וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארפאן ופיזארו הושעו מנבחרת פרו

8.12.2007 / 14:45

כמו שחקני נבחרות אנגליה, ישראל, צ'ילה ואחרות לפניהם, גם השניים אוהבים לחגוג עם בחורות ואלכוהול. גם אקסייטה ומנדוזה נענשו

התאחדות הכדורגל הפרואנית השעתה מהנבחרת ארבעה שחקנים, ביניהם צמד הכוכבים הגדולים ג'פרסון פארפאן וקלאודיו פיזארו. השניים האחרים היו בלם אלמריה הספרדית, סנטיאגו אקסייטה וחלוץ מטלורג דונייצק, אנדרס מנדוזה.

ההתאחדות לא פירטה, אבל טענה שההשעייה הגיעה בעקבות התנהגות בלתי הולמת של השחקנים אחרי משחק התיקו 1:1 מול ברזיל לפני כשלושה שבועות ועל פי דיווחים בתקשורת המקומית, הארבעה השתתפו במסיבה שנערכה במלון הנבחר וכללה, איך לא, הרבה מאוד אלכוהול ובחורות. שלושה ימים לאחר מכן הובסה פרו 5:1 על ידי אקוואדור.

כזכור, לפני כשבוע וחצי נחשפו חגיגות עליזות במיוחד של שחקנים מנבחרת אנגליה זמן לא רב לפני משחקה של הנבחרת מול אנגליה במסיבת יום הולדת של שון רייט פיליפס, שכללה הרבה אלכוהול וחשפניות.

כזכור, במאי האחרון ערכה נבחרת צ'ילה סיור משחקים באירופה, אבל כשהגיעה לדבלין נתפסו שני שחקני הנבחרת, מארק גונזאלס וריינאלדו נאביה עם בחורות בחדרי המלון שלהם ונזרקו הביתה.

כזכור, ערב לפני שפגשו את נבחרת דנמרק בפלייאוף העלייה ליורו 2000, הזמינו חמישה שחקנים של נבחרת ישראל נערות ליווי למלון בו שהו. הפרשה פוצצה יום לאחר מכן, אבל שמות החמישה לא פורסמו, כך שהם לא הושעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully