וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: שיכורים ולא מיין

7.12.2007 / 17:36

מכבי ראשל"צ הראתה שהיא גדולה על יריבותיה כשגברה על אס"א ת"א 26:31. מאור: "העליתי שחקנים צעירים, וזו גאווה גדולה"

המשחק המרכזי של המחזור העשירי הפגיש היום (שישי) את האלופה מכבי ראשון לציון עם אס"א תל אביב במגרשה הביתי, באוניברסיטת תל אביב. הקבוצה של גלעד מאור הגיעה עם מאזן נקי מהפסדים ורצתה לדבוק בו. הקבוצה מתל אביב ניסתה לעצור את הצהובים, אבל לא הצליחה כשנוצחה 31:26.

האורחים פתחו מצוין והובילו בבטחה. אס"א, שסבלה מהרבה איבודי כדור במשחק, רדפה לאורך 60 דקות אחרי ראשון, אבל לשווא. חששות האלופה מהמשחק התבדו עד מהרה ולקראת הסיום מאמן ראשון גלעד מאור שיתף את שחקניו הצעירים. אס"א הצליחה לצמק עד הסיום לחמש הפרש, אבל פערי הרמות היו גדולים מן ההפרש.

תום מטלון בלט עם שמונה שערים, יואב נאמן הוסיף חמישה. את אס"א הוליכו ערן אברמוביץ', אלירן רן ודן מירקוס עם ארבעה שערים כל אחד.

"התוצאה משקפת את הבדלי הרמות בין שתי הקבוצות", אמר מאמן אס"א אולג בוטנקו, "הם יותר טובים מאיתנו. אי אפשר לשקר. אנחנו לא מסוגלים לשחק דקות ארוכות ברצף מרוכזים. משחקים כמה דקות טובות ואז מאבדים ריכוז. השדרוג שלנו יבוא".

מאמן ראשון לציון, גלעד מאור: "אס"א נלחמו מולנו. העליתי שחקנים שאפילו אני מתקשה בשמות המשפחה שלהם, למרות שאני אוהב אותם מאוד וזו גאווה גדולה. אני מנצח, כרגע אני מקום ראשון, אבל מה שחשוב זה סוף העונה".

השחקן המצטיין של המשחק, תום מטלון, שכבש שמונה שערים, אמר: "הייתי קצת פצוע וחולה, אבל ברגע שעליתי לשחק שכחתי מהכול. זה לא היה כל כך כמו שזה נראה. הם כל פעם חזרו ולא ויתרוף. אס"א של פעם הייתה מוותרת ונשברת מהר, היום זה לא כך. היינו כל המשחק עם הרגל על הגז".

משחקים נוספים

אתר שוטר מדווח:

עירוני פ"ת - הפועל ראשל"צ 26:22 (10:8)

עירוני פ"ת הצליחה לתת פייט להפועל ראשל"צ ובדקה ה-11 התוצאה עמדה על שיווין 4:4. שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה הורחק גיא כהן מראשל"צ בכרטיס אדום, לאחר עבירה גסה על ולדי שנקרוק, אבל זה לא מנע מהאורחים לברוח ל-10:8 משערים של ג'ון אנוצ'ה וארז גורלנד. במחצית השנייה עוד הצליחה פ"ת להשוות את התוצאה ל-10:10, אך ראשון כבשה שלושה שערים מהירים. עד סוף המשחק שמרה הפועל על הפרש של שלושה עד חמישה שערים ובסיום ניצחה בתוצאה 26:22. בפתח תקווה בלט ברק רוזליס עם תשעה שערים, בראשל"צ הבקיע עידן יעיש שבעה משלו.

ארזים ר"ג – הפועל ר"ג 24:23 (13:15)

פתיחת המשחק הייתה בשליטת האדומים, שבדקה ה-17 הובילו בשני שערי הפרש, 8:6. שמונה דקות לאחר מכן חזרה ארזים לתמונה עם מהפך והובילה 10:12. עד המחצית שמרה ארזים על הפער ובהפסקה 13:15 לזכותה. את המחצית השנייה פתחה הפועל עם ריצה של ארבעה שערים ללא כל מענה משחקניו של ניב ויינטרוב, ועלתה ליתרון 17:15 בדקה ה-36. שוער ארזים, יניב ממה, שתפס יום מצוין, עזר לקבוצתו לבצע מהפך נוסף במשחק ובדקה ה-48 הובילה ארזים 20:21. הפועל חזרה למשחק עם שערים מהירים ולבסוף ניצחה בתוצאה 24:23. את ארזים הובילו, כרגיל, אמי צ'וקאמיקה ואייזק אקה עם תשעה וחמישה שערים בהתאמה, בהפועל ר"ג בלטו אולג ויוסיאני ואדוארד יאקובנקו עם שישה שערים כל אחד.

הקרייתים- נס ציונה 25:23 (11:10)

המחצית הראשונה נפתחה כאשר שער גורר מצד שתי הקבוצות, ובדקה העשירית שיווין 4:4. עד הדקה ה-28 המשחק אופיין בתוצאת תיקו, אך שער של ברק פריק הביא את נס ציונה ליתרון, ובהפסקה 11:10 לאורחים. את המחצית השנייה פתחה נס ציונה עם איבודי כדור רבים, ומצדו השני של המגרש, הקרייתים הרבו להחטיא מצבים קורצים מול השער. פריד המשיך להוביל את קבוצתו עם שערים ששמרו על יתרון לאורחים. לבסוף ניצחה נס ציונה 25:23. פריד סיים את המשחק כמבקיע המצטיין לאורחים עם שבעה שערים, יריב רינקוב הבקיע את אותה כמות למארחים.

א.ס רמה"ש – מכבי ת"א 32:23 (14:11)

המשחק החל בצורה שקולה ו-20 אוהדים רועשים של מכבי ת"א ראו את קבוצתם מובילה 8:6 בדקה העשירית. משחק מצוין של פמי טונג'י בשער המארחים השאיר את רמה"ש צמודה לתל אביבים, ובדקה ה-20 10:7 לאורחים. במחצית השנייה שחקניו של אבי רש השכילו להגדיל את הפער ובדקה ה-40 הובילו בהפרש של חמישה שערים, 18:13. שערים של אשכנזי העלו את הפער ל-26:17, כאשר שחקני רמה"ש נראו אובדי עצות מול ההגנה המצוינת שהפגינו האורחים. רש שיתף את שחקני הספסל כעשר דקות לפני סיום המשחק, ותוצאת הסיום הייתה 32:23 למכבי ת"א, שנמצאת חזק בתמונת העלייה לפלייאוף העליון.

ברמת השרון בלטו דורון בן עטייה וטונדי עבדול ראשיד עם שבעה וחמידה שערים בהתאמה, ליאור אשכנזי הבקיע תשעה שערים לת"א, וליאור לבר הוסיף עוד חמישה.

בני הרצליה – ק"ש חולון 31:28 (14:12)

מתחילת המשחק שלטו האורחים בקצב, ולמחצית ירדו ביתרון של שני שערים, 14:12. עד לסיום המשחק הרצליה עוד הצליחה להגיע לשיווין, אבל גם ההרחקה של ולדימיר אסטיקוב מחולון בדקה ה-45 באדום לא גרמה לאורחים לאבד את היתרון ובסיום ניצחון חשוב לחולונים, 31:28. בהרצליה בלט בארי סלומון עם שמונה שערים, בני אינגל הוסיף שישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully