וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מעריכים כי מוריניו יגיד 'לא'

9.12.2007 / 12:33

ה"ניוז אוף דה וורלד" מפרסם כי המאמן הפורטוגלי מעדיף לאמן קבוצה גדולה באירופה, ואמור להשיב בשלילה להצעה לאמן את נבחרת אנגליה

ההתאחדות האנגלית מחפשת מחליף לסטיב מקלארן, ואחרי חרושת השמועות לפיהן מי שיזכה להצעה הוא מאמנה לשעבר של צ'לסי, ז'וזה מוריניו, מתברר היום (ראשון) כי המאמן שצפוי לקבל את הפנייה אמור להשיב בשלילה. למוריניו יוצע סכום של לא פחות משישה מיליון ליש"ט לשנה, אך הפורטוגלי עדיין שוקל את האופציות אחרי שזכה להצעה גם ממועדון אירופי בכיר.

יו"ר ההתאחדות האנגלית, בריאן ברוויק, היה קרוב לסכם עם מוריניו על חוזה לארבע שנים וחצי תמורת 27 מיליון ליש"ט, כשסוכנו של המאמן, ג'ורג' מנדז, שוחח עם ברוויק ביום שישי על פרטי ההסכם. אלא שנראה שהעסקה הזו לא תצא אל הפועל, לאחר שמתברר כי מוריניו זכה להצעה, ככל הנראה ממילאן.

מוריניו כבר צוטט בשבועות האחרונים בתקשורת כשאמר: "אני כבר החלטתי שאני אאמן באנגליה אם ירצו אותי. אני יוצא לחופשה כעת, אבל אם הכל יילך כשורה אני אוכל להיות באנגליה ב-1 בינואר". מוריניו שזוכה לאהדה רבה באנגליה על ידי התקשורת, האוהדים והשחקנים, זכה לאהדה גם בקרב ההתאחדות האנגלית שמשוכנעת שהוא האיש שיכול להצעיד את אנגליה להישגים בזירה הבינלאומית.

דוברו של מוריניו, אלדיו פראמס אמר בנושא: "אני לא הולך להסתיר את העובדה שנוצר קשר, מאחר ואכן נוצר קשר כזה. ז'וזה מוריניו מוכן לשמוע את ההצעה של ההתאחדות האנגלית. ההתאחדות אמרה לסוכנו של מוריניו שישנה התעניינות לגביו. ז'וזה אמר לסוכנו את התנאים שבהם הוא מעוניין כדי להתקדם לשלב הבא במו"מ, כמו עניין השכר".

ה"ניוז אוף דה וורלד" טוען כי מוריניו אמור להודיע כי הוא יוצא מהמירוץ על המשרה, כשהוא מראיין את מקורבו של המאמן שטען: "ז'וזה מעוניין להיות יקיר פורטוגל לתמיד, כך שיהיה לו קשה ללכת ולאמן מדינה אחרת. הוא חושש שהוא יאבד את האהדה מאנשיו במדינה וזה יותר מידי עבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully