וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: שייע ניצח את מרמורק

7.12.2007 / 18:27

קוטל הענקים ומציל קבוצות התחתית גבר 0:1 על מוליכת הטבלה. הפועל ירושלים ניצחה 0:1 את קרית אתא וטיפסה למקום הראשון

אשקלון-מרמורק 0:1

מרמורק, נציגת העדה התימנית מרחובות, השיגה עד למחזור ה-11 20 נקודות שהציבו אותה במקום הראשון. כאשר חלומות עלייה ניצתו במוחו של חנן עדני, מנכ"לה הוותיק של הקבוצה, יצאה מרמורק לקבוצת התחתית, הפועל אשקלון, היורדת הטרייה מהליגה הלאומית.

בשורות אשקלון משחק קובי אבדייב, ששיחק בשנה שעברה במרמורק וסיים את יחסיו עם המועדון האדום בטונים צורמים. מרמורק הגיעה זחוחה לאשקלון והבינה עם שייע פייגנבוים לא מתעסקים. המבקיע? כמובן, אבדייב. חלוץ מכבי תל אביב לשעבר הבקיע, כבר בדקה ה-28, וסגר חשבון עם קבוצתו הקודמת.

קרית אתא-הפועל ירושלים 1:0

הירושלמים של לופא קדוש ניצלו את ההפסד של מרמורק, הגיעו לקרית אתא ויצאו עם תוצאה נמוכה וקטנה כדי לעלות למקום הראשון של הליגה הארצית. למרות פתיחת עונה בינונית ועזיבת האוהדים לקבוצה החדשה של "קטמון", החלה הספינה של סאסי ויונה להתייצב וכבר אפשר להזכיר, בשקט בשקט, את הליגה הלאומית.

השקמה/רמת חן-בית"ר שמשון 2:0

מוראד עליאן, במו רגליו, העניק לבית"ר שמשון נצחון חשוב, שיכול להקפיץ אותם, אפילו עד לכדי מאבק בצמרת העליונה. מי אמר שהקבוצות השכונתיות נעלמו?

טירת הכרמל-מכבי כפר קנא 2:0

קבוצת התחתית, השנייה מלמטה, פספסה הזדמנות לברוח מהקו האדום הסוגר עליה. אשרף אלעל העלה את כפר קנא ליתרון בדקה ה-36 והרגיע את אנשי האורחת, שהשוותה את מספר הנקודות לזו של המדורגת שנייה, הפועל ירושלים. מאור ג'נאח מטירת הכרמל החמיץ פנדל בדקה ה-76 וטהאר באשה ניצל זאת כדי להגדיל את הניצחון בדקה ה-94. עדי שלג הורחק בדקה ה-88 משורות טירת הכרמל.

סקציה נס ציונה-כפר שלם 0:3

הסקציה בורחת מהתחתית, דבר שלא השכילה לעשות האורחת, המדורגת אחרונה ונראית כמו היורדת הבטוחה. שלומי בן חמו בצמד, בדקה ה-60 ובפנדל בדקה ה-87, הרגיע את אנשי הסקציה, כשיוני רביבו קבע את התוצאה בדקה ה-89.

בני ג'דידה - בני טמרה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully