וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "פעם ראשונה שבאמת נהנינו"

6.12.2007 / 23:00

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש חיכה חודש וחצי כדי לומר את המשפט הזה ואחרי הניצחון 70:85 על אריס, הוא יכול לנשום לרווחה

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

עד היום, עודד קטש ושחקני מכבי תל אביב חלקו רגעים יפים בעיקר באימוני הקבוצה. אחרי המשחקים של הקבוצה העונה, גם אחרי הניצחונות, מאמנה של מכבי תל אביב היה צריך לספק תירוצים בעניין יכולתה של הקבוצה. חודש וחצי מפתיחת עונת היורוליג, עודד קטש יכל סוף סוף לנשום לרווחה, לצאת לסוף שבוע רגוע ולפרגן לשחקנים וגם לעצמו בסיומו של עוד שבוע מתיש.

"זה פעם ראשונה שבאמת נהנינו ביחד וראינו מה אנחנו מסוגלים לעשות", אמר קטש בסיום המשחק והתייחס למה שקרה לקבוצה שלו עד היום: "בתור שחקן ומאמן אין לי ספק שהרבה דברים הם מנטליים. כשאתה נמצא בלחץ ואתה חדש במערכת זה משתק אותך לפעמים, והיו לנו הרבה רגעים כאלה במהלך השנה. זה שלקחנו את מה שקרה לנו השבוע ויצאנו מזה מחוזקים, עזר מאוד".

ביום חמישי הבא, מכבי תל אביב תפתח את הסיבוב השני בבית במשחק חוץ מול לה מאן וקטש התבקש להתייחס לשאננות אפשרית של שחקניו בעקבות הניצחון: "ביורוליג, כל משחק מוריד אותך או מעלה אותך שני מקומות. גם אחרי ניצחון כזה אפשר לשמור על מתח נכון ואני מאוד מקווה שנעשה את זה".

דייויד בלותנטאל, שכיכב עם 20 נקודות ב-100 אחוזים מה-2 ו-8 ריבאונדים, אמר בסיום: "הייתה לנו תחושה טובה מאוד והכל עבד לפי התכניות. אנחנו מרגישים נהדר, המשחק ביום ראשון עזר לנו ושיחקנו כמו קבוצה. עשינו את מה שהיה צריך לעשות גם בהגנה וגם בהתקפה".

מרכוס פייזר, שסיים עם 12 נקודות והיה דומיננטי ברבע הראשון והאחרון: "הביטחון שלי אף פעם לא ירד. היינו צריכים להיכנס למשחק בצורה אגרסיבית. היינו צריכים להשיג את הניצחון הזה וההרגשה היא טובה מאוד. ביום שבת נגיע לאימון רגועים ואני מקווה שנמשיך בדרך הזאת".

יותם הלפרין סיים עם 9 נקודות ותרם בעיקר בהגנה, שעצרה את מאסי וקאסל: "ברור שהמשחק בתחילת השבוע השפיע עלינו לרעה. עשינו שיחה שהייתה טובה, דיברנו והיום באמת שיחקנו כמו שאנחנו צריכים לשחק. הכל מתחיל ונגמר בהגנה, לא רצינו לאפשר להם יותר מ-70 נקודות ואני שמח שעמדנו במטרה הזאת".

אסטבן באטיסטה סיים הפעם עם 4 נקודות בלבד, אבל גם הוא לא הסתיר את התרגשותו מהדרך החדשה של קבוצתו: "כולנו היינו בפוקוס, אנחנו צריכים למצוא דרך לא להירגע ולהמשיך בקצב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully