וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין-מכבי חיפה: בוזגלו מארח את רוני לוי

הקשר המצטיין יפגוש את קבוצתו לשעבר (שבת, 19:30). אפק, מליקסון ורפאלוב יקבלו קרדיט בחיפה, אלישע לוי נהנה מסגל כמעט מלא

אחרי המחמאות שזכו שחקני סכנין על הסיבוב המדהים שעברו, ביקש מהם המאמן אלישע לוי לנחות אל הקרקע, והזכיר להם שהליגה נמשכת ושעבר בסך הכול סיבוב אחד. "דרך ארוכה עוד לפנינו", אמר המאמן לשחקניו, ערב משחק הבית מחר (שבת 19:30, דוחא) מול מכבי חיפה.

לרשותו של אלישע לוי יעמוד הרכב כמעט מלא, למעט המגן המוצהב בסאם גנאים, שאת מקומו ימלא איסלם כנעאן, יוצא מכבי חיפה. "מתסכל להפסיד משחק כזה" אמר גנאים היום, "אבל אין מה לעשות. כרטיסים צהובים זה חלק מהכדורגל, ואני סומך על החברים שלי שיעשו את העבודה".

יהיה זה משחק פיקנטי בין כוכב בני סכנין, מאור בוזגלו, למכבי חיפה שויתרה בקיץ על שרותיו. "אין לי מה להוכיח להם שום דבר. אני רוצה להיות טוב בכל משחק ואני צריך להוכיח לעצמי ולא לאחרים", אמר בוזגלו, שסבל באמצע השבוע מפציעה קלה ולא פתח בהרכב מול מכבי נתניה בגביע הטוטו, החלים והוא כשיר למשחק.

עוד שחקן שהיה בחדשות בימים האחרונים הוא החלוץ איליה יבוריאן, שמבקש להשתחרר לקבוצה בבלגיה המעוניינת בשירותיו. יבוריאן התאמן כרגיל בימים האחרונים וכלל לא דיבר עם חבריו על האופציה הבלגית. היו"ר מאזן גנאים משוכנע: "הוא יישאר איתנו עד סוף החוזה. בני סכנין זה הבית שלו".

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עבד רבאח, פטי יא יא, ליאו קרופניק, איסלם כנעאן, ג'ון קולמה, לוקאש סורמה, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן

הירוקים רוצים לנקום על הסיבוב הראשון

הקשרים עומרי אפק ומאור מליקסון צפויים לחזור לסגל מכבי חיפה שתתארח מחר במגרשה של בני סכנין. השניים, כזכור, ישבו ביציע במחזור הקודם מול מכבי הרצליה. הקבוצה תחסר במשחק הזה את שלומי ארבייטמן שעדיין לא חזר לאימונים מלאים, רוני גפני שצפוי להיעדר חודש וחצי לפחות (הבדיקה תיערך בתחילת השבוע) ואלירן דנין שנפצע בגביע הטוטו באמצע השבוע.

המגן פיטר מסיללה התאושש מהפציעה בקרסול שממנה סבל במהלך השבועיים האחרונים. הקשר הברזילאי פאוליניו יפתח על הספסל בפעם השלישית ברציפות. המאמן רוני לוי ימשיך לתרגל בעמדת הקשר האחורי את גוסטבו בוקולי לצד בירם כיאל, במטרה לבדוק האם שחרורו של פאוליניו בחלון ההעברות הוא משמעותי עבור הקבוצה. בכל מקרה, לוי כבר הבהיר ליעקב שחר שהוא מעוניין לצרף את חלוץ נבחרת דרום אפריקה, ת'מבינקוסי פנטאני.

הקשר ליאור רפאלוב, שמגלה יכולת טובה במשחקים האחרונים, ימשיך לקבל קרדיט גם במשחק הקרוב. "קודם כל משחק חשוב עבורנו. סכנין קבוצה טובה מאוד, קבוצת צמרת לכל דבר שהנחילה לנו הפסד במחזור הראשון. אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות והגנה יציבה, אנחנו חייבים להמשיך את המומנטום. גם אם ננצח וגם אם לא, לא צריך לצאת מפרופורציות. לא נשכח מה קרה במחזור הראשון, יש לנו חוב לאוהדים שלנו וננסה להחזיר להם".

חמישה ספורטאים מצטיינים מאיל"ן חיפה ( איגוד ישראלי לילדים נפגעים) זכו הבוקר למילגות מהקרן ע"ש מיכאל דנציגר בטקס מכובד שנערך במתקן האימונים בכפר גלים. חלקו להם כבוד מנכ"ל המועדון, איתמר צ'יזיק, הצוות המקצועי והשחקנים שהתרגשו למראה הספורטאים המוגבלים שהגיעו להישגים נפלאים, בזכות התמדתם וכוח הרצון הבלתי נלאה.

המאמן רוני לוי אמר במהלך הטקס: "בכל פעם שאני מחפש דוגמאות כדי להמחיש לשחקני מהו כוח רצון ומלחמה, אני מזכיר להם את האנשים שגורלם לא מאפשר להם להוכיח את כישרונם האמיתי בגלל מגבלות גופניות. אתם הדוגמה הטובה ביותר שכוח הרצון הוא ניצחון הרוח. אין ספק שהשחקנים הנוכחים כאן, מבינים עד כמה המלחמה היומית שאתם מנהלים כדי להגיע להישגים היא בבחינת הרף העליון. אנשים בריאים לחלוטין מסוגלים להשקיע כדי להשיג מטרות- אתם, הספורטאים האמיתיים עובדים קשה ואנחנו מצדיעים לכם".

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, דקל קינן, דייגו קרוסה, פיטר מסיללה; גוסטבו בוקולי, בירם כיאל, ליאור רפאלוב, ג'ובאני רוסו; רנאטו, יניב קטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully