וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין צמח ואוהד כהן

6.12.2007 / 23:59

השניים הוצאו מהאימון והתפייסו. עופר פביאן ינסה לשכנע את אוהדי מכבי פתח תקווה לחזור בהם מהחלטתם לסגור את חוג האוהדים

אימונה של מכבי פתח תקוה היום (חמישי) כמעט ופוצץ בעקבות עימות בין סולי צמח ואוהד כהן. המאמן, עופר פביאן, החליט לבסוף להוציא את השניים מן המגרש. דקות אחר כך התפייסו כהן וצמח.

מאמן הקבוצה, עופר פביאן, ייפגש הערב (20:00, מגרש האימונים העירוני) עם אוהדי הקבוצה, בשל איומם לסגור את חוג האוהדים משום מתחים עם ההנהלה. בחוג האוהדים כזכור, טענו כי השלט שהונף בגנותו של המאמן גיא לוזון הוסר על ידי מקורביו של עמוס לוזון, וההנהלה אינה מאפשרת להם להביע את מחאתם בגלוי.

במהלך הפגישה אמור פביאן לשאת נאום קצר, במטרה לגרום לאוהדים לחזור בהם מהחלטתם. לאחר מכן תיערך ישיבה בין האוהדים ואז יוחלט על עתידו של החוג. בחוג האוהדים איימו כי אם יוחלט לסגור את החוג, לא יישמע עידוד במהלך המשחקים.

בתוך כך, אתמול פנה החוג בבקשה מסודרת למנכ"ל הפועל כפר סבא, גבי קצרה, בבקשה להוריד את מחירי הכרטיסים לקראת המפגש בין הקבוצות. המחירים עמדו על 80 שקלים למבוגר ו-40 שקלים לנוער, חיילים וילדים. קצרה הודיע להם כי מחירי הכרטיסים יירדו לכדי 50 שקלים למבוגר ו-25 שקלים לשאר רוכשי הכרטיסים. בחוג האוהדים אמרו אתמול: "אנחנו מודים לקצרה על נכונותו לעזור ומברכים את הפועל כפר סבא על ההחלטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully