וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כצפוי, חוזהו של עטר יוארך

יאמר ואנשיו להגיע להסכם עם המאמן על המשך עבודתו. נתניה עשויה לסגור את העברת בונדאה להפועל ת"א. 3 שחקנים יחלו להיבחן בקבוצה

מכבי נתניה מעונינת בהמשך ההתקשרות עם מאמן הקבוצה, ראובן עטר. אמש, לאחר הניצחון בבלומפילד 0:1 על הפועל תל אביב, שוחח הבעלים דניאל יאמר עם ראשי המועדון, עורך הדין גיל לב וחבר ההנהלה לשעבר, קובי בלדב, והוחלט לשבת עם עטר כבר במהלך הימים הקרובים, זאת על מנת להגיע עמו לסיכום חיובי על המשך עבודתו בנתניה. ככל הנראה, מדובר בחוזה לשנתיים המשודרג בהדרגה. חוזהו של המאמן מסתיים בתום העונה הנוכחית ובנתניה מודעים לעובדה שהמאמן נמצא במעקב אצל מספר ראשי מועדונים מצמרת ליגת העל.

כבר לפני מספר שבועות הוחלט בנתניה להאריך את חוזהו של עטר, אולם אז, בישיבה שהתקיימה עם יאמר, הוחלט להמתין מעט, לפחות עד תום הסיבוב הראשון וזאת על מנת שלא לחזור על מקרה העונה שעברה, בה יאמר החליט להאריך את חוזהו של גוטמן במחזור השלישי ובחמישי פיטר אותו. בסביבתו של עטר אומרים שהמאמן ישמח מאוד להמשיך ולעבוד בנתניה.

השבוע יואץ המהלך להשלמת עסקת העברתו של זנו בונדאה להפועל תל אביב. בונדאה, שלא שותף אתמול במשחק מול הפועל תל אביב, הביע את הסכמתו להרפתקה החדשה אצל אלי גוטמן, שמעוניין מאוד בשירותיו ומייעד לקשר תפקיד חשוב במערך של הפועל תל אביב המתחדשת. עוד השבוע תושלם עסקת העברתו.

בנתניה נעשים מאמצים גדולים להשאיר את תמיר כהן בארץ. אמש שוחח אביו של השחקן עם ראשי המועדון, בהם דניאל יאמר, ששבר נתק של מספר שבועות בהם לא שוחחו השניים. על פי הידוע, אבי כהן הודיע על רצונו של תמיר ושלו לסגור עסקה עם אחת מהקבוצות האירופאיות המעונינות בשירותיו. אבי כהן אמר ליאמר שלבד מבולטון שהגיעה עמו להסכם עקרוני, מעונינות בשחקן גם גנט הבלגית וקבוצות נוספות. יאמר הציע להגדיל באופן משמעותי את הצעתו הקודמת כדי לשכנעו להישאר בנתניה לפחות עד תום העונה הנוכחית. "בוא נשב ונגיע להסכם חיובי שבו תמיר יישאר בנתניה", אמר יאמר לכהן.

גם ראובן עטר החל להפעיל לחצים גדולים על שני הצדדים, כדי שאלה יחזרו לשולחן הדיונים. עטר הסביר ליאמר שתמיר כהן חשוב מאוד במערך שלו כדי להגיע להישגים גם בעונה הנוכחית ולמעשה שכנע את הבעלים לשוב ולדון עם אבי כהן. אתמול, בעקבות ההופעה המביכה והחלשה של סטניסלאב אנגלוביץ', התקבלה ההחלטה הסופית לשחררו מהקבוצה וזה היה בעצם משחקו האחרון בנתניה.

במהלך השיחה שקיימו עטר ויאמר בסוף השבוע, הבטיח הבעלים לעטר "לפתוח את הכיס" ולשדרג את הסגל הקיים באופן משמעותי כדי להגיע גם העונה להישגים. אמייה טגה צפוי לשוב בימים הקרובים לגרמניה כדי להיבדק אצל הצוות הרפואי בדורטמונד, זאת על מנת להתרשם מקצב החלמתו.

שני שחקנים מדרום אפריקה יחלו להתאמן בקבוצה וזאת לבקשתו של נשיא הכבוד של המועדון מוטלה שפיגלר. מדובר בשני שחקנים שאבותיהם חברים טובים של שפיגלר ואף שיחקו איתו בעבר. אחד מהם, יהודי בשם לני כהן, מתכוון לעשות עליה. יחד עמו הגיע חברו, אריק סונו, שנופה לאחרונה מנבחרת דרום אפריקה ואביו התקשר לשפיגלר וביקש ממנו לקחת אותו לשבוע בישראל על מנת לשפר את מצב רוחו. שפיגלר שוחח היום עם עטר וביקש לצרף את השניים לאימונים ונענה בחיוב. לא מן הנמנע שאם אחד מהם ירשים יעשו בנתניה מאמצים לצרפו לסגל הקבוצה. בנוסף יחל להיבחן חלוץ בן 20 ממוצא גרוזיני, איקרלי גיפידזה שחקנה לשעבר של טורפדו מוסקבה.

דור בלך מ"הארץ" מוסיף כי סקאוטים מקבוצות בלגיות, סטנדרד ליאז' וקבוצה נוספת, עקבו במשחק אחרי תמיר כהן ואבי סטרול. השניים התרשמו לבסוף ממשחקו של איתי שכטר, אבל כשהבינו שהחלוץ יכול לצאת לאירופה רק כשיסיים את שירותו הצבאי בעוד כשנה וחצי, העדיפו להתמקד בשניים האחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully