וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ברמן בעטה בדלי

8.12.2007 / 18:10

באיירן סיימה בתיקו 0:0 עם דואיסבורג, אבל שחקניו של תומאס שאף לא ניצלו זאת כדי לעלות לראשות הטבלה, אחרי שנכנעו 4:3 להאנובר

לא כל יום מאבדת באיירן מינכן נקודות בבונדסליגה, וכשזה קורה יש לדעת לנצל זאת. הבווארים אירחו בביתם את דואיסבורג החלשה, אבל מי שחשב שיראה חגיגת שערים באליאנס ארינה התבדה, כששחקניו של אוטמאר היצפלד סיימו את המשחק בתיקו 0:0.

זו היתה יכולה להיות שעתה הגדולה של סגנית המוליכה, ורדר ברמן, ולהשתלט על המקום הראשון, אבל שחקניו של תומאס שאף נכנעו להאנובר בחוץ 4:3, במשחק רווי תהפוכות ודרמה, ובכך פספסו את הסיכוי להעפיל לראשות הטבלה. מרכוס רוזנבורג פתח את מסכת השערים בדקה ה-10, אבל ברמן עוד לא התרגלה ליתרון, וכבר ספגה שוויון כשמייק האנקה כבש דקותיים לאחר מכן. שער עצמי של פרנק באומן בדקה ה-20, השלים מהפך עבור המארחים, וברמן איימה התפרקה לגמרי כשמייק האנקה השלים צמד דקה מאוחר יותר, והעלה את האנובר ל-1:3. דייגו, מי אם לא הוא, החזיר את ברמן לתמונה עם שער בדקה ה-40, ובסך הכל אלפי הצופים ב-AWD ארינה ראו חמישה שערים ב-45 דקות. לא רע. אבל זו היתה רק המנה הראשונה. מרכוס רוזנברג השלים אף הוא צמד בדקה ה-54, והשווה ל-3:3, אבל זה היה הערב של מייק האנקה המצוין, שהשלים שלושער בדקה ה-77, והחזיר את היתרון להאנובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully