וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי אנד לבני השרון

9.12.2007 / 21:35

בני השרון התגברה על סינדרום הניצחון על מכבי וניצחה 72:77 את ראשל"צ. נהריה ניצחה את עפולה 70:84, אשקלון ניצחה בר"ג 77:86

שלושה משחקים במחזור השביעי בליגת העל התקיימו הערב (ראשון), אחרי שאתמול ניצחה הפועל ירושלים 89:98 את גליל עליון, ולפני המפגש המצופה בין הפועל חולון למכבי תל אביב מחר, עמד במרכז העניינים הערב המשחק בין בני השרון למכבי ראשון לציון, בו ניצחה בני השרון אחרי קרב לא קל 72:77, ושמה מאחוריה את הדיבורים על הנפילה המוכרת במשחק שאחרי ניצחון על מכבי תל אביב. במשחק נוסף גברה עירוני נהריה 70:84 על שכנתה מהצפון גלבוע/עפולה, אליצור אשקלון השיגה ניצחון קריטי במשחק תחתית עם 77:86 על עירוני רמת גן המידרדרת.

בני השרון - מכבי ראשון לציון 72:77

אפי בירנבוים מכיר היטב את סינדרום ההפסד במשחק שאחרי ניצחון על מכבי תל אביב, והפעם שוב עמדה בפניו המשימה להוריד את שחקניו לקרקע. ראשון לציון ניסתה לנצל את ההזדמנות ולגנוב ניצחון ברעננה, אבל למרות שכפתה משחק צמוד לא הצליחה לשמור על האינטנסיביות שלה בדקות הסיום, וירדה מנוצחת.

בירבנבוים פתח עם החמישייה הרגילה שלו הכוללת את מאיר טפירו, ניצן חנוכי, קוקי בלצ'ק, אנדודי איבי ועוסמאן סיסה. עדי אזולאי העלה את ג'רל בלסינגיים, סדריק בנקס, איתי לב, חיים שמעונוביץ' וחואן מנדז. ג'רל בלסינגיים פתח את המשחק בטירוף עם שמונה נקודות זריזות, שהובילו את הכתומים ליתרון 2:10. למרות פתיחה חלשה של קוקי בלצ'ר חזרה בני השרון עד 13:10, אבל חואן מנדז שוב הצמיח את היתרון של האורחים, והרבע הראשון הסתיים למזלו של אפי בתוצאה 16:19 בלבד לראשון לציון. האורחים שוב פלירטטו עם פער דו ספרתי במהלך הרבע השני, אבל בירידה להפסקה התוצאה עמדה על 44:40 בלבד לראשונים. ג'וליוס פייג', שניסה לחפות על היעדר התרומה של בלצ'ר, עזר לבני השרון יחד עם ניצן חנוכי להשוות ל-59:59 עם סיום הרבע השלישי.

ברבע האחרון הגיע תורם של מאיר טפירו וארז כץ להציג את יכולתם המוכרת ברגעי הקלאץ', שאליהם הצטרף ג'ייסון וויליאמס האנרגטי במשחק מצוין. למרות יכולת גבוהה של סדריק בנקס, ראשון לא עמדה בלחץ ברגעי ההכרעה, והניצחון נשאר ברעננה, 72:77 בסיום.

קלעו לבני השרון: ג'ייסון וויליאמס 21, אנדודי איבי 13 (12 ריבאונדים), מאיר טפירו 11 (6 אסיסטים), ניצן חנוכי 10, קוקי בלצ'ר 9, ג'וליוס פייג' 6, עוסמאן סיסה 4, ארז כץ 3, שון מונסון שיחק ולא קלע.

קלעו לראשון לציון: חואן מנדז 22, איתי לב 11, סדריק בנקס 10, ג'רל בלסינגיים 9 (7 אסיסטים), ברנדון קורץ 8 (8 ריבאונדים), בריאנט מרקסון 5, אופיר פרחי 3, יוני ניר ועודד שעשוע 2 כל אחד, חיים שמעונוביץ' שיחק ולא קלע.

אפי בירנבוים אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק לא קל, שום אפקט מכבי לא היה. ראשון לציון היא קבוצה טובה. יש לה שחקנים נהדרים. הייתי צריך לשמור על הרבה שחקנים. המשחק הסתבך עם עבירות, נשרקו עבירות שלא היו מקובלות עליי. אני לא רוצה להיכנס לקטע של השיפוט. הם הגיעו עם עבירה טכנית אחת מהבית".

עדי אזולאי המאוכזב אמר בסיום: "היה משחק צמוד. כל תוצאה יכלה להיות. היו לנו שתי טעויות. במשחק כזה זה קריטי. אבל זה קורה, זה חלק מהמשחק. היו לנו הרבה דקות טובות, יכולנו לרדת בחצי הראשון עם הפרש גדול יותר, אבל אין לבכות על מה שהיה".

הפועל גלבוע/עפולה - עירוני נהריה 84:70

שתיים מהמאוכזבות של המחזור הקודם נפגשו בעמק, ובסיום היחידה שנותרה מחייכת היתה נהריה. רכז הרכש החדש-ישן ג'ון גילכריסט עדיין לא השתלב אצל הסגולים ושיחק רק חמש דקות, אבל נהריה נעזרה ביתרון מוחלט של 23:40 בריבאונד כדי לשלוט במשחק ולברוח כבר בפתיחת הרבע השלישי ליתרון בלתי מחיק.

המקומיים פתחו עם עמית בן דוד, למונט ג'ונס, גור פורת, אווג'ובי וג'רמיין הול, ומנגד עלתה נהריה עם אבי סוכר, אדריאן פלדג'ר, מתן נאור, עידו קוז'יקרו ואוטיס היל. שלשה של גור פורת העלתה את גלבוע/עפולה ליתרון של 8:12, אבל נהריה לחצה על הדוושה ואשאנטה ג'ונסון שעלה כהרגלו מהספסל סגר את הרבע על 16:21 לאורחים. ברק פלג ואבי סוכר הריצו את נהריה ל-20:30, אבל אקינה איבקווה החזיק את קבוצתו במשחק, והמחצית הסתיימה בתוצאה 38:41. משחק מבולבל של גלבוע/עפולה עזר לנהריה להחזיר לעצמה יתרון מבטיח, והרבע השלישי הסתיים בתוצאה 54:66 לזכותה. בעשר הדקות האחרונות לא השכילו המקומיים לחזור למשחק, ונהריה הורידה הילוך ועדיין טיילה לניצחון קל - 70:84 בסיום.

קלעו לנהריה: אוטיס היל 17, אדריאן פלדג'ר 14, אשאנטה ג'ונסון וברק פלג (8 ריבאונדים) 12 כל אחד, סשה אוצ'וקוליץ' 11, אבי סוכר ועידו קוז'יקרו (14 ריבאונדים) 8 כל אחד, מתן נאור 2, ג'ון גילכריסט שיחק ולא קלע.

קלעו לעפולה/גלבוע: למונט ג'ונס 17 (5 איבודים), ג'רמיין הול 16, אקינה איבקווה 13, גור פורת 11, חנן קולמן 7, עמית בן דוד 4, טונג'י אווג'ובי 2, דגן יבזורי שיחק ולא קלע.

מאמן עירוני נהריה, אריאל בית הלחמי: "אני שמח על הניצחון מכיוון שבתחילת העונה די התקשינו בבית. למרות 25 איבודי הכדור, עשינו משחק מצוין בהגנה. לא היה מתאים לנו איך ששיחקנו בשבוע שעבר בהפסד במלחה להפועל ירושלים".

עירוני רמת גן - אליצור אשקלון 86:77

אחרי פתיחת עונה מצוינת החלה רמת גן לדעוך בשבועות האחרונים, והגעתה של אשקלון לזיסמן סיפקה לה הזדמנות פז לחזור לדרך הניצחונות. אבל האשקלונים, שנראים טוב יותר מאז החליף אריק אלפסי את עופר ברקוביץ' על הקווים, נלחמו עד הרגע האחרון, והשיגו ניצחון חוץ חשוב במאבקי התחתית.

רמת גן פתחה את המשחק עם הגנה מצוינת שמנעה מאשקלון לעלות על הלוח עד הדקה הרביעית, אבל לא הצליחה ליצור לעצמה פער משמעותי בגלל דקות לא טובות בהתקפה. ברבע השני כבר צמח יתרונם של המקומיים לשמונה נקודות בזכות סדרת סלים של רוב בראון, שנחת בארץ רק השבוע כחיזוק לסגל אחרי פציעתו של בנט דייויס. משחק טוב של ה.ל קולמן, קורי קאר ויובל נעימי שמר את אשקלון במשחק, והמחצית הסתיימה בתוצאה 43:44 לרמת גן. אחרי ההפסקה כבר השתלטה אשקלון על העסק, ועצרה את רמת גן בהגנה ויצרה יתרון של 68:57 בסיום הרבע השלישי. לקראת הסיום ניסה שמוליק ברנר להציל את המולדת עם שתי שלשות שצימקו את התוצאה ל-72:65, אבל הקאמבק של רמת גן נבלם, ואשקלון היתה זו שחגגה בסיום - 77:86.

קלעו לאשקלון: פיל גוס 17, אייץ' אל קולמן 15, קורי קאר 14, יובל נעימי (5 באסיסטים ואיבודים) ו-ווין וואלאס 12 כ"א, שחר כהן 7, מושון יעקוסי 4, סטיב בארט 3, יריב יצקן 2. דרור דוידי לא קלע.

קלעו לרמת גן: שמוליק ברנר 17 (9 ריבאונדים), רוב בראון 13 (כולן במחצית הראשונה), ג'רום ביזלי 11, אורי יצחקי 9, בריאן טולברט 7 (2 מ-8 מהשדה), מייקל קיובלר (0 מ-7 לשלוש) וניר כהן כ"א, ארז קוחנסקי 4, דורון קרמר ואלישי כדיר 2 כ"א, אור ברנר שיחק ולא קלע.

אריק אלפסי, מאמן עירוני אשקלון: "מה שניצח את המשחק זו ההגנה שלנו. השינוי המיוחל הגיע כאשר הכנסתי שחקנים שעשו עבודה מצוינת בהגנה. קיבלנו במחצית השנייה רק 33 נקודות. היינו באיזון במשחק, לא התפרענו עם זריקות מהשלוש. פניה של אשקלון לנשום לרווחה אחרי המשחק. שבוע הבא יש לנו משחק נגד מכבי , לא אגיד שנבוא להפתיע, אבל אנו עושים הכול לברוח מהתחתית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully