וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מאלדיני פורש?

6.12.2007 / 20:18

בלם מילאן סובל מפציעה טורדנית בברך ועשוי לתלות את הנעליים אחרי אליפות העולם לקבוצות. סגירת חשבונות בקליארי. מלברג בדרך ליובה

אלופת אירופה, מילאן, נחתה בטוקיו, יפן, היום (חמישי) לרגל אליפות העולם לקבוצות שתפתח בקרוב. הרוסונרי צפויים לעלות לגמר המפעל ולהתחרות על הגביע עם מחזיקת גביע הליברטדורס הדרום אמריקאית, בוקה ג'וניורס.

אלא שכעת, הסיפור והכותרות הגדולות מגיעות מכיוונו של פאולו מאלדיני. בלמה האגדי של מילאן ונבחרת איטליה לשעבר עשוי להודיע על פרישה לאחר האליפות. לאחר הזכייה בליגת האלופות בתום העונה שעברה הכריז הבלם כי הוא יתלה את הנעליים בסוף העונה הנוכחית, אולם פציעה טורדנית בברך, ממנה לא מצליח מאלדיני להחלים, עשויה להביא לסיום אחת הקריירות הגדולות ביותר של שחקן איטלקי.

מאלדיני החל את הקריירה המפוארת לפני 23 שנים, כאשר היה בן 16. הוא שבר שיאים רבים והשתתף ביותר מ-600 משחקי סריה A. מאלדיני זכה בשבעה תארי אליפות, חמישה גביעי אירופה, שני גביעים באליפות העולם לקבוצות ובתארים רבים נוספים. הוא גם שיאן ההופעות בנבחרת עם 126 הופעות.

סגירת חשבונות בקליארי

דרום ארץ המגף ידוע בתור מקום, לעיתים מסוכן ולא נעים, אולם ברבות השנים היו מגיעים רוב הסיפורים הפיקנטיים דווקא מסיציליה. הפעם מגיעה המעשייה דווקא מהאי השכן, סרדיניה.

היומון האיטלקי הנפוץ, 'גאזטה דלו ספורט', חושף היום סיפור אלים בו מעורבים שני שחקני קבוצת קליארי, דוידה מרצ'יני ופסקואלה פוג'ה. השניים התקוטטו במהלך אימון ב-24 לחודש אוקטובר, דבר שקורה ללא מעט שחקנים, אלא שזו הייתה רק ההתחלה.

עורך דינו של מרצ'יני, פיירו אולה, טוען כי פוג'ה לא מחל על מה שעולל לו מרצ'יני והזמין ביריון שיסגור את החשבון עם מרצ'יני. אולה מספר כי אחרי שהשניים החליפו העלבות באימון אמר פוג'ה למרשו: "בוא נראה מה יקרה ביום שני". ואכן ביום שני שבא אחריו, הגיע פוג'ה לבית קפה, שם ישב מרצ'יני עם חבר מהקבוצה. פוג'ה שאל אם אפשר לשבת ליד מרצ'יני, אבל זה סירב.

פוג'ה הנעלב עזב, אלא שאז הגיע גברבר חסון עם מבטא נפוליטאני כבד שהתיישב ליד מרצ'יני ושלח לו אגרוף לאף. מרצ'יני המסכן ניסה לברוח, אלא שהבריון לא ויתר וזרק עליו כיסא. שאר הפרטים ילובנו בבית המשפט.

מלברג בדרך ליובנטוס

התקשורת האיטלקית מדווחת היום כי יובנטוס הסכימה לעסקה עם אסטון וילה לגבי הבלם אולוף מלברג. זה לא סוד שהביאנקונרי חשקו מאוד בבלם השבדי הבינלאומי, אולם כעת נראה כי ביוני הוא אכן יגיע לטורינו.

חוזהו של מלברג מסתיים בווילה פארק בקיץ 2008, כך שהוא יוכל להצטרף לקבוצה האיטלקית בהעברה חופשית. אחת הסיבות, מלבד כושרו הטוב של הבלם, למעבר הצפוי לטורינו, היא העובדה כי הבלם הרצפתי, ז'אן אלן בומסונג, שלא מספק את הסחורה העונה, עשוי לעזוב את המועדון בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully