וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ברמן בעטה בדלי

8.12.2007 / 18:10

באיירן סיימה בתיקו 0:0 עם דואיסבורג, אבל שחקניו של תומאס שאף לא ניצלו זאת כדי לעלות לראשות הטבלה, אחרי שנכנעו 4:3 להאנובר

אחרי המחזור הבא, המחזור ה-17, תיכנס הבונדסליגה לתרדמת החורף שלה ולמשך כחודש וחצי ניאלץ לא ליהנות מהליגה המרתקת הזו ומביצועיהן של באיירן מינכן, ורדר ברמן, המבורג ועוד, כך שכדאי שתספיקו לנצור מה שיותר משני המחזורים הבאים.

המחזור ה-16 נפתח ביום שישי כשבורוסיה דורטמונד השפילה ורמסה את ארמיניה בילפלד בווסטפאלנשטאדיון 1:6. החגיגה הצהובה נפתחה עם שער של טינגה (13) והמשיכה עם שער עצמי של מרכוס שולר (19). מלאדן פטריץ' (46), נלסון ואלדז (55 פנדל), פלוריאן קרינגה (61) וג'ובאני פדריקו (67) גם השתתפו. אוליבר קירש רק צימק לבילפלד המסכנה תשע דקות לסיום.

היום (שבת) באיירן מינכן פגשה בביתה את דואיסבורג, אבל הדהימה את חובבי הבונדסליגה כשסיימה את משחקה מול היריבה מהתחתית בתיקו 0:0 מאכזב. השנייה בטבלה, ורדר ברמן, יצאה למשחק חוץ נגד האנובר 96, ולא ניצלה את התיקו של באיירן כדי להעפיל לראשות הטבלה, לאחר שנוצחה בתום משחק דרמטי ורב תהפוכות, 4:3. השלישית בטבלה, המבורג, אירחה את אנרג'י קוטבוס, ואיבדה אף היא נקודות בצמרת כסיימה בתיקו 0:0. האלופה שטוטגארט ניצחה ביתה את וולפסבורג 1:3, ואילו סגנית האלופה, שאלקה, שיצאה למשחק חוץ לא קל בפרנקפורט, נפרדה מיריבתה בתיקו 2:2. המחזור יושלם, כרגיל, עם שני משחקים ביום ראשון.

באיירן מינכן - דואיסבורג 0:0

הבווארים חשבו שהם ישייטו לאליפות קלילה בבונדסליגה, אז הם חשבו. באיירן אירחה בביתה את דואיסבורג החלשה, אבל מי שחשב שיראה חגיגת שערים באליאנס ארינה התבדה, כששחקניו של אוטמאר היצפלד סיימו את המשחק בתיקו 0:0. כשדואיסבורג היא מוליכת טבלת ההפסדים, עם 11 כאלו, מדובר בלא פחות מסנסציה.

פרנקפורט - שאלקה 04 2:2

סגנית האלופה הגיעה לקומרץ-בנק ארינה במטרה לאגור עוד שלוש נקודות לפני היציאה לפגרה, אבל יצאה עם נקודה אחת בלבד מהמשחק. הכחולים של סלומקה, ראו את פייטון תוסקי (49) מעלה את המארחים ליתרון ראשון. הייקו ווסרמן השווה בדקה ה-78, אבל השוויון החזיק מעמד רק 4 דקות, אז איוניס אמאנאתידיס החזיר את היתרון לפרנקפורט. שאלקה לא נשברה, והלחץ על שער המארחת הניב שוויון דרמטי בדקה ה-89, כשהייקו ווסרמן השלים צמד.

האנובר 96 - ורדר ברמן 3:4

זו היתה יכולה להיות שעתה הגדולה של סגנית המוליכה, ורדר ברמן, ולהשתלט על המקום הראשון, אבל שחקניו של תומאס שאף נכנעו להאנובר בחוץ 4:3, במשחק רווי תהפוכות ודרמה, ובכך פספסו את הסיכוי להעפיל לראשות הטבלה. מרכוס רוזנבורג פתח את מסכת השערים בדקה ה-10, אבל ברמן עוד לא התרגלה ליתרון, וכבר ספגה שוויון כשמייק האנקה כבש דקותיים לאחר מכן. שער עצמי של פרנק באומן בדקה ה-20, השלים מהפך עבור המארחים, וברמן איימה התפרקה לגמרי כשמייק האנקה השלים צמד דקה מאוחר יותר, והעלה את האנובר ל-1:3. דייגו, מי אם לא הוא, החזיר את ברמן לתמונה עם שער בדקה ה-40, ובסך הכל אלפי הצופים ב-AWD ארינה ראו חמישה שערים ב-45 דקות. לא רע. אבל זו היתה רק המנה הראשונה. מרכוס רוזנברג השלים אף הוא צמד בדקה ה-54, והשווה ל-3:3, אבל זה היה הערב של מייק האנקה המצוין, שהשלים שלושער בדקה ה-77, והחזיר את היתרון להאנובר.

המבורג - אנרג'י קוטבוס 0:0

מה יכול להיות יותר טוב לקבוצה של הוב סטיבנס אחרי ההפסד במחזור הקודם לברמן? נכון, האחרונה בטבלה ועוד ב-AOL ארינה, האצטדיון הביתי. עם שמונה הפסדים ו-11 נקודות, לקבוצה המזרח גרמנית לא היה יותר מדי מה להציע נגד הקפטן רפאל ואן דר ארט ושות', אבל המארחים, על אף השליטה במשחק, לא מצאו את רשת היריבה, וסיימו בתיקו 0:0 מאכזב.

שטוטגארט - וולפסבורג 1:3

האלופה חוזרת הביתה, לגוטליב-דיימלר שטאדיון, לאחר ההפסד לדורטמונד, שקטע לה רצף של ארבעה ניצחונות בליגה. מול שחקניו של פליקס מגאת', שמרוחקים מהם רק חמש נקודות וחמישה מקומות זה לא היה קל. קיפריאן מאריצ'ה כבש בדקה ה-26 לזכות שטוטגארט, וג'רונימו (48) הכפיל את היתרון בתחילת המחצית השנייה. אדין דזקו צימק בדקה ה-51, אבל תומאס היצלברגר הבטיח את ניצחון המארחים בדקה ה-86.

בוכום - קרלסרוהה 2:2
לבוכום: סטניסלב ססטאק (19, 59). לקרלסרוהה (24, 56).

עדכון ראשון: 21:17, 07/12/07
עדכון אחרון: 18:10, 08/12/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully