וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-נתניה: "נקמתו של גוטמן", פרק 1

רגב גולדמן ואריק רחמיאן

7.12.2007 / 18:01

שבוע לפני המפגש מול בית"ר, מארח המאמן הטרי של האדומים את קבוצתו האחרונה בארץ. עטר לשחקניו: "היזהרו, הפועל תגיע בהתלהבות"

הפועל תל אביב ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק נגד מכבי נתניה בשבת (19:30) במסגרת המחזור ה-12, שפותח את הסיבוב השני בליגת העל. על הקווים יעמוד לראשונה אלי גוטמן, שהתמנה השבוע למאמנה הראשי של הקבוצה, יחד עם עוזרו יוסי אבוקסיס.

על פי האימון הבוקר נראה כי גוטמן יעלה למשחק בשבת עם חלוץ אחד, אך עם שלושה קשרים התקפיים, כחלק מהמערך 1-5-4, שאותו תרגל השבוע באימונים. גוטמן מתכוון להעניק צ'אנס לראובן עובד וליאור אסולין שיחזרו לסגל. פאביו ג'וניור יהיה החלוץ.

את מקומו של וואליד באדיר, שפצוע בשריר הירך האחורי, ימלא מזואה אנסומבו. בהפועל מקווים כי באדיר יחזור לפעילות מלאה בשבוע הבא. גוטמן ואבוקסיס עדין מתלבטים בין ביברס נאתכו, עידן סרור ושי אבוטבול, כאשר רק אחד מהם יפתח לצידו של אנסומבו.

בשיחות פנימיות שקיימו השחקנים בחדר ההלבשה נאמר בין היתר: "אם נתחיל טוב את הסיבוב השני זה ייתן לנו דחיפה לקראת ההמשך. אנחנו חייבים לבוא מאה אחוז מרוכזים ומפוקסים למשחק. בלומפילד חייב להפוך למבצר שלנו, ואסור לאבד בו כל כך הרבה נקודות כפי שקרה בסיבוב הראשון".

בהפועל תל אביב חידשו את מנהג הבורקסים והכיבוד בימי שישי, ביוזמתו של מורדי דדון. למרות מזג האוויר הגשום שצפוי בסוף השבוע, בהפועל תל אביב מצפים לכ-8,000 צופים מחר בבלומפילד.

הרכב משוער: וינסנט אניימה; דני בונדר, רמי דואני, דוס סנטוס, יגאל אנטבי; מזואה אנסומבו, שי אבוטבול (ביברס נאתכו), ראובן עובד, ליאור אסולין, ברוך דגו; פאביו ג'וניור

"היזהרו, הפועל תגיע בהתלהבות"

מכבי נתניה השלימה את כל הכנותיה לקראת המשחק מול הפועל תל אביב, המצויה בשיא הדריכות והמוטיבציה נוכח הגעתו של המאמן החדש אלי גוטמן. מאמן נתניה ראובן עטר דרש במהלך כל השבוע משחקניו שלא להוציא מילה על היריבה. עטר דרש מהשחקנים לא להתייחס לאדומים כדי לא לתת לצוות המקצועי שלהם דרך 'להדליק' את השחקנים בחדר ההלבשה סביב אמירה כזו או אחרת. עטר הוסיף ואמר לשחקניו: "היזהרו, הפועל תל אביב תגיע בהתלהבות".

עטר ייאלץ שוב לפתוח בהרכב מאולץ, נוכח הפציעות הרבות מהם סובל הסגל שלו לאורך תקופה ארוכה. בחוד יפתחו, שוב, דלה ימפולסקי ואוקוצ'ה, כשג'ורג' בה, שערך אימון ריצה קליל, יצפה בחבריו מהיציע והחלוץ איתי שכטר שערך אימון מלא יתלבש ויישב על הספסל. שכטר צפוי לשחק מספר דקות, הראשונות שלו מאז שנפצע בברכו.

יחיאל צגאיי יפתח גם השבוע, לאחר שהציג יכולה טובה במחזור הקודם. טל מעבי יוסט לעמדת הקשר האחורי כפי שעשה שבוע שעבר. מעבי, כזכור, הציג יכולת מצוינת ואף כבש את שערו הראשון בליגת העל. באסיפה הטקטית שקיים המאמן הוקרנו קטעי וידאו ממשחק ההפסד של הפועל מול קרית שמונה. עטר חזר והסביר לשחקנים את ההתלהבות של שחקני הפועל: "בואו נפתח את הסיבוב השני ברגל ימין ונשמח את האוהדים שלנו שיגיעו לבלומפילד. אל תתנו להפועל תל אביב להתאושש על חשבוננו".

הרכב משוער: לירן שטראובר, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין, קלמי סבן, תמיר כהן, אלמוג כהן, יחיאל צגאיי, טל מעבי, דלה ימפולסקי אוקוצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully