וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול סיים את תפקידו בהפועל ב"ש

אייל בן יעקב

8.12.2007 / 18:25

ההפסד להפועל רעננה, שהיה השישי העונה של הקבוצה היומרנית מבירת הנגב, עשה את שלו. לנדאו המועמד המוביל לרשת את מקומו

מרקו בלבול סיים היום (שבת) את תפקידו כמאמן הפועל באר שבע, יממה אחרי ההפסד המאכזב 1:0 בחוץ מול הפועל רעננה. בהודעה הרשמית שהוציאה הנהלת הקבוצה נמסר: "בשיחה בין הבעלים של הקבוצה אלונה ברקת לבין המאמן הוחלט על סיום תפקידו, עקב מצבה המקצועי של הקבוצה". המנכ"ל ירון בראון והיועץ המקצועי ויקו חדד הודיעו לעוזר המאמן סתיו אלימלך על מינויו למאמן זמני של הקבוצה לקראת משחק החוץ הקרוב נגד הכח עמידר רמת גן. אלימלך ייעזר בשירותיו של גדי כרמלי, מי שהיה עד לא מכבר עוזר מאמן הפועל רמת גן, ואף נקלע לפרשה לא נעימה במהלכה נטען שאמר ליו"ר הקבוצה, ירון בר לב, הערות גזעניות.

המועמד המוביל לאימון הקבוצה כעת הוא גילי לנדאו, שהדריך אותה בעונה שעברה. כזכור, לנדאו נהנה מתקופה מצוינת עד פרשת ההימורים שקטעה את אותה תקופה והטילה צל כבד על הקבוצה. נראה גם שרצונם הגדול של אוהדי הקבוצה לראות את לנדאו על הקווים עשוי להשפיע על ההנהלה ולהוות עוד גורם לכך שהוא המועמד המוביל.

הפועל באר שבע פתחה את העונה בקול תרועה רמה עם הגעתה של הרוכשת אלונה ברקת, אך בניגוד לציפיות לא הצליחה לייצר תוצאות טובות ולהתברג בחבורת הצמרת הגבוהה של הליגה. ב-12 המחזורים שחלפו מאז פתיחת העונה לא הצליחה באר שבע לנצח שני משחקים ברציפות וכך לייצר מומנטום חיובי וההפסד אתמול לרעננה היה השישי העונה של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully