וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז לא משלים עם ההפסד לרדינג

9.12.2007 / 10:13

מאמן ליברפול, שנוצח 3:1 התלונן: "השופטים קיבלו מספר החלטות שרדינג הרוויחה מהן", אך משוכנע: "אנחנו חושבים כבר על מארסיי"

טענות קשות היו בליברפול אמש (שבת) אחרי ההפסד 3:1 ברדינג, כאשר רפא בניטז המאוכזב משוכנע שההכרעה לא הושגה על הדשא אלא אצל השופט שקיפח את קבוצתו. "אני חושב שזה היה משחק קשה. היו לנו מספר הזדמנויות ולא ניצלנו אותן, אך השופטים קיבלו מספר החלטות שרדינג הרוויחה מהן, כמו הפנדל שנשרק לזכותה".

האדומים של בניטז מדורגים במקום הרביעי לאחר המחזור, מה שאיפשר לצ'לסי ולמנצ'סטר יונייטד לברוח מעט בעקבות ניצחונותיהן אמש. על הפנדל עצמו, אמר בניטז: "אני חושב שהעבירה שנעשתה הייתה מחוץ לרחבה. אם זה היה בתוך הרחבה, אז למה ג'ימי קראגר לא קיבל כרטיס צהוב? אני חושב שזה מכיוון שהשופט הבין שהוא טעה".

המאמן הספרדי גם טוען שקבוצתו הייתה זכאית לפנדל כאשר איברהימה סונקו ביצע עבירה על פרננדו טורס: "עבורי זה ברור. גם אם סונקו נגע, טורס היה עם הכדור ונפל, הוא לא הצליח להמשיך לרוץ ולכן זה פנדל".

עם זאת, בניטז השלים כבר עם ההפסד, ואמר: "אנחנו לא יכולים לשנות תוצאות, כך שאנחנו חייבים לחשוב על הדברים החיוביים. לא פציעות ולא כרטיסים צהובים. אנחנו צריכים לחשוב על המשחק הבא. ידענו שזה יהיה קשה וב-3:1 נדרשנו לחשוב על לשמור שחקני מפתח. שחקנים עייפים, הם משחקים לא מעט משחקים וניסינו לעשות משהו חדש עם שחקנים עם רגליים טריות".

כמו כן, בניטז הכחיש כי קבוצתו נותנת עדיפות לליגת האלופות על פני הליגה, ועל כך אמר: "יהיה קשה לנצח את מארסיי כך שנאלצתי לחשוב על כך, זה הכל". בניטז גם נשאל אם ההפסד הזה יכול ליצור לו בעיות מול בעלי הקבוצה, איתם הוא נפגש בשבוע הבא, השיב בגיחוך: "כל עוד אני משפר את האנגלית שלי, אני לא חושב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully