וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנו חושבים כבר על לאציו, הרבה מונח על הכף"

9.12.2007 / 10:48

אחרי הניצחון על אתלטיק בילבאו 0:1, פפה מריאל מדריד מתרכז במשחק הבא בליגת האלופות. ואן ניסטלרוי: "תמיד קשה לנצח בבילבאו"

חלוצה של ריאל מדריד, רוד ואן ניסטלרוי, שכבש את שער הניצחון מול אתלטיק בילבאו (0:1) והעניק שלוש נקודות חשובות לאלופה במאבקה מול ברצלונה, דיבר על השער שהבקיע: "כבשתי שער נאה ממרחק, אבל אני רגיל לזה. הכדור קיבל כיוון מוזר, אבל זה היה מצוין עבורי".

החלוץ ההולנדי הוסיף: "היו לי בעיות בשריר שבשוק בסיום המשחק, אך אני לגמרי אהיה כשיר ביום שלישי". באמצע השבוע תפגוש ריאל את לאציו, כשעדיין לא הבטיחה את עלייתה לשמינית הגמר למרות שהיא נמצאת במקום הראשון בבית.

על הניצחון המינימלי מול בילבאו אמר ואן ניסטלרוי: "זה תמיד קשה לנצח באיצטדיון הזה. יש הרבה מאוד לחץ ומשחקים כאן תמיד מסובכים מאוד מבחינה פיזית, אך הגענו להזדמנויות והגנו טוב מאוד. אני חושב שניצחון 0:1 היא תוצאה טובה".

על היריבה האיטלקית אמר: "אנחנו צריכים להתרכז במשחק מול לאציו והוא חשוב עבורינו בדרך לליגת האלופות, שזו אחת מהמטרות הגדולות שלנו העונה". גם פפה הצטרף לדבריו של ואן ניסטלרוי, ואמר: "כעת אנחנו חושבים על המשחק מול לאציו כי הרבה מונח על הכף. אני מקווה שננצח ונעלה לשלב הבא בליגת האלופות".

גם שוער הקבוצה, איקר קאסיאס, שעשה עבודה נפלאה ושמר על שער נקי יודע את משמעות הניצחון: "זה איצטדיון שהרבה קבוצות סובלות בו. גם אנחנו סבלנו אבל עשינו את העבודה שלנו ומגיע לנו ציון 10 על המאמץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully