וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבדו את האנרגיה ברדינג

7.12.2007 / 21:22

ליברפול ספגה הפסד ליגה ראשון עם 3:1 ברדינג, בניון לא היה בסגל. מנצ'סטר יונייטד הביסה 1:4 את דרבי, צ'לסי ניצחה 0:2 את סנדרלנד

המחזור ה-16 בפרמיירליג נפתח הערב (שבת) עם שישה משחקים ויסתיים מחר עם ארבעה נוספים. במוקד עמד הפסדה הראשון של ליברפול העונה בפרמיירליג, אחרי שחזרה מרדינג עם הפסד 3:1. שתי הגדולות האחרות עשו את שלהן בבית, לאחר שמנצ'סטר הביסה 1:4 את דרבי קאונטי, וצ'לסי של המאמן הישראלי אברם גרנט ניצחה בסטמפורד ברידג' משחק לא פשוט מול סנדרלנד, 0:2.

איגביני יעקובו חגג ערב חלומי, לאחר שרשם שלושער נהדר מול פולהאם במשחק הניצחון של אברטון, 0:3, ומשרתו של סם אלרדייס בטוחה לפחות לעוד שבוע, לאחר שניוקאסל הבקיעה שער ניצחון בדקה ה-90 כדי לרשום ניצחון ביתי חשוב, 1:2 על ברמינגהם.

צ'לסי - סנדרלנד 0:2

המליונרים נאלצו להסתדר ללא דידייה דרוגבה הפצוע ,והתקשו בפתיחה, אבל בדקה ה-23 גבר סלומון קאלו על המגן שלו, והגביה כדור נהדר לאנדריי שבצ'נקו, שעמד רק שלושה מטרים מהשער, ונגח בקלות פנימה. בדקה ה-74 הוכשל אלכס ברחבה, ופרנק לאמפרד כבש מהנקודה הלבנה, 0:2 לצ'לסי.

ניצחונה של צ'לסי מקרב את חניכיו של גרנט למרחק 3 נקודות בלבד מארסנל, שתשחק מחר (ראשון) מול מידלסבורו, ובסטמפורד ברידג' יקוו שהתותחנים ישמטו נקודות, לפני המפגש בין שתי הקבוצות בשבוע הבא באצטדיון האמירויות.

מנצ'סטר יונייטד-דרבי קאונטי 1:4

היונייטד חשבו שיטיילו, אבל דרבי הקשתה מאוד במחצית הראשונה, והיה נראה שמנצ'סטר עלולה עוד לאבד נקודות בבית. אלא שחמש דקות לסיום המצית הראשונה, בעיטה של רונאלדו נהדפה, וריאן גיגס השתלט על הריבאונד כדי לרשום את שערו ה-100 בפרמייר ליג במדי היונייטד. ממש לפני המחצית ניצל קרלוס טבז עירבוביה ברחבת דרבי, הוריד את הכדור ספק עם החזה, ספק עם היד, ושלח את הכדור אל הרשת, 0:2 למנצ'סטר.

טבז השלים צמד במחצית השניה לאחר שקיבל את הכדור בפינה של הרחבה, הטעה את המגן ובעט נהדר כדור שהכניע את שוער דרבי, 0:3 ליונייטד. סטיב הווארד הצליח רק לצמק בדקה ה-76, לאחר שכדור שטוח שלו הכניע את ואן דר סאר. דקה בתוך זמן פציעות נפל רונאלדו ברחבה מבלי שאיש נגע בו, ויונייטד זכתה לפנדל. רונאלדו עצמו לקח את הכדור, וסגר את הסיפור עם 1:4.

רדינג - ליברפול 1:3

אחרי שרוי קין לא הצליח לעזור למנצ'סטר יונייטד במירוץ שלה לאליפות, עשה זאת אקס אחר של השדים האדומים, סטיב קופל, כשרדינג שלו הנחילה לחניכים של רפא בניטז את הפסד הבכורה שלה בפרמיירליג העונה. רדינג עלתה ליתרון בדקה ה-17 אחרי שקיבלה פנדל מפוקפק ביותר, אותו בעט סטיבן האנט פנימה. סטיבן ג'רארד עוד הספיק להשוות בדקה ה-28 אחרי בישול של פרננדו טורס, אבל קווין דויל בדקה ה-60 וג'יימס הארפר בדקה ה-67 השאירו את הנקודות אצל המקומיים. יוסי בניון לא נכלל בסגל של ליברפול במשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אברטון - פולהאם 0:3

המארחים הגיעו בתקופה טובה עם רצף של חמישה משחקים ללא הפסד בפרמייר ליג, בעוד פולהאם ממשיכה להסתבך בתחתית. איגביני יעקובו, במשחק נהדר, נהנה בדקה ה-51 מבעיטה של טים קייהיל שנהדפה, ודחק מקרוב כדי להעלות את הטופי ליתרון 0:1. בדקה ה-62 יעקובו הכפיל את מאזן השערים שלו ושל קבוצתו לאחר שנגח את כדור הקרן שהוגבה אליו, והעלה את אברטון ל-0:2. 11 דקות לסיום השלים יעקובו שלושער מרשים, לאחר שקיבל את הכדור במתפרצת, עבר את המגן שלו וגלגל מול השוער, 0:3 ליעקובו.

אסטון וילה - פורטסמות 3:1

קרב שיפולי הצמרת בין השישית לשביעית בטבלה. לעיני הקהל הביתי בווילה פארק, ניסתה החבורה של מרטין אוניל להשיג עוד שלוש נקודות שישיארו אותה גבוה בטבלה, אלא שהיא שוב נכשלה בעימות ראש בראש ביתי מול קבוצת צמרת. כמו במקרים האחרים העונה מול ליברפול, מנצ'סטר יונייטד וארסנל, גם פומפי הייתה גדולה על אסטון וילה.

בנג'אני מרוארי נתן יתרון מוקדם לאורחים (10), צמד של סולי עלי מונתארי, שחקן נבחרת גנאה, הכריע את המשחק בצמד מצוין (40, 61). אסטון וילה הצליחה רק לצמק בפנדל של גארת' בארי (72). 1:3 לפורסמות בסיום ומשחק 11 ברציפות ללא הפסד לחניכים של רדנאפ.

ניוקאסל - ברמינגהאם 1:2

מצבו העגום של סם אלרדייס נראה עגום עוד יותר, לאחר שברמינגהאם הכתה כבר לאחר 8 דקות. דיויד רוזנהל ניצל יציאה לא טובה של שי גיבן, עבר אותו וגלגל בקלות אל הרשת החשופה, 0:1 לברמינגהאם. אלא שניוקאסל חזרה למשחק לאחר שקיבלה פנדל, מהכשלה של מאתיו סדלר על מרטנס, שגם שלח את הפנדל פנימה, והשווה ל-1:1. ניוקאסל חיכתה עד לזמן פציעות, וממש בדקה ה-90 הצליחה לגנוב את הניצחון, לאחר שחביב בייה נגד כדור קרן פנימה, והרגיע קצת את ההשערות סביב פיטוריו האפשריים של אלרדייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully