וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה הגולים?

יניב בינו

9.12.2007 / 8:30

פינת הסטטיסטיקה: לקראת המשחק מול ברצלונה ודפורטיבו לה קורוניה של דודו אוואט, הלכנו הפעם על הימור קצת אחר: באיזו מחצית יובקעו יותר שערים. יניב בינו עם הנתונים החשובים

יותר שערים: מחצית 1 ברצלונה/לה קורוניה - מחצית 2 ברצלונה/לה קורוניה 2.20, 3.70, 1.90

ביום ראשון תארח סגנית אלופת ספרד ברצלונה את דפורטיבו לה קורוניה, עם דודו אוואט, השוער הישראלי, בקאמפ נואו, במסגרת המחזור ה-15 של הליגה הספרדית. הפעם לא נלך על ההימור הרגיל – איזו קבוצה תנצח. רוב הסיכויים נוטים כמובן לטובת בארסה והימור על ניצחון שלה יכפיל את כספנו ב-1.10, כך שהרבה ג'ובות לא נראה מזה. אם כן, נהמר על משחק מספר 53 בטופס, בו אנו מתבקשים להמר באיזו מחצית יפלו יותר שערים (1 - מחצית ראשונה, X - שוויון שערים בין שתי המחציות, 2 - מחצית שנייה).

במשחקיהם של הקטאלונים, שכידוע, אוהבים לשחק באופן פתוח ונותנים למשחק לזרום, במטרה לכבוש מה שיותר שערים, נפלו העונה 38 שערים. לא הרבה באופן יחסי, וברסה מדורגת מתוך 20 קבוצות 'הלה ליגה' במקום העשירי. במשחקיה של הקבוצה מחבל גאליסיה הובקעו בסך הכול 34 שערים והיא ניצבת במקום ה-14. הנתון שמעניין אותנו כמובן הוא כמה שערים נפלו בכל מחצית אצל שתי הקבוצות. כמובן שהלכנו ובדקנו עבור קוראינו הנאמנים והנה לפניכם הנתונים.

אצל ברצלונה נפלו 22 מתוך 38 השערים במחצית הראשונה של המשחקים. כמו כן, מתוך 14 המשחקים ששיחקה הבלאוגראנה עד כה בליגה, הרי שב-10 מתוך 14 המחציות הראשונות נכבשו שערים, בעוד שבתשעה משחקים הובקעו השערים ב-45 הדקות הנועלות של המשחקים. אצל האורחים, שמדורגים במקום ה-18, מתחת לקו האדום, וחווים עונה קשה, נפלו 15 מתוך סך 34 השערים במחצית הראשונה. לה קורוניה אוחזת במאזן הפוך מברצלונה, כאשר אצלה בתשע מחציות ראשונות נכבשו שערים, בעוד שב-10 פעמים נפלו שערים במחצית השנייה. מסיכום הנתונים מצטיירת תמונה צמודה מאוד כאשר במחצית הראשונה הובקעו במשחקי שתי הקבוצות 37 שערים בסך הכול, בעוד שבמחצית השנייה רטטה הרשת 35 פעמים.

הימור על כך שבמחצית הראשונה יפול מספר גדול יותר של שערים יניב לכם יחס של פי 2.20. X, משמעו שוויון בין המחציות, מביא יחס של 3.70, והימור על המחצית השנייה יכניס לכיסכם פי 1.90. אמנם הנתונים מאוד צמודים וגם השמועות מדברות על כך שדודו אוואט לא יפתח בשערה של דפור, אבל אם אותנו אתם שואלים, היינו הולכים על המחצית השנייה. תחושת בטן. שיהיה בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully