וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה-קרית שמונה: פרדי מחכה בסיבוב

בפתיחת העונה הובסה הרצליה ע"י העולה החדשה, ובשבת (17:30), תנסה הקבוצה מהשרון לנקום. יניב לביא עלול להיעדר בעקבות פציעה

במחזור פתיחת העונה יצאה מכבי הרצליה לקרית שמונה למשחק מול העולה החדשה. במקום לנצל את התרגשות המקומיים ממשחקם הראשון אי פעם בליגה הבכירה של ישראל, חזרו שחקניו של פרדי דוד מבוישים לשרון, אחרי שחטפו 3:0 מהדהד. בשבת (17:30), באצטדיון הביתי, הרצליה תנסה להשיג את הנקמה הספורטיבית ברן בן שמעון ושחקניו.

אבל זה לא יהיה קל. הרצליה טרם ניצחה העונה בבית, וחילצה בבונבוניירה נקודה אחת מ-15 אפשריות. אחרי שני הפסדים רצופים, בקבוצה מהשרון מבינים שרק ניצחון ירחיק מהקבוצה את לחץ התחתית. לרשותו של פרדי דוד עומד סגל שחקנים מלא, שינסה לעצור את קרית שמונה, שלא הפסידה בחמשת המחזורים האחרונים ומגיעה לבונבוניירה עם שני ניצחונות רצופים.

הרכב משוער: איתמר ניצן, מטייה מורץ, מרסיו ג'ובאניני, חיים מלכה, איתן עזריה, מהרן ראדי, דייהו דייויס, כפיר אדרי, אסף קריספיס, עומר בוקסנבוים, סעיד מקאסי.

ניסיונות להכשיר את הקפטן

מאמן איתוראן קריית שמונה, רן בו שמעון, ערך הבוקר (שישי) לחניכיו את האימון המסכם, לקראת משחק החוץ מחר, נגד מכבי הרצליה. בן שמעון הקרין לחניכיו קטעי וידאו, והזהיר אותם לא להקל ראש ביריב מהתחתית. "הם קבוצה טובה ומסוכנת, בטח כאשר הם משחקים בבית", הסביר המאמן לשחקניו.

על האווירה הטובה בקבוצה העיבה פציעתו אמש של הקפטן, יניב לביא, ששבר את אפו בהיתקלות עם החלוץ ירו בלו במשחק אימון פנימי. לביא, אחד ממצטייני הקבוצה העונה, פונה לבית החולים, שם עבר צילום שקבע כי מדובר בשבר. בקבוצה בודקים אפשרות לשתף אותו מול הרצליה עם מסיכה מיוחדת, אם כי הסיכויים שיישחק קלושים. "אעשה כל מאמץ כדי לשחק, למרות הכאבים", אמר הקפטן.

לאנשי הקריה יש זיכרונות נעימים מהרצליה. בסיבוב הראשון, במשחק פתיחת העונה, שהיה הראשון בהיסטוריה של הקריה במסגרת ליגת העל, ניצחה קריית שמונה 0-3 ופתחה את הדרך לסבוב ראשון חלומי, הרבה מעבר לציפיות. מעודדים מניצחון החוץ במחזור האחרון, על הפועל תל אביב, בונים בקריה על הסטטיסטיקה של מכבי הרצליה, שעדיין לא זכתה בניצחון בית העונה.

הקשר הפצוע בני בן זקן, ימשיך להיעדר מהסגל. תומר חליבה ומאור פרץ חזרו השבוע לאימונים לאחר היעדרות, האחד בשל בעיות משמעת והשני בגלל פציעה ארוכה. הזרים פיטר אופריקוואה וירו בלו ימשיכו לשבת על הספסל, והמאמן ייתן קרדיט בהתקפה לוויאם עמאשה ויובל אבידור.

ההרכב המשוער: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, עבאס סוואן, גואל צ'ירסוואה, עמנואל אמנגוואה, גיא צרפתי, וויאם עמאשה, יובל אבידור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully