וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כל כך מהר, יבוריאן

איציק סולומון

6.12.2007 / 14:01

בסכנין לא מזדרזים להיפגש עם הארמני, שמחזיק בהצעה מבלגיה ומצהירים: "בני יהודה זו ההגרלה הכי נוחה שיכולנו לקבל בגביע הטוטו"

נדחתה הפגישה שתוכננה להיום בין יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, לחלוץ איליה יבוריאן, המבקש לעזוב בינואר לקבוצה מהליגה הראשונה בבלגיה. בסכנין הבהירו ליבוריאן שפגישה כזו תתקיים, אם בכלל, רק לאחר המשחק מול מכבי חיפה. "אני עובד ויש דברים יותר דחופים, לכן הפגישה לא התקיימה", אמר היום (חמישי) מאזן גנאים, יושב ראש סכנין. בקבוצה העריכו שיבוריאן כבר לא כל כך נחוש לצאת לבלגיה, אחרת היה דורש שהפגישה תתקיים היום, כפי שתוכנן מלכתחילה.

בסכנין חוזרים ומדגישים כי יבוריאן נקלט מצוין בקבוצה, הוא חלק מהמשפחה המורחבת, יש לו חוזה לעוד שנתיים וחצי במועדון, ואפילו אין לו סעיף יציאה לחו"ל.

בינתיים גאה גנאים בהישגי קבוצתו בסיבוב הראשון: "עשינו סיבוב מצוין והגענו לחצי גמר גביע הטוטו, קודם כל בזכות אלוהים. אני אדם מאמין ומודה לו. כמובן שלאלישע חלק גדול, כמו גם לכל השחקנים כולל אחרון שחקני הספסל, שיודע לפרגן למי שמשחק על הדשא. זה מה שנקרא קבוצה משפחתית וזה הסוד שלנו. אצלנו שחקנים הופכים לטובים יותר, ואם מאור בוזגלו מגיע לנבחרת ואת איליה יבוריאן רוצים בבלגיה, אז לבני סכנין יש חלק גדול בזה".

בסכנין קיבלו בשמחה את הגרלת משחקי חצי גמר גביע הטוטו שהתקיימה היום. "בני יהודה זו ההגרלה הכי נוחה שיכולנו לקבל, למרות שברמות האלה אין משחקים קלים", אמרו בסכנין. "מדגדג לי להביא לגביע המדינה שלנו, שיושב בארון, אח קטן בדמות גביע הטוטו" אמר גנאים. "זה אפשרי, ונעשה כל מאמץ כדי להשיג אותו. מלבד הקטע הכספי שמאוד חשוב למועדון צנוע כמו שלנו, זה גם כבוד גדול עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully