וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא-מכבי פ"ת: קרב בין מחפשות החלוצים

7.12.2007 / 11:37

עומר גולן מתכונן לעזיבה ובקבוצה מתכוונים לפנות לארבייטמן, אוחנה רוצה את דובב גבאי או חן עזריאל. אוהדי כפ"ס עדיין לא נרגעים מהאלימות בטדי

מאמן מכבי פתח תקוה, עופר פביאן, מחפש חלוץ ישראלי ברמה גבוהה שיוכל להחליף את עומר גולן. אם הקבוצה תמצא כזה, היא תחפש חלוץ זר משום שבמצבת הזרים שלה יש ארבעה בלבד, והיא מתכננת להשתחרר מהחוזה עם הסרבי ננאד סאביץ'. בשיחות שערך המאמן עם ההנהלה עלה שמו של שלומי ארבייטמן ובקבוצה סוכם כי הם יפנו למכבי חיפה לפני פתיחת חלון ההעברות בבקשה לשאול אותו. הבעיה היחידה היא שהבעלים של חיפה, יעקב שחר, מתנגד לשחרורו. נכון לעכשיו, גם ארבייטמן לא מתלהב לעזוב.

סולי צמח ואוהד כהן יעלו לוועדת משמעת לאחר המשחק מול הפועל כפר סבא במוצ"ש (לויטה, 18:00). כזכור, השניים התעמתו אתמול באימון בעקבות "ויכוח על אופסייד". אם הקבוצה תנצח מחר, יתכן והעונש של השניים יבוטל. שחקן בקבוצה העיד: "הם חברים טובים, לא מתאים להם לריב. הם התפייסו ועכשיו הכל בסדר". הקשר חאבייר דירסאו בספק למשחק בגלל עומס בשרירים. היום זכה השחקן לטיפולים לפני אימון הבוקר ויתכן שיקבל זריקה נגד כאבים. בקבוצה יערכו לו מבחן כשירות לפני המשחק. מוראד מגמאדוב החלים לחלוטין מהפציעה והוא צפוי לפתוח מחר. ככל הנראה, הבלם ניצן דמארי ימשיך לשבת על הספסל.

המאמן עופר פביאן נפגש אתמול עם חוג האוהדים, ששקל להתפרק, ונשא נאום מרגש במהלכו אמר: "חשוב לנו שתתמכו בנו ולא תתפרקו. הקהל של מכבי פתח תקוה תמיד היה מיוחד". לאחר מספר דקות יצא המאמן מהחדר והאוהדים דנו בשלושה נושאים עיקריים לאחריהם הוחלט לאחד את השורות. ראשית, בקבוצה יפסיקו את המחאה נגד גיא לוזון. "המחאה עשתה את שלה", הסבירו בחוג האוהדים. שנית, האוהדים ייפרדו מעומר גולן בצורה נאותה. כמו כן, הוחלט לפנות לקבוצה במטרה לשריין הסעות למשחקי החוץ בכל משחק ליגה, בלי יוצא מן הכלל. "בתקופה בה אבי לוזון שימש כנשיא, לא הייתה בעיה, אין סיבה שזה לא יקרה עכשיו", אמרו.

הרכב משוער, מכבי פ"ת: אוהד כהן; אסמעיל עמר, מוראד מגמאדוב, קובי גנון, נאור פסר; סולי צמח, בלסינג קאקו, חאבייר דירסאו (פליקס אובוקה), לירן כהן; עומר גולן, אוהד קדוסי.

לא מתאוששים מהאלימות בטדי

אוהדי הפועל כפר סבא מציפים את הדואר האלקטרוני של חברי הכנסת, ומדגישים בפניהם את החשיבות של פעולות לצמצום האלימות. הפניה נערכה בעקבות אירועי האלימות לאחר המשחק האחרון מול בית"ר ירושלים. כזכור, אוהדי הקבוצה הותקפו ואחד מהם פונה לבית החולים. מספר חברי כנסת השיבו כי הנושא בטיפול.

הבלם לירון זרקו שסבל מפגיעה בקרסול יהיה כשיר למפגש מול מכבי פתח תקוה. הבלם ערך אתמול אימון מלא. המגן לירודיאו גונזלבאש, שהורחק במחזור שעבר בו שיחקה הקבוצה מול בית"ר ירושלים, ייעדר. המאמן אלי אוחנה תירגל בהרכב הראשון את עידן שום.

לאור שחרורו הצפוי של החלוץ הקמרוני, יוליוס אגבור, בקבוצה הביעו עניין בחלוץ מכבי פתח תקוה, דובב גבאי, אבל הלוזונים לא מוכנים לשחרר אותו. החלוץ חן עזריאל, שאליו פנתה הקבוצה לפני חודשיים במטרה לברר את מעמדו לקראת פתיחת חלון ההעברות, עדיין לא שוחרר מבית"ר ירושלים. בכל מקרה, המאמן אלי אוחנה בוחן קלטות של שחקנים זרים.

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; אורי אוזן, לירון זרקו, דגלאס דה סילבה, עידן שום; אביחי ידין, גיז'רמו ישראלביץ', בן לוז, יעוזה אבובקרי; סמואל יבואה, אבי קנפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully