וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלחו את שיקגו לכל הרוחות

7.12.2007 / 9:18

וושינגטון התגברה על פציעה של ג'ייסון קמפבל, ניצחה את הברס 16:24 וגמרה לדובים את העונה. כריס רדמן יפתח ביום ראשון באטלנטה

וושינגטון (7:6) - שיקגו (8:5) 16:24

מ-1995 מסתובב הקוורטרבק טוד קולינס בליגה, עובר ושב בין קבוצות. 2002 הייתה השנה האחרונה שבה זכה למסור לטאצ'דאון, בקנזס סיטי. מאז כמעט שלא קיבל הזדמנויות. הלילה קולינס קיבל את ההזדמנות וגם לקח אותה בשתי ידיים. ג'ייסון קמפבל, הקוורטרבק הפותח של הרדסקינס, נפצע ברבע השני בברכו ויצא, קולינס נכנס במקומו והצעיד את וושינגטון לניצחון עם 16 מ-24 ל-224 יארד.

וגם בשיקגו נאלצו להסתפק בקוורטרבק מחליף, לאחר שרקס גרוסמן נפצע גם הוא בברך. בריאן גריסי נכנס למשחק ברבע הראשון, ונחטף פעמיים בדרך להפסד, שתיהן על ידי שון ספרינגס המצוין. "זה לא נראה טוב", אמר המאמן, לאבי סמית' על הפציעה של גרוסמן. לדובים לא נשאר כמעט סיכוי מעשי להעפיל לפלייאוף, וושינגטון עדיין מקווה לקונסטלציה שתכניס אותה פנימה.

ולחדשות נוספות:

כריס רדמן הוא הפותח של אטלנטה. המאמן בובי פטרינו החליט כי רדמן יעלה למשחק מול ניו אורלינס במקום ביירון לפטוויץ' הפצוע וג'ואי הרינגטון חסר האונים.

בפאלו איבדה את אנתוני תומאס, שנכנס לרשימת הפצועים ולא ישחק עוד העונה לאחר שקרע שריר ברגלו, אבל עשויה לקבל בחזרה את מרשואן לינץ'. הרץ האחורי פינה את מקומו לתומאס בשבועות האחרונים בגלל פציעה בקרסול. תומאס הוא השחקן ה-13 (!) של בפאלו שנכנס לרשימת הפצועים העונה. וואו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully