וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה עלול להיעדר כחודש

6.12.2007 / 11:27

החלוץ עומד בפני ניתוח ברגלו, מה שעשוי לפגוע בצ'לסי. עסקת רונאלדיניו מוערכת בכ-100 מ' יורו. בעלי ליברפול שלחו מסר של שלום לבניטז

דידייה דרוגבה יצטרך לעבור ניתוח בברכו הפגועה וצפוי להיעדר כחודש ממגרשי הכדורגל. חלוץ צ'לסי עבר בדיקה וצילום ביום רביעי האחרון שהוכיחו כי הוא סובל מהתנוונות במיניסקוס השמאלי, מה שדורש ניתוח. כעת יהיה מעניין לראות אם צ'לסי תאפשר ניתוח לחלוץ המצטיין או שתבקש ממנו להתמודד עם פציעתו ולסבול מעט עבור הקבוצה בתקופה הקשה של משחקי חג המולד.

עיתוני אנגליה מדווחים כי הצוות הרפואי של צ'לסי יבדוק את יכולותיו הפיזיות של דרוגבה במהלך הימים הקרובים, בטרם יעביר את עצתו למנג'ר, אברהם גרנט. אם יתגלה כי דרוגבה לא יוכל לשחק מול סנדרלנד בשבת, רופאי הקבוצה צפויים להמליץ על ניתוח באופן מיידי.

המצב בעייתי עבור דרוגבה, משום שהוא נחוש לייצג את מדינתו, חוף השנהב, במשחקי אליפות אפריקה בחודש הבא. ניתוח ימנע מהחלוץ משחק בחמשת השבועות הקרובים, וסיכוי טוב שלא ישחק עבור מדינתו וגם לא עבור מועדונו עד פברואר.

עסקת רונאלדיניו מוערכת ב-100 מיליון יורו

רונאלדיניו, כוכב ברצלונה, ממשיך לעלות לכותרות הנוגעות לעזיבה צפויה ומעבר לצ'לסי. כפי שמפרסם ה"סאן" האנגלי, דרש אמש (רביעי) הכוכב הברזילאי הבהרות מברסה ואיים כי יעזוב כשחקן חופשי בתום העונה. "האם יאשרו מעבר בדצמבר? תצטרכו לשאול זאת את המועדון", אמר אחיו וסוכנו של השחקן, רוברטו דה אסיס, "אני לא יכול לקבל הצעות כרגע. רק ברצלונה יכולה, ואני לא דיברתי עם אף אחד. הוא מאוד מרוצה, אבל בכל רביעי וראשון הסיפור משתנה בכדורגל".

הדיווחים שמגיעים מהעיתונות הספרדית מדברים על עסקת העברה המוערכת בכ-100 מיליון יורו. החישוב שעושה עיתון 'המארקה' מתבסס על שכר של כ-16 מיליון יורו ברוטו לעונה עבור חוזה לחמש שנים ועוד כ-20 מיליון יורו, סכום המעבר מקאמפ נואו לסטמפורד ברידג'.

האמריקאים מרגיעים את בניטז

רפא בניטז, מאמן ליברפול, קיבל "הודעת הרגעה" מבעליה האמריקאים של הקבוצה, שאמרו לו כי עתידו במרסיסייד בטוח. טום היקס, המיליארדר מדאלאס, יחד עם ג'ורג' ג'ילט שהוציאו לפני עשרה חודשים 218 מיליון ליש"ט כדי לזכות בבעלות על ליברפול, סוף סוף שברו את השתיקה, שהעלתה בשבועות האחרונים את תיאוריות העזיבה של המאמן הספרדי.

היקס הודיע לכתבי העיתון "סאנדיי מירור" שמעמדו של בניטז בליברפול הוא מובטח. "ג'ורג' ואני נהיה באנגליה בין ה-13 ל-17 בדצמבר וניפגש עם המאמן. אנחנו מסתדרים טוב עם רפא. בעיה קטנטנה הפכה לנושא ענק, מה שלא היה הוגן כלפי בניטז. יש לו קבוצה שמשחקת טוב מאוד, ויש לנו משחקים גדולים עבורינו".

בניטז יעריך את אמירותיו של היקס, שניסה לשים מאחוריו את כל העימות בין המאמן להנהלה. דיווחים מהשבוע האחרון טענו כי בניטז מתקרב לפיטורים לאחר שהשמיע את טענותיו לגבי הרכש הצפוי לקבוצה בינואר. נטען כי היקס יצא מכליו בעקבות טענותיו של המאמן הספרדי, אבל כעת שופרו היחסים והאמריקאי קיבל את הטענות.

אלרדייס: "התיקו מול ארסנל הקל עלי"

מאמן ניוקאסל, סם אלרדייס, טען כי חש "הקלה" לאחר המשחק מול ארסנל שהסתיים ב-1:1, כנראה גם בזכות העובדה ששחקניו חזרו מפיגור במשחק. מעמדו של המאמן המצליח מבולטון בשנה שעברה נפגע קשות מאז הגיעו לג'ורדיז בקיץ, בעקבות שורה של תוצאות בינוניות ומאכזבות.

המגפייז מתכוננים למשחק גורלי מול בירמינגהאם בשבת, אך אלרדייס הודה: "אחרי כל התוצאות האחרונות, הוקל לי. זה מוריד מהלחץ. הפסדנו את שני משחקי הבית שלנו בצורה מחפירה". ניוקאסל אספה רק נקודה מ-15 אפשריות במשחקים האחרונים, עד שהגיעו התותחנים לסיינט ג'יימס פארק.

האוהדים הנאמנים באצטדיון היו בטוחים שהמאזן המביש יישמר, במיוחד כאשר עמנואל אדביור העלה את ארסנל ליתרון כבר אחרי שלוש דקות, אך סטיבן טיילור, בדקה ה-60, הרגיע מעט את המנג'ר והקהל מסביבו והעניק לטונס נקודה מוצדקת.

"בהתחשב בנסיבות, זה משהו שיכול לעודד ולהרים אותנו", אמר בסיום אלרדייס, "אני אמשיך לעבוד ולא אושפע מגורמים חיצוניים. אנחנו חייבים לבנות על היכולת מהמשחק הזה ולהשיג יותר נקודות וניצחונות. אני מאמן מספיק זמן כדי לדעת לא לתת להשפעות חיצוניות להוציא אותי מפוקוס או מדרך האימון שלי, מכיוון שאני יודע שלא הייתי יושב כאן אם לא הייתי מספיק טוב בשביל זה", סיכם מאמן ניוקאסל, שנמצאת במקום ה-11 עם 19 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully