וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה מתכוונת להציע לגוטמן את בונדאה

אריק רחמיאן

6.12.2007 / 16:47

הקשר הרומני, שעומד על סף שחרור מקבוצתו, נחשב לשחקן מוערך על ידי מאמן הפועל תל אביב החדש. גם ג'ורג' בה בדרך החוצה

קשר מכבי נתניה, זנו בונדאה, שניצב ברשימת המועמדים של ראובן עטר לשחרור בחלון ההעברות בינואר, הוצע על ידי גורם בנתניה למאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, המכיר היטב את השחקן ואחראי על הבאתו לנתניה בעונה שעברה. כזכור, גוטמן הרעיף מחמאות על הקשר הרומני ואמר כי עקב אחריו למעלה משלוש שנים ובקיץ האחרון, כשהוחתם באא"ל לימאסול, בירר גוטמן אצל נתניה האם השחקן שוחרר וקיבל תשובה שלילית.

כעת, כשהשחקן אינו מצליח לשחזר את יכולתו המצוינת מהעונה שעברה והפך להיות שחקן ספסל בנתניה בשבועות האחרונים, הוחלט במכבי נתניה להציעו להפועל תל אביב. גוטמן מייעד לבונדאה את תפקיד הקשר ההתקפי, תפקידו המקורי, לאחר שבנתניה התבקש לתפקד כקשר אחורי. ייתכן והמהלך להעברתו של בונדאה לאדומים יקבל תאוצה לאחר המפגש הקרוב בין שתי הקבוצות ביום שבת. בהקשר למשחק הצפוי לקבוצה בבלומפילד, ולאור הרגישות הגדולה שנובעת מהעובדה שזה יהיה המפגש הראשון עם גוטמן מאז פוטר מנתניה, איש מהגורמים בנתניה אינו מתבטא ואינו מוכן להתייחס בעניין המפגש הצפוי. השחקנים אף קיבלו הנחיה שלא להרבות בדיבורים.

החלוץ, ג'ורג' בה, שהיה אמור לטוס היום לצרפת, להיבדק אצל רופאו האישי, בו הוא מטופל בשנים האחרונות, לא ייצא ויישאר בארץ. אמש שוחח המאמן, ראובן עטר, עם החלוץ והבהיר לו את רצונו כי הבדיקות ייעשו רק על ידי הצוות הרפואי של המועדון. כזכור, בה הגיע רק לפני שבוע מביקור בצרפת וכשחזר התעקש לעבור בדיקות MRI, בהם התגלה הקרע בשריר הירך האחורי. בעקבות הממצאים, השחקן הושבת מכל פעילות למשך חודש ובתוך כך, החלו בנתניה להתכונן לאפשרות שתקופת החלמתו של החלוץ תיארך זמן רב יותר מהמשוער ואמש אף הוחלט שבמידה והשחקן לא יחלים עד מחנה האימונים שתקיים הקבוצה באילת בפגרת החורף, ישוחרר החלוץ.

הערב תקיים מכבי נתניה אימון הכנה, שאחריו יצפו השחקנים בקלטת ממשחקה האחרון של הפועל תל אביב מול קרית שמונה, ומחר תערוך הקבוצה את האימון המסכם. בנתניה מקווים מאוד שהחלוץ, איתי שכטר, ששב להתאמן עם הקבוצה יעמוד לרשות עטר לפחות לדקות מעטות במהלך המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully