וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון - שיקגו: הסיכוי האחרון

5.12.2007 / 23:29

שתי המאוכזבות של יום ראשון האחרון תפתחנה את משחקי המחזור ה-14, כשניצחון ישאיר אותן בתמונת הויילד קארד. הפסד - והחוצה

בשבוע שעבר פתח את המחזור משחק סקסי ביותר בין דאלאס וגרין ביי, והשבוע אנחנו מקבלים משהו קצת יותר צנוע במפגש של ליל חמישי - וושינגטון רדסקינס (7:5) מארחת את שיקגו (7:5).

הרדסקינס, שעדיין מתאבלים על שון טיילור, נוצחו על ידי בפאלו בילס משער שדה בשניית הסיום. שיקגו, שכבר הובילה 7:16 בבית על הג'איינטס, נוצחה 21:16, כשהיא חושפת את החוליים הרגילים שלה - משחק התקפי איום ונורא של רקס גרוסמן והגנה שמתעייפת בשניות הסיום. מכיוון שמדובר ב-NFC, שתי הקבוצות חושבות עדיין על התברגות בפלייאוף, מתוך ידיעה שמאזן 8:8 יכול להביא אותן לשם. רקס גרוסמן ימשיך לפתוח בשיקגו.

התחזית: ניצחון לברס

ולמספר חדשות מהליגה, ונפתח בהקשר ישיר למשחק של הרדסקינס: אריק ריברה בן ה-17 נמצא כאיש שירה בשון טיילור. פרקליטו, עו"ד סוייר סמית', אמר כי מרשו מתכוון להודות ולהגיע לעסקת טיעון. שלושת האחרים צפויים, כרגע, להגיע למשפט.

טראוויס הנרי, הרץ האחורי של דנבר, זכה בערעור שהגיש על בדיקת הסמים האחרונה שעבר. תוצאות בדיקת המריחואנה שערך הנרי בספטמבר נמצאו חיוביות, אולם הוא ערער בטענה שהליגה לא נתנה למומחה שיועדף עליו להיות נוכח בבדיקות. מדיניות הליגה מחייבת לאפשר לשחקן שנתפס לעשות זאת.

דונובן מקנאב חזר להתאמן עם פילדלפיה. הקוורטרבק של האיגלס אמר "אני מוכן לשחק", אבל נכון לעכשיו לא ברור אם הוא או איי ג'יי פילי יפתחו מול ניו יורק ג'איינטס ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully