וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי נטול מגנים

9.12.2007 / 11:50

למכבי חיפה מגן שמאלי לחצי גמר גביע הטוטו: דנין סובל מנפיחות בקרסול, מסיללה מורחק וגפני בטיפולים. הקבוצה לא תשחרר אף מגן שמאלי

עד לפני שבועיים במכבי חיפה דיברו על שחרור אפשרי של אחד המגנים השמאליים. אחרי המשחק נגד סכנין, לא בטוח שרוני לוי, למרות הפציעה של רוני גפני, יסכים לשחרר אחד מהם. לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום רביעי (חצי גמר גביע הטוטו), למאמן אין אף מגן שמאלי כשיר.

בנוסף לפיטר מסיללה הורחק במשחק אתמול, רוני גפני ממשיך לעבור טיפולים ואילו המגן אלירן דנין ממשיך לסבול מכאבים בקרסול ולא צפוי לשחק. בקבוצה מעריכים שדנין יהיה כשיר עד אחרי הפגרה בת השבועיים, כלומר למשחק בעוד פחות משלושה שבועות. גפני צפוי להיעדר חודש לאחר הפגרה. " כנראה שיש קללה על העמדה", אמר שחקן בקבוצה. מוחמד שחבארי ואלון חרזי, שניהם מגנים ימיניים, ימלאו ככל הנראה את החור.

בעקבות המצב שנוצר, בקבוצה קיבלו החלטה עקרונית שלא לשחרר אף אחד מהמגנים בחודש ינואר, וזה מגביר את הסיכויים של פאוליניו לעזוב. מסיללה אמור לעזוב את הארץ במהלך חודש ינואר, לקראת אליפות אפריקה לאומות שתתחיל ב-20 בחודש, ותסתיים ב-10 בפברואר. אם נבחרת דרום אפריקה תעפיל לגמר, חיפה תהיה בבעיה גדולה, משום שבשלב הזה יהיה דנין המגן השמאלי היחיד בכושר משחק, ואילו גפני, אמור בשלב הזה להתאמן באופן הדרגתי, משום שבקבוצה לא רוצים לסכן את בריאותו.

שחקנים בקבוצה החמיאו אתמול לשוער ניר דוידוביץ' על יכולתו. "מאז ששכרו שודרג, חיפה נראית הרבה יותר טוב", אמרו בציניות. כנגד הקפטן אלון חרזי הושמעה ביקורת על כך שלא הרחיק את כדור הרוחב בשער של סכנין, ופינה את השטח לחאמד גנאים שכבש את שער השוויון. יחד עם זאת, בקבוצה מרוצים מהיכולת שהוא הפגין במהלך המשחק.

ת'מבינקוסי פנטאני, שנמצא על הכוונת החיפאית, ממשיך לכבוש בליגה בדרום אפריקה. אתמול כבש החלוץ שער יתרון לקבוצתו, מוליכת הטבלה אייאקס קייפטאון, בהפסדה 2:1 מול המדורגת שלישית בטבלה, פיראטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully