וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא ומכבי פתח תקוה נפרדו בתיקו 0:0

8.12.2007 / 19:43

עומר גולן החטיא פנדל שהיה יכול לנצח את המשחק בדקה ה-84, ושתי הקבוצות נפרדו בתיקו מאופס בסיום משחק חלש ודל באירועים

על הנייר המפגש בין הפועל כפר סבא למכבי פתח תקוה, שרחוקות גם ממאבק האליפות וגם מקרבות הירידה, היה אמור לספק לנו כדורגל טוב ורב בשערים, אבל בפועל קיבלנו עוד משחק חלש תוצרת ליגת העל שלנו, שהסתיים בתיקו 0:0 ושלח את שתי הקבוצות מאוכזבות לביתן. ההזדמנות הגדולה ביותר להכריע את המשחק הגיעה בדקה ה-84, אז הדף אוהד לויטה פנדל של עומר גולן.

גולן, שיעבור ככל הנראה בחודש הבא ללוקרן הבלגית, יכול לפחות לתרץ את החטאתו בשבוע הסוער שעבר עליו, אבל ליתר השחקנים שהתרוצצו הערב על כר הדשא בלויטה אין תירוץ ליכולתם החלשה. מצבים רבים ליד השערים לא ראינו, אבל לפחות הפנדל המוחמץ של גולן סיפק לנו מנה קטנה של דרמה לקראת הסיום.

מכבי פתח תקוה, עופר פביאן: "פיספסנו וחבל, אין מה לעשות, נמשיך בשלנו, נמשיך לעבוד קשה. הראש של עומר כן בליגה, הוא רצה לכבוש ואין מה לעשות, פעם כובשים ופעם לא". פביאן סירב להתייחס לשיפוט במשחק.

הרכבי הקבוצות:

הפועל כפ"ס: אוהד לויטה, אורי אוזן, לירון זרקו, דגלאס דה סילבה, עידן שום, אביחי ידין, גיז'רמו ישראלביץ', בן לוז, יעוזה אבובקרי (אלירן סיימון 68), סמואל יבואה, אבי קנפו.

מכבי פ"ת: אוהד כהן, אסמעיל עמר, מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי, קובי גנון, סולי צמח, בלסינג קאקו, פליקס אובוקה (חאבייר דירסאו 46), לירן כהן (רוביל סרסור 71), עומר גולן, אוהד קדוסי (דני פרדה 80).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully