וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו, מוריניו, ליפי או קלינסמן

6.12.2007 / 13:38

ההתאחדות האנגלית הכינה רשימת מועמדים סופית לאימון הנבחרת. מרטין אוניל, שלא הביע התעניינות, נשאר גם הוא ברשימה

התאחדות הכדורגל האנגלית תצעד בימים הקרובים בדרך למינוי מאמן הנבחרת. יושב ראש ההתאחדות, בריאן בארוויק, הכין רשימת מועמדים להחלפת סטיב מקלארן. בארוויק התמקד בחיפוש המאמן מיד עם סיום הגרלת הבתים למונדיאל בדרום אפריקה לפני עשרה ימים.

כלי התקשורת האנגלים מפרסמים כי לבארוויק רשימה של חמישה מועמדים מהם ייבחר המאמן הבא. עדיין לא התבצעה פנייה אל אף אחד מהם, אך האנגלים בטוחים בלפחות ארבעה שמעוניינים בתפקיד ופנויים. מאמן צ'לסי לשעבר, ז'וזה מוריניו, הוא אחד מהם, יחד עם פאביו קאפלו, מרצ'לו ליפי ומאמן גרמניה לשעבר, יורגן קלינסמן.

למרות הצהרות מקורביו של מוריניו על כך שישמח לשמוע את ההצעה האנגלית, ההתאחדות נוקטת במעט זהירות לגבי כוונותיו. הוא קושר כאופציה לכמה מהמועדונים הגדולים באירופה מאז שעזב את סטמפורד ברידג', ואולי מסיבה זו האנגלים מעוניינים ליצור קשר עם עוד מספר מאמנים.

גם מרטין אוניל עדיין נותר ברשימת המועמדים, למרות שהודיע כי אינו מעוניין בתפקיד. מאמן אסטון וילה היה המועמד המועדף על בארוויק, יושב ראש ההתאחדות, כדי לרשת את סוון גוראן אריקסון, עוד לפני מקלארן. כעת ירצה בארוויק להיות בטוח בכוונותיו של אוניל בטרם ימחוק אותו מהרשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully