וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא מסתנוורים מהדירוג בצמרת"

יצחק סולומון

8.12.2007 / 21:10

ירו בלו כבש שלושער ב-1:3 על הרצליה, והודיע שמטרותיה של קרית שמונה צנועות: "רק רוצים להישאר בליגה". בן שמעון: "הגול שספגנו העיר אותנו"

שחקני הפועל קריית שמונה, ירדו הערב (שבת) לחדרי ההלבשה אחרי הניצחון על הרצליה (1:3), תוך כדי שהם שרים שירי הלל ליושב ראש הקבוצה שלהם, איזי שירצקי, לאחר ניצחון החוץ השני ברציפות על הקבוצה מהשרון. "איזי שירצקי, אין כמוך בעולם", שרו השחקנים השמחים. שחקן בקבוצה אמר על הבעלים: "מגיע לו שניתן לו נחת. הוא משקיע בנו מכל הלב ונותן לנו תנאים של אירופה". חניכיו של רן בן שמעון רשמו כבר שישה משחקים רצופים ללא הפסד.

"עליתי לעזור לקבוצה שלי. כמו כל שחקן שלא משחק בהרכב גם אני מאוכזב, אבל אני נותן המון כבוד למאמן רן בן שמעון, וסומך על השיקולים המקצועיים שלו. כשיגיע לי לפתוח בהרכב, אני בטוח שהוא ייתן לי לשחק", אמר כובש השלושער ירו בלו, שהיה הגורם המרכזי בניצחון החוץ של קבוצתו.

ירו בלו, שכרטיס השחקן שלו שייך למכבי חיפה, הוסיף: "אנחנו לא מסתנוורים מהניצחון ומהדירוג בצמרת. המטרות שלנו לא השתנו. אנחנו רוצים רק להישאר בליגה, ורוצים לעשות את זה מוקדם ככל האפשר". בעבר הוזכר שמו במספר הזדמנויות כמי שעשוי לחזור למכבי חיפה, בשורותיה שיחק בקיץ במשחקי האינטרטוטו. "השאילו אותי כדי לצבור ניסיון. אני בטוח שכאשר רוני לוי יחליט שאני מוכן לשחק במכבי חיפה, הוא יחזיר אותי לשם", אומר בלו.

מי שזכה הערב למחמאות היה הקפטן, יניב לביא, שעלה לשחק למרות השבר באף ממנו הוא סובל, זכר לתקול עם ירו בלו באימון יום חמישי. לביא: "היה לי ברור שאת המשחק הזה אני לא מפסיד. אני שמח שעזרתי לחברים שלי לזכות בניצחון חוץ חשוב. היה משחק קשה, לא ברמה גבוהה, אבל הפגנו הרבה אופי כשידענו לחזור מפיגור. יש לנו צוות מקצועי וצוות ניהולי ברמות הכי גבוהות".

בקריה שיבחו את אוהדי הקבוצה, כ- 450 במספר, שהגיעו למשחק בהרצליה. "העידוד שלהם חשוב", אמרו שחקנים בקבוצה. השופט חיים יעקב יציין בדוח השיפוט שישגר לאיגוד שאוהדי מכבי הרצליה הדליקו אבוקה.

המאמן המנצח, רן בן שמעון, אמר בסיום: "דיברו על כך זה שזה משחק נוח להרצליה, ואנו רוצים שהשנה לא יהיה אף משחק נוח נגדנו. כל השחקנים פה נתנו משחק יוצא מן הכלל, הגול שספגנו העיר אותנו. אי אפשר לדעת אם ירו בלו התעורר כי כבש, או כבש כי התעורר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully