וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתל אביב מנסים "להתקרר" לקראת הדרבי

רגב גולדמן

7.12.2007 / 13:00

קבוצות הנוער של הפועל ומכבי ת"א ייפגשו (שבת, 14:00), בצילם של 40 שוטרים ו-20 מאבטחים. מנהל הצהובים: "להימנע מפרובוקציות"

קבוצת הנוער של הפועל תל אביב תארח ביום שבת (14:00) את מכבי תל אביב במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל לנוער, אליו צפויים להגיע למעלה מ-2,000 צופים. במסגרת ההיערכות למשחק, נערכה פגישה בין מנהלי שתי הקבוצות השבוע, בה סוכם על כמות השיטור והדרכים למניעת האלימות הצפויה במשחק מחר.

למרות ששתי הקבוצות הבוגרות נמצאות עמוק בתחתית, קבוצות הנוער לעומתן מגלות יכולת טובה בהרבה. בהפועל תל אביב ממשיכים לגלות יציבות, כאשר הקבוצה ממוקמת שנייה בטבלה, חמש נקודות מבית"ר ירושלים האלופה. במחזור האחרון ניצחו האדומים 2:4 את עמק יזרעאל. מכבי תל אביב אמנם במקום השביעי, אך הניצחון במחזור הקודם בליגה, 1:2 על בני סכנין החזיר אותם למסלול הניצחונות.

דובי טלית, מנהל קבוצת הנוער של מכבי תל אביב, התייחס להיערכות המוגברת מצד שתי הקבוצות ואמר: "הפועל תל אביב היא האחראית על הארגון של המשחק והאבטחה. בפגישה שערכנו השבוע הפועל שיתפו אותנו בהיערכות שלהם לקראת הדרבי. המפגש הזה נבע מהצורך בשיתוף פעולה הדדי בין שתי הקבוצות למניעת האלימות, שאותה חווינו בשנים האחרונות".

את המשחק בשבת יאבטחו כ-40 שוטרים, מספר שיא למשחק של קבוצות נוער, בתוספת כ-20 מאבטחים שאותם שכרה הפועל תל אביב. "אנחנו מקווים לעצור אלימות שעולה מדרגה בעיקר במשחקי הדרבי" אמר טלית והדגיש: "הפעם, לאור כל התקריות בעבר של פגיעה באוטובוס ובשחקנים, נזכה לאבטחה צמודה בכניסה לוולפסון, במהלך המשחק ולאחריו".

בהפועל תל אביב יחפשו ניצחון, מעבר ליוקרה העירונית, במטרה להיצמד למובילה בית"ר י-ם. תומר קשטן, מאמנה של קבוצת הנוער מוולפסון אמר השבוע: "חוויתי שישה משחקי דרבי כמאמן נוער בהפועל ת"א והאווירה היא תמיד ססגונית ומגיע קהל גדול יותר ממה שמגיעים למשחקים בליגה לאומית או אפילו בחלק ממשחקי ליגת העל, וזו חוויה למאמנים ולשחקנים להיות חלק בכזה משחק".

קשטן הצעיר הוסיף: "כל ליגת הנוער היא שווה בכוחה, כולם יכולים לנצח את כולם ואין משהו שאפשר להגדיר כהפתעה. בדרבי אין פייבוריטים, אבל מכיוון שאנחנו בבית אנו נרצה מאוד לנצח ולשמח את כולם".

במכבי תל אביב מעידים על מוטיבציית שיא לקראת המשחק מחר: "זה בהחלט לא משחק רגיל", מצהירים במכבי. "דרבי זה דרבי, וכשאתה מקבל את לוח המשחקים בתחילת השנה אתה קודם כל מחפש את המשחק מול היריבה העירונית. כולם במועדון יודעים כמה המשחק הזה חשוב".

מנהלי שתי הקבוצות החליטו להרגיע גם את השחקנים עצמם, ולהימנע מגילויי אלימות לפני ובמהלך המשחק. במכבי תל אביב העיד דובי טלית: "שוחחנו עם השחקנים והדגשנו בפניהם את הצורך לעלות לשחק כמו מקצועניים ולהימנע מפרובוקציות כלשהן". בהפועל תל אביב סיכמו: "אנו פונים לקהל האדום המדהים שלנו שיבוא לעודד אבל שלא יפגעו בקבוצה כי כל אירוע הכי קטן שיקרה במתחם, יגרור נגדנו עונש חסר תקדים בליגת הנוער" .


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully