וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר מתחילה במסע הבריחה

9.12.2007 / 18:01

האלופה, שמחצה 0:4 את טורינו, ניצלה 1:1 של רומא מול ליבורנו. יובנטוס ניצחה את אטאלנטה בדקה ה-86. רביעייה לפוצי בניצחון אמפולי

אינטר ממשיכה לעשות את שלה, וזה אומר שהיא שומרת על טור ההפסדים מאופס גם לאחר המחזור ה-15 באיטליה. האלופה הביסה היום (ראשון) את טורינו 0:4 והגדילה את הפער בצמרת מיריבותיה. רומא יצאה למשחק חוץ אצל ליבורנו וסיימה ב-1:1, בעוד יובנטוס השיגה ניצחון דחוק בבית על אטאלנטה 0:1. כעת אינטר מקדימה את רומא בחמש נקודות. מילאן, לעומת זאת, קיבלה סוף שבוע חופשי בגלל השתתפותה באליפות העולם לקבוצות ביפן. מי שחגגה ניצחון ענק היא אמפולי שדרסה את קליארי 1:4, כשכוכב המשחק הוא ללא ספק ניקולה פוזי שכבש את כל ארבעת השערים.

אינטר – טורינו 0:4

האלופה הגיעה למשחק עם רצף של שלושה ניצחונות, כאשר האחרון שבהם היה באמצע השבוע שעבר מול פיורנטינה, והמטרה הייתה ברורה: לשמור על המקום הראשון, ואם אפשר גם להתרחק מרומא ויובה. עד הדקה ה-38 אינטר רק החמיצה, אך אז זלטאן איברהימוביץ' הוכשל ברחבה ודייק בפנדל. שלוש דקות בתוך המחצית השניה אינטר ביססה את היתרון כשחוליו קרוז נגח פנימה אחרי מסירה של כריסטיאן קיבו.

ארבע דקות מאוחר יותר לואיס חימנז במבצע יפה כבש את השלישי ורבע שעה לסיום כדור קרן של אינטר הסתיים בנגיחה של איבן קורדובה פנימה. אינטר שומרת על מאזן נקי מהפסדים ועם 11 ניצחונות מ-15 משחקים. במחזור הבא אינטר מתארחת אצל קליארי בשאיפה להמשיך ולברוח לליגה.

ליבורנו – רומא 1:1

רומא שהתקשתה מול אודינזה במחזור האחרון אך בכל זאת רשמה שלושה ניצחונות רצופים יצאה למשחק חוץ לא קל ללא סימונה פרוטה, מרקו קאסטי ואלברטו אקווילאני הפצועים. זה גם עלה לה בנקודות למרות שכבר אחרי ארבע דקות דניאלה דה רוסי שלא כבש כבר כמעט חודשיים בליגה נגח כדור שהגיע מבעיטת קרן פנימה והעלה אותה ליתרון. שלוש דקות בלבד החזיק היתרון מעמד כשדייגו טריסטאן הישווה אחרי סלאלום בהגנה של רומא שעדיין חשבה על שער היתרון.

אמפולי - קליארי 1:4

במקרה הזה אפשר להחליף את הכותרת ל: ניקולה פוצי - קליארי 1:4. חלוצה המצוין של אמפולי כבש את כל ארבעת השערים והביא במו רגליו את שלוש הנקודות. את הסיפתח הוא עשה בדקה השנייה ואת השאר כבש בדקות 10, 50 ו-65. דניאלה קוטי רק צימק בדקה ה-77.

יובנטוס – אטאלנטה 0:1

86 דקות לקח לגברת הזקנה לתקן את הרושם מהתיקו המאופס מול מילאן, כאשר פאבל נדבד, מי אם לא הוא, כבש את שער הניצחון כאשר טעות בהגנה של האורחת נוצלה על ידו לשער. במחזור הבא יובה יוצאת למשחק חוץ אצל לאציו. יובה הייתה טובה יותר ברוב שלבי המשחק, ולא מעט הזדמנויות של שחקניה לא נוצלו לשערים. אטאלנטה שנחשבת לאחת מההפתעות הנעימות העונה פספסה את ההזדמנות להתקדם לעבר המקום החמישי.

נאפולי - פארמה 0:1

נאפולי התאוששה מהמפלה בברגמו מול אטאלנטה בשבוע שעבר (5:1), עם ניצחון ביתי דחוק משער של מרסלו זלאייטה במספרת בדקה ה-18, שהשאיר את שלוש הנקודות בדרום המגף.

גנואה – סיינה 3:1
לגנואה: לוסיאנו פיגורואה 89. לסיינה: מריו פריק 11, סימונה לוריה 20, מריו פריק 24.

אודינזה – סמפדוריה 2:3
לאודינזה: אנטוניו די נטאלה 23, פאביו קוואליארלה 70, 86. לסמפדוריה: קלאודיו בלוצ'י 31, פנדל, כריסטיאן מאגיו 40.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully