וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארסנל היה מעצור בקנה

9.12.2007 / 17:31

בהרכב חסר ספגו התותחנים הפסד ראשון בליגה, 2:1 למידלסברו, והפער מיונייטד הצטמק לנקודה. טוטנהאם-מנ' סיטי 1:2, בולטון-וויגאן 1:4

הניצחונות של מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי אתמול (שבת) הלחיצו ככל הנראה את המוליכה ארסנל, שספגה אחר הצהריים את הפסד הבכורה שלה בפרמיירליג העונה, 2:1 מול מידלסברו. טוטנהאם שמתאוששת אט אט מפתיחת הליגה הרעה שלה, אירחה בוויט הארט ליין את מנצ'סטר סיטי המדרדרת וגברה עליה במשחק טוב מאוד 1:2. בולטון הביסה את וויגאן 1:4.

מידלסברו - ארסנל 1:2

אחרי שביקרו בניוקאסל במשחק השלמה באמצע השבוע וחזרו עם נקודה אחת, שבו התותחנים לצפון מזרח אנגליה לביקור בריברסייד של מידלסברו, שהותירה אותם הפעם בלא כלום. ההפסד של ליברפול אתמול ברדינג לא בדיוק עודד את ארסן ונגר, בשעה שמנצ'סטר יונייטד וצ'לסי המשיכו לנצח ולהתקרב לארסנל שלו, ששוב שיחקה ללא ססק פברגאס, אלכסנדר חלב, מתיאו פלמיני ורובין ואן פרסי הפצועים.

בדקה הרביעית עלתה בורו ליתרון מוקדם אחרי שג'רמי אליאדייר, שחקן ארסנל לשעבר, הוכשל על ידי קולו טורה ברחבה, וסטיוארט דאונינג כבש מהנקודה הלבנה. סאנלי טונצ'אי הכפיל את התוצאה בדקה ה-73 אחרי הדיפה רעה של מנואל אלמוניה, ושערו של תומאס רוזיצקי בתוספת הזמן כבר לא שינה דבר. ארסנל סופגת הפסד בכורה ומשיגה 12 נקודות מתוך 21 אפשריות. בשבוע הבא ייפגשו התותחנים באצטדיון האמירויות את צ'לסי לקרב צמרת לוהט.

טוטנהאם - מנצ'סטר סיטי 1:2

חואנדה ראמוס, מאמנה של קבוצת טוטנהאם, מתחיל לתפוס כיוון. ראמוס, שהגיע לוויט הארט ליין מסביליה הספרדית, השיג היום ניצחון שני בחמשת המשחקים בהם עמד על הקווים והוא בסך הכול עם שמונה נקודות מ-15 אפשריות. אחרי ההפסד הדרמטי בשבוע שעבר לברמינגהאם, אירחו התרנגולים את מנצ'סטר סיטי, שפתחה את העונה בצורה נהדרת, אולם דעכה אט אט ככל שהתקדמה הליגה.

בדקה ה-45 קיבלה טוטנהאם בעיטה חופשית. את כדור הרוחב השטוח המשיך החלוץ הנהדר, דימיטאר ברבאטוב, בעקב. הכדור פגע בשחקן הסיטי, הטעה את השוער ופסקל שימבונדה שלח מחצי מטר לרשת. 16 דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה רונאלדו ביאנקי השווה עבור המנג'ר שלו, סוון גוראן אריקסון בנגיחה יפה לחיבורי הרשת אחרי הרמת קרן. אבל כנראה שמשהו מהווינריות הגדולה של המאמן הספרדי נדבק בשחקניו האנגליים כששבע דקות לסיום, ג'רמיין דפו כבש את שער הניצחון.

יתר המשחקים

בולטון - וויגאן 1:4

הוונדררס חיפשו את הניצחון המאה שלהם בליגה הראשונה באנגליה מול היריבה שלא הפסידה בשני המחזורים האחרונים והשיגו אותו. הניצחון בסוף השבוע על הכוכב האדום בלגרד בגביע אופ"א עשה לבולטון רק טוב והיום היא הפציצה רביעייה. פול שארנר, שחקן וויגאן כבש ראשון, כבר בדקה השלישית, אבל לשער הלא נכון. דני לנדזאט השווה 11 דקות. אלא שמן הדקה ה-37 זה הפך למשחק חד צדדי כשקווין נולאן החזיר את היתרון לוונדררס, בדקה ה-70 קווין דייויס הכפיל את היתרון, ודקה לסיום החלוץ הצרפתי ניקולס אנלקה חתם את התוצאה. בולטון ממשיכה בבריחה שלה מהתחתית.

בלקבורן – ווסטהאם 1:0

הרוברס היו טובים יותר, אבל לא ידעו לכבוש ושער בודד של דין אשטון בדקה ה-52 הכריע את המשחק עבור הלונדונים. בלקבורן יכולה הייתה לעלות למקום השביעי בטבלה, אבל בעקבות ההפסד נשארה במקום התשיעי. ווסטהאם טיפסה למקום העשירי על חשבון ניוקאסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully