וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמדו במשימה הלאומית

8.12.2007 / 18:51

אשדוד ומכבי ת"א קיבלו את התיקו שרצו, אבל המשחק האיום שהציגו התאים לליגה השנייה. הצהובים טיפסו זמנית מעל לקו האדום

סיבוב חדש, זמירות ישנות. מכבי ת"א ואשדוד חיפשו הערב התחלה חדשה אחרי סיבוב ראשון גרוע, אבל שוב הסתבר שהמיקום שלהן בטבלה לא מקרי. משחק חלש מאוד לכל אורכו, התפתח הערב באיצטדיון היא'. מכבי ת"א הייתה טובה יותר במחצית הראשונה אבל יניב עזרן החמיץ את ההזדמנות הגדולה שלה כבר בדקה השלישית. שיפור אצל המקומיים אחרי ההפסקה לא הניב שער גואל עבור אלון חזן, שנלחם על תפקידו.

נראה שעזרן, חלוצה של מכבי ת"א ובשנה שעברה באשדוד, מתמצת את הבעיה של שתי הקבוצות: החולשה שלו, פוגעת קשות ביכולת של הצהובים להבקיע. מנגד, נראה שהולצמן ושריקי עדיין חסרים את החבר שלהם לטריו הקטלני מהעונה החולפת. גם ההתקפה של חזן, חסרה מאוד מחץ.

חלק מאוהדי מכבי ת"א, מאמין כנראה שהדג מסריח מהראש ושהסכסוך המתמשך בין לוני הרציקוביץ' ורוני מאנה על השליטה בקבוצה הוא שמונע ממנה להתאושש. הערב באשדוד הם תלו שלטים נגד השניים. "תצילו אותנו מהצמד חמד", קרא אחד ובסלוגן מקורי נוסף נאמר: "שניים אוחזין ואנחנו מתפרקים". חבל שהיצירתיות במכבי השנה, מתחילה ונגמרת ביציעים.

מיני תקרית באשדוד: אלן מסודי, שהוחלף במהלך המחצית השנייה, עשה את דרכו ממורמר לחדר ההלבשה, אבל ג'קי בן זקן הורה לו לחזור לספסל והשחקן עשה כדברו.

מהלך המשחק

דקה 3: הזדמנות נהדרת למכבי ת"א. פריצה באגף ימין הסתיימה בכדור רוחב לתוך תיבת החמש. אג'יי הדף הישר לרגליו של עזרן שהצליח להחמיץ מקרוב.

דקה 27: רודי חדד היה פנוי לבעיטה, על קצה הרחבה, אבל הכדור החזק שלו החמיץ את המסגרת. משחק חלש מאוד עד עתה, עם יתרון קל לאורחים.

דקה: 32: סוף סוף התקפה מסוכנת לאשדוד, אחרי הדיפה גרועה של יבריץ', אבל מסודי, שהשתלט על הריבאונד, מסר לא טוב להולצמן, ומכבי נחלצה מספיגה.

דקה 50: כדור חופשי לאשדוד, 25 מטר מהשער. רביבו בעט, הכדור הגיע למסודי שבעט חלש. אין בעיה ליבריץ' לקלוט.

דקה 56: אשדוד מתקרבת. גוסו גוסו מסר מימין ורביבו בעט יפה מהאוויר, אך לא תכליתי. הכדור חלף מעל המשקוף.

דקה 62: כדור עומק מצוין מצא את שבחון בעמדה מצוינת אבל הוא החמיץ את ההזדמנות בכדרור מסורבל.

דקה 70: כדור חופשי מעמדה קורצת למכבי, אחרי הכשלה של שבחון. רדד בעט גרוע מחוץ למסגרת.

דקה 73: מהלך אישי מצוין של שריקי, שחלף בקלות על פני ההגנה אבל הבעיטה שלו, מחוץ לרחבה, הלכה סמוך לקורה והחוצה.

הרכבים:

מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, רחמים צוקול, ודראן יישה, מאור זוהר, אדיר טובול, גוסו גוסו, קובי דג'אני, דוד רביבו (אמיר לביא 88), אלן מסודי ( ניר נחום, 68), עידן שריקי, הולצמן (משה בן לולו, 80)

מכבי ת"א: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', ליאור ז'אן, אורי שטרית, רביד גזל, ז'וז'ה רמאליו, יוסי שבחון, רודי חדד, יניב עזרן (ארז מסיקה, 74), יאניק קמאנאן (עומרי רון, 38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully