וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל שמרה על המסורת

8.12.2007 / 23:59

האלופה ניצחה בפעם הרביעית ברציפות בבילבאו, הפעם 0:1 קטן משער של רוד ואן ניסטלרוי. ולנסיה ואוסאסונה סיימו בתיקו 0:0

המחזור ה-15 בליגה הספרדית נפתח כבר הערב (שבת) עם שני משחקים שניפקו לנו ביחד רק שער אחד. ריאל מדריד הגיעה לסן מאמס של אתלטיקו בילבאו ויצאה בשלום עם ניצחון דחוק 0:1 משער של רוד ואן ניסטלרוי. מוקדם יותר המשיכה ולנסיה לדשדש תחת רונלד קומאן וסיימה ב-0:0 עם אוסאסונה.

אתלטיק בילבאו - ריאל מדריד 1:0

מגרשה של בילבאו נחשב לאחד הביתיים בליגה, אבל את ריאל הוא לא בדיוק מפחיד בשנים האחרונות, והערב היא רשמה ניצחון רביעי ברציפות מול הבאסקים של בילבאו. רוד ואן ניסטלרוי, מי אם לא הוא, כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-55, בבעיטה חדה ומדויקת מחוץ לרחבה. בעקבות הניצחון פתחה ריאל פער זמני של שבע נקודות בראשות הטבלה, שבוודאי יצטמק לו כשברצלונה ו-ויאריאל ישלימו את משחקיהן מחר, אבל בהחלט לא יזיק לביטחון של הבלנקוס.

אוסאסונה - ולנסיה 0:0

המשבר החמור שפוקד את ולנסיה נראה קשה ועמוק ממה שנחשב תחילה. פיטוריו של קיקה סאנצ'ז פלורס והחלפתו ברונאלד קומאן ההולנדי לא עזרו לקבוצה מעיר התפוזים שרק המשיכה להדרדר. ההפסד במחזור הקודם, 3:0 במסטאייה, לאתלטיק בילבאו העיד על המצב הקשה יותר מהכל.

הערב, נגד אוסאסונה, ולנסיה שוב לא הצליחה לכבוש, אבל לפחות הצליחה לעצור את המפולת, בעיקר תודות לקניזארס, שהציל נפלא ברגלו כדור שהוסת לעבר שערו (50). המשחק היה חלש עם מעט הזדמנויות לשתי הקבוצות. העטלפים ממשיכים להתרחק מהצמרת ובקצב הזה הם צריכים להתחיל לחשוב לא על הצמרת כי אם על התחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully