וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי היה צריך לבעוט את הפנדל שהחמיץ גולן?

9.12.2007 / 9:24

לירן כהן לא היה על המגרש ופביאן לא הורה על בועט. תקרית בין אוהדי כפ"ס לאבי לוזון. לוזון בדק אפשרות לצרף את ארבייטמן, הסיכויים נמוכים

חדר ההלבשה של מכבי פתח תקוה לא נראה כל כך קודר מזה זמן רב, לאחר נקודה שהשיגה הקבוצה במשחק חוץ. לאחר המשחק בכפר סבא הגיעו השחקנים לחדר ההלבשה, כמה מהם בעטו בבלוני המים שעמדו בדרכם ושמרו על שקט יחסי. הנשיא עמוס לוזון נכנס לחדר ההלבשה ואמר: "איך לא ניצחתם?", והוסיף: "לא יודע מה קרה לעומר (גולן), ממתי הוא ככה מחמיץ פנדלים. שני פנדלים הוא החמיץ כבר, גם נגד בני יהודה הוא החמיץ".

לפני המשחק סוכם כי במידה והקבוצה תזכה לכדור עונשין מ-11 מטרים, לירן כהן יבצע את הבעיטה. לאחר ההכשלה כהן לא היה במגרש, ופביאן עמד להורות מהספסל על הבועט המועדף עליו. עוד לפני שהספיק, גולן לקח את הכדור בידו והניח אותו על הנקודה הלבנה. "חוסר מזל", אמר אחד מאנשי הקבוצה בסיום. "פביאן רצה לתת את הכדור לשחקן אחר, אולי סולי (צמח). מצד שני, אף אחד לא יכל לדעת שהשחקן הכי טוב בקבוצה יחמיץ עוד פנדל. אם זה היה נכנס היינו מדברים אחרת. חבל".

לאחר המשחק נכנס עמוס לוזון לחדר האירוח של הפועל כפר סבא, שם צפו המאמן אלי אוחנה וחברי ההנהלה במשחקה של מכבי נתניה בבלומפילד. "שדדתם אותנו", אמר לאנשי כפר סבא. "אם שואלים אותך למה שחררת את עומר, תגיד שזה בגלל הפנדל", ענו בציניות אנשי כפר סבא.

בשלב זה, אגב, הסיכויים שהמועמדים היחידים שהוזכרו כמועמדים להחליף את גולן, ליאור אסולין ושלומי ארבייטמן יגיעו, נמוכים. "בדקנו אפשרות, חיפה והפועל לא משחררים אותם", הסבירו בקבוצה. ביום שני הבא ילווה עמוס לוזון את עומר גולן ללוקרן, שם הצדדים צפויים לחתום על חוזה. בקבוצה הסבירו כי הם מעוניינים לצרף זר אחד בפגרה, מחליף לגולן. ההחלטה לשחרר את הזר הסרבי ננאד סאביץ' עדיין עומדת בעינה. אתמול סאביץ' לא שותף מסיבות מקצועיות ואם הקבוצה לא תתחזק בזר נוסף, הקבוצה תישאר עם שלושה זרים.

במהלך המשחק, ביציע הכבוד התרחשו מספר אירועים שהביכו את יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון. השופט לירן וקסברגר לא שרק למספר עבירות שבוצעו לכאורה על שחקני כפר סבא. הנוכחים ביציע הגיבו בשריקות בבוז וצעקו לעברו: "אתה מפחד מאבי לוזון", "שופט מכור". לפני שעומר גולן בעט את הפנדל צעק לעברו: "הוא שרק רק כי אתה ביציע". לאחר ההחמצה פנה לעברו אחד האוהדים: "הנה, הראנו לכם שיש צדק". לוזון שישב ביציע שמר על איפוק ולא הגיב לקריאות הקשות נגדו. גם גיא לוזון צפה במשחק אתמול. הוא ישב ליד אבי לוזון ושמר על איפוק יחסי ביציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully