וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצבים של פלדה

9.12.2007 / 7:48

הפטריוטס יארחו את פיטסבורג, ביודעם כי הסטילרס יהיו משוכה לא קטנה בדרך למאזן המושלם. דאלאס בדטרויט, סן דייגו בנשוויל

עוד קבוצה כמעט הצליחה לעצור את ניו אינגלנד בדרך לעונה מושלמת. דון שולה והחברים ממיאמי של 1972 כבר פתחו את הארונות להוציא את השמפניה, אבל סטרייק של טום בריידי לג'אבאר גפני העלה את הפטריוטס למאזן 0:12 במשחק קשוח בבולטימור. אחרי שבועיים לא קלים, הפאטס שוב מוצאים את עצמם במשחק מפתח, ואחד שנראה קשה בהרבה - בבית מול פיטסבורג. החברים שוחרי ישו מאי שם בים התיכון נענו לתחינות, המפגש הזה יועבר אצלם בשידור ישיר. לגבי תחזיות, עברנו עוד שבוע יפה של 11 מ-16 ו-111 מ-189. כמה חבל שכבר יש לנו 0 מ-1 אחרי הפסד הברס בוושינגטון ביום חמישי.

מה מצפה לנו על המרקע?

20:00: פילדלפיה - ניו יורק ג'איינטס (METV)

20:00: דטרויט - דאלאס (FOX)

23:15: ניו אינגלנד - פיטסבורג (METV)

3:15: בולטימור - אינדיאנפוליס (ESPN)

3:30, מאנדיי נייט: אטלנטה - ניו אורלינס (ESPN)

אחד קטן, והג'איינטס בפנים (שעה ראשית - 20:00)

פילדלפיה (7:5) - ניו יורק ג'איינטס (4:8)

לא בטוח שהג'איינטס יחזרו על ההישג מהמשחק הקודם שלהם מול האיגלס, 12 הפלות קוורטרבק, אבל לא בטוח גם שהם יהיו צריכים את זה. דונובן מקנאב אולי יחזור להרכב האיגלס לאחר שהתאמן השבוע, ויראה מולו את מייקל סטרהאן, שהפיל אותו לא מעט פעמים בקריירה. לסטרהאן יש 21.5 הפלות קוורטרבק מול האיגלס, יותר מכל קבוצה אחרת בליגה. לפילדלפיה אין ברירה אלא לנצח, אם היא רוצה לשמור על סיכויי הפלייאוף שלה. הפסד ישאיר את הנשרים בודדים במקום האחרון בבית המזרח. ניצחון ניו יורקי יקרב את הג'איינטס עוד יותר לפלייאוף. ברנדון ג'ייקובס צפוי לחזור בניו יורק ולפתוח בעמדת הרץ האחורי.

התחזית: ניצחון לג'איינטס


דטרויט (6:6) - דאלאס (1:11)

עשרה ימי מנוחה היו לקאובויס לאחר הניצחון הגדול על גרין ביי, וזו לא בשורה טובה במיוחד לליונס, שגם כך ממשיכים את השקיעה לאחר פתיחת עונה טובה מאוד. לדטרויט ארבעה הפסדים רצופים, ובלי רוי וויליאמס שסיים את העונה, ועם יכולת לא טובה של ג'ון קיטנה ושל ההגנה, האריות ניצבים על פי התהום. שימו לב, הגנת המסירה של דטרויט מדורגת במקום ה-31 ב-NFL. מה זה אומר מול טוני רומו וטרל אואנס? שתי מלים: אוי ויי.

התחזית: ניצחון לדאלאס


גרין ביי (2:10) - אוקלנד (8:4)

ההפסד בדאלאס מבחינת הפאקרס היה סיבה לדאגה לא רק בגלל המיקום, אלא משום שברט פארב נפצע. אז אפשר להירגע, פארב צפוי לפתוח במשחקו ה-250 ברציפות, למרות פציעה במרפק ופריקת הכתף. ג'וש מק'קאון צפוי לפתוח באוקלנד, ולא מן הנמנע שיסופסל אחרי זמן קצר בלבד כדי לפנות את הבמה לבחירה מספר 1 בדראפט, ג'מרקוס ראסל. בכל מקרה, המשחק הוא מאסט ווין רק לפאקרס, שיקוו למעידה של הקאובויס בדטרויט, על מנת להשוות שוב את מאזן הקבוצות.

התחזית: ניצחון לגרין ביי


סינסינטי (8:4) - סט. לואיס (9:3)

כל מי שראה את הבנגאלס מול הסטילרס בשבוע שעבר יכול היה שוב להיווכח כמה הנמרים מחרידים. הקבוצה של מרווין לואיס תנסה להחזיר לעצמה מעט מהכבוד, למרות שאם תשאלו את מרבית חובבי הפוטבול, הם יגידו שקלוש הסיכוי שההערכה אליה תגבר עם ניצחון. מארק בולג'ר וגאס פררוט פצועים, וייתכן מאוד שהמפתחות בעמדת הקוורטרבק של הראמס יימסרו לברוק ברלין הצעיר. בכל מקרה, לא זה יהיה המשחק שימשוך את תשומת הלב במחזור הזה.

התחזית: ניצחון לסינסינטי

אולי הפעם, מיאמי?

בפאלו (6:6) - מיאמי (12:0)

ארבעה משחקים בלבד, ארבעה משחקים נותרו לדולפינס, ובאחד מהם הם צריכים לנצח, על מנת לא להיכנס בבושת פנים לספרי ההיסטוריה. שתי קבוצות בלבד פתחו עונה עם מאזן 13:0, ואחת מהן, טמפה ביי של 1976, סיימה אותה בלי ניצחון. במיאמי לא ממש מאוהבים בהשוואה לאחות הקטנה מפלורידה. "החבר'ה בחדר ההלבשה קרובים יותר אחד לשני משהיו במשך הרבה זמן", אמר מנהיג הקבוצה, ג'ייסון טיילור. אבל ספק אם הקרבה תעזור בקור של בפאלו, כשהבילס ייהנו שוב משירותיו של מרשואן לינץ', שחזר מפציעה. אחרי ניצחון גדול בוושינגטון, בפאלו שוב חושבת על פלייאוף.

התחזית: נו, נלך על מיאמי? למה לא: מיאמי


יוסטון (7:5) - טמפה ביי (4:8)

מלבד אטלנטה, שממילא תוכננה לה עונה מזוויעה, היו שלוש הקבוצות האחרות של ה-NFC דרום מועמדות לעלות לפלייאוף. אלא שהניצחון המצוין של הבאקנירס בשבוע שעבר בניו אורלינס חרץ את גורלו של הבית הזה. אם לא תירשמנה הפתעות מיוחדות, טמפה ביי תזכה בבית ותארח את משחק הויילד קארד. ג'ף גארסיה, שנפצע בביג איזי, צפוי לשוב למגרש. יוסטון פתחה את העונה עם שני ניצחונות, אבל בפלייאוף היא לא תהיה גם השנה, כשהמטרה שלה היא לפחות להשוות את שיא המועדון, שעומד על שישה ניצחונות.

התחזית: ניצחון לטמפה ביי


טנסי (5:7) - סן דייגו (5:7)

זה אולי לא משחק עם הייפ מטורף, אבל הוא חשוב מאוד לשתי הקבוצות. הצ'ארג'רס לא שיכנעו, בלשון המעטה, העונה, אבל עם הבית הכל כך חלש שבו הם משחקים, הם שוב יזכו במקום הראשון. ניצחון יחד עם הפסד של הסטילרס בניו אינגלנד יכול לגרום להם גם לפנטז על המקום השלישי בדירוג הויילד קארד. הטייטאנס במצב קשה יותר, שכן למרות המאזן הזהה לצ'ארג'רס, הם לא יכולים לעלות מראש הבית, ולכן הפסד עלול לסבך אותם בקרבות הויילד קארד.

התחזית: ג'ף פישר אוכל את נורב טרנר בלי מלח. ניצחון לטייטאנס


ג'קסונוויל (4:8) - קרוליינה (7:5)

הג'אגוארס במצב של הטייטאנס, רק הפוך. במקרה שלהם המושכות בידיהם, אלא שבמקרה שיפסידו וטנסי תנצח, העסק יהיה צמוד יותר. ג'קסונוויל הראתה את פרצופה בהפסד לאינדיאנפוליס: קבוצה טובה מספיק לתת פייט, אבל לא טובה כדי להמשיך הלאה. היא כנראה תהיה בפלייאוף, אולם הרבה חיר לא ייצא מזה. קרוליינה, עד כמה שזה נשמע מוזר, לא איבדה סיכוי לפלייאוף, אבל רוב הסיכויים שבצפון פלורידה זה יקרה.

התחזית: ניצחון לג'אגוארס

מביג בן תבוא הישועה? (שעה ראשית: 23:05-23:15)

ניו אינגלנד (0:12) - פיטסבורג (3:9)

היריבות בין הפטריוטס לסטילרס אולי לא מעוטרת ומפוארת כמו זו שבין ניו אינגלנד לאינדיאנפוליס, אבל יש בהחלט היסטוריה לא קצרה בין הקבוצות בעשור האחרון. הניצחון של הפטריוטס בפלייאוף של 2001 סלל את הדרך לעוד מספר מפגשים קלאסיים, בהם ניצחון של הסטילרס שקטע רצף של 21 ניצחונות של ניו אינגלנד ב-2004, וניצחון ענק של הפטריוטס, 27:41 בגמר ה-AFC של אותה שנה בהיינס פילד.

פיטסבורג תשתמש ברץ ווילי פארקר, שינסה לטחון את ניו אינגלנד כפי שעשה וויליס מגאהי מבולטימור בשבוע שעבר. "הפטריוטס הם קבוצה טובה מאוד, בלשון המעטה, אבל זה לא משחק בין מישיגן לאפלאצ'יאן סטייט", אמר מאמן הסטילרס, מייק טומלין, כשהוא רומז לכך שגם ניצחון של קבוצתו לא צריך להתקבל כהפתעה.

והתחזית? תשמעו, דווקא בגלל שזו פיטסבורג - פטריוטס, ואפילו בדו ספרתי


סיאטל (4:8) - אריזונה (6:6)

הסיהוקס מפהקים את דרכם לפלייאוף, כשניצחון יבטיח להם סופית את ראשות הבית הנורא הזה. אריזונה ניצחה את סיאטל בשני המפגשים האחרונים בין השתיים, ויודעת שכדי לחשוב על מפגש נוסף ביניהן עוד העונה, היא צריכה לנצח גם את זה. קורט וורנר יצטרך להיזהר מלופה טאטופו, שבשבוע שעבר חטף את איי ג'יי פילי מפילדלפיה שלוש פעמים. שניים מרצי העילית של הליגה בשנים האחרונות, אדג'רין ג'יימס מאריזונה ושון אלכסנדר מסיאטל, יחעמתו על הקרקע. מי ינצח?

התחזית: סיאטל


סן פרנסיסקו (9:3) - מינסוטה (6:6)

עונה שנראתה גמורה עבור הוייקינגס בשבוע 10 (מאזן 6:3) קיבלה תפנית חדה. מינסוטה משחקת מול יריבה נוחה, ולאחר שלושה ניצחונות רצופים יש לה הזדמנות פז לעלות למאזן חיובי, לראשונה מאז שבוע 1. הויקינגים ימשיכו ליהנות מרוקי העונה הודאי, אדריאן פיטרסון, בעוד סן פרנסיסקו תמשיך ליהנות... טוב, סן פרנסיסקו לא בדיוק נהנית. טרנט דילפר יפתח שוב בניינרס, ואחרי שבוע של ארבע חטיפות בקרוליינה, זה לא ממש סימן טוב.

התחזית: ניצחון ל... ניינרס


ניו יורק ג'טס (9:3) - קליבלנד (5:7)

לבראונס הייתה הזדמנות מצוינת להתקרב לפלייאוף ראשון מאז 2002, אבל ההפסד לאריזונה בשבוע שעבר שיבש את התוכניות. הג'טס רק חושבים על בחירה טובה בדראפט, אבל רחוקים מלשחק עליה. הרץ לאון וושינגטון והגנת הסילונים היו בשיאם בשבוע שעבר, וניו יורק חזרה ממיאמי עם ניצחון גדול, 13:40. דרק אנדרסון יזרוק הרבה לקלן ווינסלו ולבריילון אדוארדס, השאלה אם הרוחות במדולנדס לא יפריעו לו.

התחזית: ניצחון לבראונס


דנבר (7:5) - קנזס סיטי (8:4)

אז לצ'יפס אין סיכוי לפלייאוף, לברונקוס עדיין יש, אבל כמו שהם נראו מול שיקגו ואוקלנד, עדיף שלא יגיעו לשם. דנבר תשתמש בשירותיו של טראוויס הנרי, שזוכה מאשמת עישון מריחואנה, ומול הצ'יפס החלשים זה צריך להספיק. קולבי סמית' ימשיך לפתוח בעמדת הרץ האחורי של קנזס סיטי.

התחזית: ניצחול לברונקוס

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

סיכוי אחרון לניו אורלינס

אינדיאנפוליס (2:10) - בולטימור (8:4) - ליל ראשון, 3:15

הקולטס יכולים להביט על חודש לא קל מבחינתם בחיוך. אינדיאנפוליס לא שיחקה את הפוטבול הטוב שלה, סבלה קשות מחסרונם של מספר שחקני מפתח ויצאה בנזק של שני הפסדים. למרבה ההפתעה, אינדי תייחל לניצחון של ניו אינגלנד על פיטסבורג, שכן אחד כזה יקנה לה, קרוב לוודאי, את שבוע החופש, בהנחה שתנצח את הרייבנס. המשותף לשתי הקבוצות: שתיהן היו קרובות לנצח את הפטריוטס, שתיהן הפסידו בדקות הסיום. ההבדל בין הקבוצות: בערך כל השאר. גם עם הריסון מדדה (צפוי לפתוח), אינדי לא אמורה להתקשות מול הרייבנס.

התחזית: ניצחון לקולטס


אטלנטה (9:3) - ניו אורלינס (7:5) - מאנדיי נייט, 3:30

לא דיברו בזמנו על משחקי מאנדיי נייט גמישים, או משהו כזה? אז מה זה צריך להיות, לעזאזל? משחק מחריד במיוחד בין שתי קבוצות מזוויעות מה-NFC דרום. בחטיבה שבה גם לקבוצת 8:8 יש סיכוי לעלות לפלייאוף, הסיינטס צריכים ניצחון בדחיפות, ואמורים להשיג אותו מול כריס רדמן, שקיבל את המושכות באטלנטה. אלא שאצל הסיינטס של השנה שום דבר לא בטוח, כשרג'י בוש, ללא ספק באסט עד עכשיו, לא מתקדם לשום מקום. שיתוף הפעולה בין דרו בריס למארקז קולסטון אמור לשאת פרי בשבוע הזה.

התחזית: ניצחון לניו אורלינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully