וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואטנג לא יוזמן לאליפות אפריקה

אורי שלו

6.12.2007 / 13:51

קשר בית"ר קיווה להצטרף לנבחרת גאנה בינואר, אך סביר שיישאר בארץ. יואב זיו זכה בתביעת הבוררות שהגיש נגדו סוכנו לשעבר, עובד קראוס

דרק בואטנג, קשר בית"ר ירושלים, לא יוזמן, ככל הנראה, לנבחרת גאנה לקראת אליפות אפריקה. בואטנג, שהגיע לבית"ר כזכור לאחר מונדיאל מוצלח בגרמניה, חש פיחות במעמדו בנבחרת גאנה, ואף פספס מספר משחקים של נבחרתו לאחרונה. הגנאי אמר היום כי ישמח לצאת ולשחק בעבור נבחרתו, אולם על פי המסתמן יישאר השחקן מחוץ לסגל הנבחרת.

גורם בצוות המקצועי של בית"ר ירושלים אמר היום (חמישי): "דרק נמצא בבית"ר וטוב לו כאן. אם בנבחרת חושבים שהוא לא מספיק טוב, זאת כבר בעיה שלהם. הוא לא סובל כאן. מקסימום הוא יעודד את הנבחרת שלו מרחוק". אם בכל זאת ייקרא בואטנג לאליפות, הוא עלול להחמיץ חמישה משחקי ליגה.

בית"ר שבה להתאמן היום (חמישי) לאחר שאתמול קיבלו השחקנים יום חופש. מצבת הפצועים של בית"ר לא התבהרה סופית אולם כבר היום ניתן לומר כי כריסטיאן אלבארז לא יהיה כשיר למשחק מול בני יהודה ביום ראשון. מי שצפוי להחליפו הוא הקפטן דוד אמסלם, שאמור לפתוח בצד שמאל ולשלוח את יואב זיו לצד ימין של ההגנה. אמסלם עצמו לא התאמן היום עקב מחלה ובקבוצה מקווים כי יחלים ויהיה כשיר ליום ראשון. גיבור הניצחון על מכבי פ"ת בחצי גמר גביע הטוטו, אבירם ברוכיאן, סובל מכאבים בברכו ויעבור היום בדיקות לקביעת מצבו. טוטו תמוז התאמן בחדר כושר ולא על הדשא עם שאר השחקנים וגם שיתופו מול בני יהודה מוטל בספק.

לאחר האימון תגיע כל הקבוצה לקניון פסגת זאב שבבעלות ספונסר הקבוצה, תדליק נר חנוכה ותשתתף בהפנינג אוהדים. עוד טרם האימון, קיבלו אנשי בית"ר את החדשות על הגרלת חצי גמר גביע הטוטו. בית"ר תשחק מול מכבי חיפה ברביעי הקרוב באצטדיון רמת גן. "זו לא הגרלה נוחה, אבל בשביל לקחת את הגביע צריך לעבור את מכבי חיפה", אמר המאמן, יצחק שום, "מכל שלושת הקבוצות זו ההגרלה הכי קשה שיכולנו לקבל אבל בסופו של דבר צריך לנצח את כולם".

שמעון גרשון הביע גם הוא את דעתו על המפגש הקרוב מול הירוקים: "הגרלה זו הגרלה, מכבי חיפה קבוצה איכותית וטובה, שעושה תוצאות טובות לאחרונה. אין ספק שהיא תתמודד נגדנו השנה, ונקבע שאחד המפגשים יהיה בחצי גמר גביע הטוטו, יהיה משחק טוב."

זיו יצא זכאי בבוררות נגד קראוס

יואב זיו זכה היום (חמישי) בבורררות מול סוכנו לשעבר עובד קראוס. ביולי 2005 עבר זיו מנצרת עילית לבית"ר. הסוכן לשעבר, עובד קראוס, סגר את ההעברה. זיו נתן עונה טובה ובסיומה דרש העלאה בשכרו. יו"ר בית"ר דאז ולדימיר שקלאר והסקאוט דודו דהאן לא אהבו את התנהלותו של קראוס, ועשו ניקוי אורוות בכל הקשור לשחקנים שייצג קראוס. ליאור אסולין וגיא סלומון עזבו את הקבוצה וזיו החליט להחליף סוכן ולעבור לאחים קצב. קראוס לא ויתר ותבע מזיו 250,000 שקל, דמי השבחה.

היום ניתן פסק הדין בנושא ובו נקבע כי התנהלותו של זיו הייתה תקינה ואין עליו לשלם מאום לקראוס. יואב זיו: "אני לא חוגג. מבחינתי כל ההליך הזה היה מיותר".

סוכנו הנוכחי של זיו, רונן קצב: "כמובן שזיו שמח בהחלטה, היה לו ברור שהוא לא ייצטרך לשלם כלום והוא מודה לעורכי דינו איתמר
גלרשטיין ועידן כסיף על העבודה שעשו עבורו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully