרדה לפני פחות משבוע מהמאמן הקטור קופר. פרנסיסקו צ'ופרה מונה למאמן הזמני עם אופצייה להתמנות למאמן הקבוע והיום הוא קנה לו מניות רבות עם הניצחון הענק על הקבוצה של מנואל פלגריני. קאפי כבש את שער הניצחון בדקה התשיעית. ויאריאל לא הצליחה להשוות והיא יורדת מנוצחת בפעם השנייה ברציפות.

סראגוסה - אספניול 3:3

משחק נהדר היה ב'לה רומרדה'. הקטאלונים, שסיימו במחזור הקודם בתיקו (1:1) בדרבי מול ברצלונה, נקלעו לפיגור כבר אחרי חמש דקות של משחק כשהחלוץ דייגו מיליטו העלה את הביתיים ליתרון. אלא ששתי דקות אחר כך החלה ההפגזה של הקטאלונים. תוך 7 דקות, החל מן הדקה השביעית ועד הדקה ה-14 כבשו חניכיו של ארנסטו ואלוורדה שלושער. ראול תאמודו השווה (7), ואלדו לופז הפך (10) ופאבלו זאבלטה ביסס את היתרון (14). ארבע דקות בתוך המחצית השנייה קיבלה סארגוסה עוד מכה שפיטר לוצ'ין הורחק באדום. המשחק המדהים ניפק שוויון דרמטי עבור המקומיים כשריקרדו אוליביירה כבש צמד בדקות 85 ו-89.

סביליה - מורסיה 1:3

בזמן שחואנדה ראמוס מתחיל לעשות חיל בקבוצתו החדשה, טוטנהאם, גם המאמן החדש של סביליה, מנולו חימנז מספק את הסחורה. האנדלוסים פגשו בראמון סאנצ'ז פיחואן את העולה החדשה מורסיה. החלוץ הברזילאי לואיס פביאנו, שנעדר לאחרונה בעקבות פציעה, שב להרכב וכבש בדקה הרביעית את הראשון. בדקה ה-58 אנצו מארסקה האיטלקי הכפיל את היתרון בבעיטת עונשין מ-11 מטרים. פרננדו באיאנו צימק בדקה ה-65, אבל לואיס פביאנו אמר את המילה האחרונה עם שער בדקת הסיום.

אתלטיקו מדריד - חטאפה 0:1

הקולוצ'יונרס פגשו לדרבי מדרידאי בוויסנטה קלדרון את הקבוצה של מיכאל לאודרופ, שביום חמישי השיגה ניצחון חוץ נאה על אלבורג בגביע אופ"א וקנתה לעצמה, כמעט בוודאות, מקום בשלב הבא. אבל אתלטי זו ממש לא אלבורג. הקבוצה של חאבייר אגירה בכושר מצוין, משיגה ניצחון שישי בשמונת משחקיהם האחרונים והיא ממשיכה בדהירה אל עבר הצמרת. דייגו פורלאן האורוגוואי כבש את שערו השישי העונה בליגה בדקה ה-20 וקנה לקבוצתו את שלוש הנקודות.

נראה ששחקני שתי הקבוצות נדבקו באדמת שפקדה את הליגה במחזור הזה כאשר מן הדקה ה-66 החלה סערה במגרש שגררה ארבעה אדומים ב-12 דקות. סרחיו 'קון' אגוארו הורחק בדקה ה-66, לוקאס מתיאס ליכט (73) ורוברטו אבודנדסיירי (77) הפכו את התוצאה במניין המורחקים, אבל חוזה אנטוניו רייס השווה דקה לאחר מכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

סנטאנדר - מאיורקה 1:3

אחרי ההפסד במחזור הקודם בסנטיאגו ברנבאו לאלופה ריאל מדריד, חזרה הקבוצה ממחוז קנטרבריה לאל סרדינרו ורשמה ניצחון נאה על מאיורקה. האדומים מהאי עלו ליתרון משער של פייר וובו בדקה ה-11, אבל החגיגה של הקמרוני נפסקה 11 דקות לאחר מכן כאשר נשלח החוצה באדום. בתווך, בדקה ה-18, השווה חורחה לופז את התוצאה. אלדו דושר עשה את המהפך בדקה ה-29. שלוש דקות לאחר מכן נרשם שוויון במורחקים. אוסקר סראנו מסנטנאדר גם ראה את האדום. פדרו מוניטיס חתם את התוצאה עם שער בדקה ה-84.

לבנטה - רקראטיבו הואלבה 2:0

קבוצות הליגה ממשיכות להתעלל בנועלת הטבלה האומללה ורקרא הנחילה לה הפסד מספר 12 העונה. חאבייר גאלגו קאמונאס (38) ואנטוניו חזוס מוניוז (54) כבשו עבור האורחים.

אלמריה - ויאדוליד 0:1
אלבארו נגרדו (75), חוזה אנטוניו קאלבו מוויאדוליד הורחק בדקה ה-74.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully