וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו בטוטו התייאשו מהפועל ת"א

רגב גולדמן

8.12.2007 / 22:30

המנחשים לא יוכלו להמר על משחקה של סוגרת הטבלה מול בית”ר ירושלים. האדומים: ”שערוריה”. סוכנו של עובד מודאג ממעמד לקוחו

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

בשבוע שעבר החליפה הפועל תל אביב מאמן. אלי גוטמן הגיע לוולפסון, הזכיר את ברצלונה, דיבר על חזרה לחיים. בבלומפילד אמש (שבת) הראו האדומים שיפור קל, מה שלא הספיק כדי להימנע מהפסד נוסף בבית, הפעם 0:1 לראובן עטר ומכבי נתניה שלו. חוסר האונים הזה של הפועל תל אביב, יחד עם השליטה הטוטאלית של בית"ר ירושלים בליגה, גרמה לאנשי המועצה להימורים בספורט לא לכלול את המשחק הקרוב בטופס הטוטו.

"זו בושה וחרפה", אמר הבוקר (ראשון) גורם בהפועל תל אביב, "ממש שערוריה. קבוצה כמו הפועל תל אביב חייבת להיכלל בטופס, ולא משנה מה המיקום שלה בטבלה או כמה משחקים היא הפסידה. צריך לבדוק את תהליך קבלת ההחלטות במועצה להסדר ההימורים בספורט, כי זה נראה רע מאוד. מה אנחנו שונים ממכבי תל אביב או מבני יהודה, שאותן לא הוציאו. אולי רוצים לסגור איתנו חשבון. כנראה הגענו לימים חשוכים".

ברוך דגו, קשר הקבוצה, סירב לקחת ללב: "לא מעניינות אותי השטויות האלה. אנחנו לא מתעסקים בזה. המצב של הקבוצה הוא הדבר החשוב ביותר ואיך שהקבוצה תצא מהמצב הזה, זה הדבר החשוב מבחינתנו. אנחנו לא מחפשים מי לא בסדר בטוטו, כי זה בכלל לא מעניין אותנו. המצב של הקבוצה קשה ואנחנו רק חושבים על איך לצאת מהתחתית".

"עוד מוקדם לדבר על שינויים בסגל"

לא לפתיחה הזו פילל גוטמן כשלקח על עצמו להושיע את הפועל ת"א. גם תחת הדרכתו, האדומים לא השכילו לכבוש, למרות שהגיעו למספר הזדמנויות, וספגו הפסד נוסף, 1:0 למכבי נתניה. פאביו ג'וניור היה חלש כרגיל, אסולין לא ממש הגיע למצבים למרות כמה מהלכים יפים, ולגוטמן יש הרבה עבודה בדרך לשדרוג משחק ההתקפה של האחרונה בטבלה.

נראה שהמאמן הייסודי של הפועל ת"א, מודע היטב למצב בו נמצאת הקבוצה שלו, כשסירב אחרי המשחק להתרשם יתר על המידה מהשיפור היחסי ביכולת, לעומת השבועות הקודמים: "אכזבה מבחינת התוצאה, מבחינת היכולת היינו טובים יותר מנתניה. מה שמתסכל אותי זה שלא ראיתי את שטראובר בהצלה מיוחדת. היו לנו כמה מצבים עם הפריצות של אנטבי במחצית הראשונה שהיו צריכים להוביל לשער".

לגבי שינוי עתידי בסגל אמר גוטמן: "לא יודע מה יהיה בינואר, זה מוקדם מדי לומר. ראינו כמה דברים טובים שעבדנו עליהם השבוע, אבל זה לא עוזר כשהתוצאה לרעתנו". גוטמן, שבמסיבת העיתונאים השבוע, הביע שאיפות למקום גבוה בסיום העונה נשמע אמש אחרת כשנשאל מה יספק אותו: "מקום אחד מעל הקו האדום ואני אהיה מאושר. על מה עוד אפשר לחלום במצב כזה? צריך קודם לצאת מרצף ההפסדים".

לגבי ראובן עובד שהוחלף במחצית הראשונה אמר גוטמן: "אמרתי לו שאפשר לבנות עליו, הבעיה שלו זה קבלת החלטות. אחרי שפתחנו מצוין, הגול שספגנו השפיע עליו לרעה. אמרתי לעצמי, אני אעזור לו לצאת מזה".

הקשר שי אבוטובול לקח אחריות בשם השחקנים על המשבר העמוק בו נמצאת הפועל ת"א: "אנחנו יודעים שאנחנו מאכזבים את האוהדים, שבת אחרי שבת. נשקר אם נאמר שאנחנו משתפרים. השחקנים אשמים במצב, ואנחנו נוציא את הקבוצה מהבוץ. העבודה מונחת על כתפינו. במחצית הראשונה הגענו למצבים אבל במחצית השנייה היה קשה יותר. נקווה להשתפר בשבוע הבא למרות שמדובר במשחק קשה בטדי מול בית"ר".

הסוכנים של עובד זועמים

"אני מאוד מקווה שראובן עובד הוא לא השעיר לעזאזל של הפועל תל אביב השנה"- כך אמר אמש סוכנו של השחקן, אייל מלול, בסיום המשחק בבלומפילד. בדקה ה-40 הוחלף עובד ע"י ביברס נאתכו הצעיר, ושניות לאחר מכן עזבו סוכניו רוברטו בן שושן ואייל מלול את יציע הכבוד כתגובה לחילוף.

במחצית המשחק בחדר ההלבשה עובד לא דיבר וניכר כי הוא מאוד מאוכזב מכך שהוחלף מוקדם מאוד. "מהדקה ה-25 החלו שחקנים להתחמם ולכולם היה ברור שראובן יוחלף. חבל מאוד שאלה הן ההחלטות בהפועל. ראובן מתאמן קשה מאוד, ולאורך כל השבוע הוא היה בתחושה טובה לקראת המשחק. זיהינו משהו חדש אצלו, ניצוץ חדש, אבל הוא כרגע מאוד מאוכזב. הוא רוצה לתרום כל כך הרבה", כך הוסיף סוכנו של השחקן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בנתניה מנמיכים ציפיות

מנגד, מאמן נתניה, ראובן עטר, הביע סיפוק רב מההישג בבלומפילד: "כל הכבוד לשחקנים, נתנו פייט כמו שצריך. במחצית ראשונה הגענו למצבים, וגם קצת בשנייה אחרי ששכטר נכנס. כל הקרדיט מגיע לשחקנים שניצחו שני משחקים נגד הפועל תל אביב ובני יהודה, שתי קבוצות שנלחמות על החיים שלהם שבאות עם כל ההתלהבות שלהן. בסך הכל אני מרוצה, כי בכל זאת שלושה שחקני נוער פתחו בהרכב, אבל שיש תלכיד טוב אפשר לשלב גם צעירים. בשביל להישאר בצמרת אנחנו צריכים להשתפר".

תמיר כהן הוסיף: "אני שמח לשמוע שסקאוטים של קבוצות מחו"ל התרשמו ממני. תמיד כיף לשמוע דברים חיוביים. זה נותן לי מוטיבציה להמשיך לעבוד קשה ולהצליח. הוכחנו היום אופי ברמה גבוהה".

לגבי המשך הדרך, אמר כהן, שהצטיין במשחק: "הליגה עדיין בחיתוליה, וצריך לחכות לראות מה יקרה בהמשך. רק אם נהיה בצמרת אחרי המחזור ה-20 נוכל לדבר על אליפות. הכי חשוב להמשיך ביכולת הזאת לאורך זמן. הפער מבית"ר גדול, אבל אנחנו מבחינתנו נעשה הכל להתקרב וימים יגידו".

גם הבלם אבי סטרול העדיף להנמיך ציפיות לקראת מאבק אפשרי על האליפות: "לא פחדנו מהפועל, אבל נרתענו ממנה. ידענו שיהיה משחק קשה בייחוד אחרי החלפת מאמן שמביא עימו רוח לחימה. אנחנו לא מתעסקים בהצהרת כוונות, אנחנו פשוט קבוצה טובה שעובדת קשה. אם נמשיך לנצח בעקביות אפשר יהיה לדבר גבוה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully