וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליובין מאמן נערים ברמת גן

שגיא ניר

9.12.2007 / 18:23

כדורסלן הנבחרת לשעבר עדיין לא הודיע רשמית על פרישה, אבל הפציעות הביאו אותו לשמש כעוזר מאמן בנוער של קבוצת האם שלו

ליאור ליובין עדיין לא תלה רשמית את הגופיה, אבל נראה כי גם בלי ההכרזה הרשמית כוכב נבחרת ישראל לשעבר ממשיך לתחנה הבאה בקריירה שלו. השחקן, שהחמיץ חלק ניכר משתי העונות האחרונות בגלל פציעות, התמנה לאחרונה לעוזר מאמן קבוצת הנוער של עירוני רמת גן.

ליובין, שהחל את הקריירה שלו במחלקת הנוער של מכבי רמת גן, ניסה לחזור לפעילות בליגת העל בתקופה האחרונה, ובשלב מסוים בקיץ אף סיכם את תנאי בהפועל גלבוע/עפולה. עוד לפני שעבר את הבדיקות הרפואיות בקבוצה הצפונית, הודיע השחקן לקבוצה כי הוא חוזר בו מההסכמות, ומאז לא מצא קבוצה אחרת, למרות שהתאמן תקופה מסוימת במכבי ראשון לציון. ליובין, שעל מנת להמשיך לשחק זקוק להמשך הטיפול בפציעות בגבו, ישמש ברמת גן כעוזרו של המאמן יניב בורגר.

ליובין בילה את חמש שנותיו הראשונות בליגת העל בעירוני רמת גן, ואחרי שהוביל את הקבוצה לגמר הפלייאוף בשנת 2002, עבר למכבי תל אביב, בה שיחק שנה אחת, לאחר מכן עבר להפועל תל אביב, שגם אותה עזב אחרי עונה אחת, לטובת מאריופול האוקראינית, בה שיחק שנה וחצי לפני שעבר לתקופה קצרה לאפולון פטראס היוונית. בתחילת העונה שעברה הוא היה חלק מהמושבה הישראלית שקמה בצסק"א סופיה הבולגרית, שהתפרקה במהירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully