וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלוטר יהיה כשיר לשטראסבורג

9.12.2007 / 13:45

הפורוורד, שנטש את המשחק מול גליל בגלל פציעה בברכו, ישחק ביול"ב קאפ ביום שלישי. ירושלים ניצחה 89:98, גליצנשטיין חזר למלחה

מרכוס סלוטר, הפורוורד הזר של הפועל ירושלים, צפוי לשחק ביום שלישי בשטראסבורג במסגרת המחזור השישי ביול"ב קאפ. השחקן, שנטש את המשחק מול גליל עליון בדקה השישית בעקבות פציעה ברגלו, סובל ממתיחה בשריר כתוצאה ממכה שספג בברך.

עם מצב רוח רחוק מלהיות מזהיר בעקבות הופעתן האחרונה ביול"ב, ולפני עוד שבוע מתיש שיכלול הופעה במפעל האירופי, אירחה במוצאי שבת ירושלים את גליל עליון וניצחה אותה 89:98. הירושלמים, שניקו בשבוע שעבר מדרכם לצמרת את עירוני נהריה, ניצחו העונה בכל משחקי הבית שלהם והפסידו בכל משחקי החוץ, והמגמה נמשכה גם מול הקבוצה המדשדשת מהצפון.

גליל של אלי קנטי, שאחרי הדרמה מול עירוני רמת גן ספרה שלושה ניצחונות מארבעה משחקיה האחרונים, ספגה סטירת לחי שכולה חזרה למציאות במשחק הבית בגביע יול"ב מול פרייבורג השוויצרית. שחקני הגליל לא נתנו לירושלים לברוח להם, ואף הובילו ברבע השלישי, אך לא הצליחה ליצור מומנטום שיכריע את היריבה, ובסופו של דבר, כמו אחרות לפניה, ירדה מנוצחת מהפרקט במלחה.

ירושלים נהנתה מערב נהדר של טימי באוורס וג'יימי ארנולד שקלעו 21 נקודות כל אחד, אבל מי שטרף את הקלפים עבור הגליל היה גיא פניני שקלע 15 לזכות המארחת, והוסיף לכך 8 אסיסטים. לפני פתיחת המשחק נערך טקס הדלקת נר חמישי של חנוכה, ובין מדליקי הנרות היה גם המאבטח יואב גליצנשטיין, שנפצע מחזיז שהתפצוץ בידו, במשחקה של ירושלים נגד הפועל חולון.

מהלך המשחק

ירושלים פתחה עם גיא פניני, דרור חג'ג', טימי באוורס, מרכוס סלוטר וג'יימי ארנולד. החמישייה של הגליל כללה את מייק קמפבל, יוגב אוחיון, ג'אי לואיס, קליף בראון ודורון שפר. ירושלים עלתה ל-0:6 מהיר, ופתיחה מוצלחת של ג'יימי ארנולד וטימי באוורס העלתה את המארחת ל-5:13. גילי מוסינזון החליף את קליף בראון כדי להכניס מעט רוח לחימה בגליל, אך ירושלים שמרה על הפער. 3 הדקות האחרונות של הרבע התאפיינו בריבוי החטאות, וירושלים הוליכה בסופו 20:23. ירושלים פתחה את הרבע השני עם שלשה של אנטוני רוברסון, וג'אי לואיס השיב מיד ב-4 נקודות רצופות. שפר החליף את קמפבל, וגלי מוסינזון קלע 4 רצופות ושחקני הגליל לא נתנו למארחים לברוח. במחצית הובילה ירושלים 42:43.

ג'אי לואיס העלה את הגליל ליתרון ראשון, עם פתיחת הרבע השלישי. במשך התפתח משחק נדנדה, אבל 5 נקודות רצופות של ראמל קארי פתח יתרון קטן למארחים, שהוליכו בתום הרבע 65:68. 5

נקודות רצופות של באוורס בתחילת הרביעי העלו את ירושלים ליתרון 7. שלשה של ראמל קארי 2 דקות לסיום העלתה את ירושלים ליתרון 6, גיא פניני ( 15 נקודות ו-8 אסיסטים) דייק מהקו, ובסיום ירושלים ניצחה 89:98.

קלעו להפועל ירושלים: ג'יימי ארנולד (10 ריבאונדים) וטימי באוורס 21 נקודות כל אחד, גיא פניני (8 אסיסטים) 15, ראמל קארי 14, שרון ששון 10, דרור חג'ג' 7, ארז מרקוביץ' 5, אנטוני רוברסון 3, מרכוס סלאוטר 2.

קלעו לגליל עליון: ג'אי לואיס (8 ריבאונדים) 22 נקודות, מייק קמפבל 20, גיל מוסינזון (8 ריבאונדים) 16, יוגב אוחיון (6 אסיסטים) 14, אורי איתן וקליף בראון 7 כל אחד, דורון שפר 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully