וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוזר לשחק מול יציעים ריקים"

מכבי ת"א השלימה את הכנותיה לקראת המשחק בחולון (20:40, ערוץ 5), שייערך ללא קהל. גודס: "החבר'ה צריכים להיות מוכנים לשקט"

נשיאות בית הדין העליון של איגוד הכדורסל דחתה את בקשת הפועל חולון להורות על קיום משחקי הליגה הביתיים שלה עם קהל עד אשר ישמע הערעור בעניינה בפני בית הדין העליון. המשמעות היא שגם משחק הליגה של הקבוצה היום (שני, 20:40, ספורט 5) מול מכבי תל אביב ייערך ללא קהל, כפי שנקבע בבית הדין המשמעתי של האיגוד.

בהפועל חולון פינטזו שבע שנים על המשחק הזה, אבל התפאורה למשחק בין העולה החדשה לאלופה מכבי תל אביב תהיה דלה במיוחד. ככה זה כשאולם הפחים יארח את הצהובים כשהוא עירום מקהל.

בחולון היו מעודדים השבוע מהניצחון הקליל באשקלון, אבל גם שם יודעים שמשחק מול מכבי תל אביב זה כבר מבחן של ממש. השחקן השישי של חולון, הקהל, אמנם יצפה גם במשחק הזה בטלויזיה, אבל מי שכן יחזור לרשות המארחת הוא מיקי דורסמן, שיעמוד על הקווים לראשונה מאז אירועי החזיז במלחה.

ביום חמישי בשעה 16:30 יקיים בית הדין העליון של איגוד הכדורסל דיון בערעור שהגישה הפועל חולון, על ההרשעה והעונש שהוטל על הקבוצה בבית הדין המשמעתי, הכולל גם אירוח שמונה משחקי בית ללא קהל.

"אולי ישמעו טוב יותר את המאמנים"

יום עמוס עבר על אנשי מכבי תל אביב. בבוקר ביקרו השחקנים והצוות המקצועי במחלקת הילדים של בית החולים תל השומר, ולאחר מכן התפנו להתכונן לקראת משחק הליגה המסקרן בחולון. במהלך היום צפו השחקנים בוידאו ובערב ערכה הקבוצה את אימונה המסכם.

"לשתי הקבוצות יהיה שונה לשחק ללא קהל", אמר עוזר המאמן, גיא גודס. "מוזר לשחק מול יציעים ריקים. החבר'ה צריכים להיות מוכנים בראש. עם השקט שיהיה באולם, אולי ישמעו יותר את המאמנים. חולון זו קבוצה נהדרת עם הרבה שחקנים טובים. לא יהיה שם קל, אבל אנחנו צריכים לנצח ולהמשיך להתקדם".

"יהיה קשה לשחק בלי קהל, צריך להתכונן לזה", הוסיף עמרי כספי. "בדרך כלל זו חוויה לשחק בחולון. הקהל יחסר, אבל זה המצב. האוהדים של חולון נותנים לה הרבה, בטח ברמת הטירוף והאנרגיות שזה נותן לשחקנים. ההפסד לבני השרון? אנחנו תמיד מתייחסים לליגה ברצינות. ההפסד לא גרם לשינויים בתוכניות".

עדכון ראשון: 9.12.07, 16:15
עדכון אחרון: 10.12.07, 11:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully