וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלמנטה פוטר מסרביה, בלוחין התפטר מאוקראינה

6.12.2007 / 18:51

שני המאמנים, שלא הצליחו להוביל את נבחרותיהם לטורניר היורו, הולכים הביתה. קונטרה קיבל עונש של שנה מאסר ע"ת בגין הכאת שוטר

חאבייר קלמנטה פוטר היום (חמישי) מאימון נבחרת סרביה, לאחר שלא הצליח להובילה לטורניר הגמר של יורו 2008. סרביה סיימה שלישית בבית 1 של המוקדמות אחרי פולין ופורטוגל שעלו.

"התוצאות הן הברומטר האם הייתה הצלחה או כישלון והחלטנו לא להאריך את חוזהו של קלמנטה שמסתיים ב-31 בדצמבר 2007", אמר נשיא ההתאחדות, זבדן טרזיץ', "הייתה לו משימה קשה מאוד והוא עוד היה צריך להשיגה בעזרת שחקנים צעירים. כנראה שהיינו לא מציאותיים בציפיות שלנו ממנו".

יצוין כי נשיא ההתאחדות דווקא היה בעד הארכת חוזהו של המאמן הספרדי בן ה-57, חרף אי ההעפלה, אבל התחרט לאחר לחצים רבים שהופעלו עליו על ידי התקשורת והאוהדים.

* לעומת קלמנטה, מאמן נבחרת אוקראינה, אולג בלוחין, בחר לשים בעצמו את המפתחות על השולחן ולקחת אחריות על חוסר ההצלחה במוקדמות. כזכור, אוקראינה, שעשתה מונדיאל מצוין עם עלייה לרבע גמר והפסד לאיטליה, אלופת העולם, רק בפנדלים, לא הצליחה לדגדג את צרפת ואיטליה במוקדמות היורו.

"זו הייתה החלטה קשה", אמר בלוחין. "אחרי ארבע שנים עם הנבחרת אני פורש מכיוון שאני חושב שאין באפשרותי לתת ולהעניק לה עוד. אני לא תולה את האשמה באף אחד מהשחקנים אלא רק בי".

* שחקן נבחרת רומניה וחטאפה, קוסמין קונטרה, ספג היום עונש של שנה מאסר על תנאי לאחר שתקף שוטר. קונטרה היכה את השוטר לאחר שעשה תאונת דרכים קלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully