וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע חוגגת חנוכה בסורוקה

אייל בן יעקב

6.12.2007 / 7:26

שבעה משחקני הקבוצה הגיעו כדי לשמח ילדים חולים, יחד עם מיכל ינאי וצביקה הדר. זוהר חוגג, קשר הקבוצה, חזר להתאמן אחרי חודשיים וחצי

שבעה משחקני הפועל באר-שבע, יחד עם עוזר המאמן סתיו אלימלך, ביקרו הבוקר (חמישי) במחלקות ילדים בבית-החולים סורוקה, לכבוד חג החנוכה. הקפטן אסי רחמים, החלוץ אורן נסים, הבלמים אבי פרנקו ורועי סבג, והמגינים דודי פדלון, אסי משיח ואביתר אילוז, החלו את הביקור במחלקה האונקולוגית, משם המשיכו למחלקה הכירורגית וסיימו במחלקות ילדים א' וילדים ב'.

לביקור הצטרפו גם הבדרן ואוהד הקבוצה צביקה הדר, וכן האמנית מיכל ינאי ובמבי הליצן. אנשי הקבוצה שוחחו עם ילדים חולים, התעניינו בשלומם ושיחקו עם כמה מהם, איחלו להם בריאות וחג שמח והעניקו להם שי לחג.

ליד מיטת אחד החולים לקח הדר סטיקר והדביק אותו על חולצתו בגאווה. לקראת סיום הביקור הוא סיפר לסתיו אלימלך: "אתה לא מאמין איך הילדים מטורפים על הפועל באר-שבע. אני ניגש לברך ילד והוא מיד שואל אותי, 'אבל איפה הפועל באר-שבע'. אתם מותג שחבל על הזמן ותגיד לשחקנים שהם חייבים לשמור על המותג הזה בדרך אחת - ניצחונות והרבה".

לאימוני באר-שבע חזר היום, לראשונה אחרי חודשיים וחצי, הקשר זוהר חוגג, שערך אימון כושר. חוגג, הנחשב לאחד השחקנים היותר מוערכים על-ידי האוהדים, עבר בחודש שעבר ניתוח בקע וההערכה היא שאחרי פגרת החורף הוא יהיה כשיר למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully