וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודת מפנה?

5.12.2007 / 21:54

ארסנל כבר הובילה אבל הפעם ניוקאסל לא נשברה, השיגה שוויון ואלרדייס יזכה כנראה לאשראי נוסף. אדבאיור וטיילור כבשו, 1:1 בסיום

ארסנל איבדה הערב נקודה חשובה במאבק על הכתר, לאחר תיקו 1:1 עם ניוקאסל. בתום המחזור ה-15 ולקראת העימות הישיר עם צ'לסי ומשחקי חג המולד, לארסן ונגר יש עדיין יתרון מבטיח של ארבע נקודות על פני מנצ'סטר יונייטד השנייה.

דקה שלישית וכבר 0:1 למוליכה. רוזיצקי מסר למרכז ואדבאיור עצר על החזה ובעט מהאוויר לרשת הגבוהה. שער נפלא של שחקן ענק. דקה אחר כך והמארחים כמעט ומשווים: מילנר פרץ מהאגף והמסירה שלו מצאה את הראש של ג'רמי שהחטיא במעט את המסגרת.

ארסנל נראתה נהדר במחצית הראשונה. פריצה נפלאה של אדבאיור (17) שחלף על פני שני מגינים נעצרה לבסוף על ידי גיבן. מנגד, כדור עונשין שטוח של ג'רמי מצא את אלמוניה מוכן. בדקה ה-59 ניוקאסל השיגה את השוויון. טעות בהגנת התותחנים לאחר מסירת רוחב של מילנר, השאירה את סטיבן טיילור חופשי והוא בעט שטוח לפינה, 1:1 מוצדק.

המשחק המשיך להיות תוסס ומותח עד לשניה האחרונה כשדווקא ניוקאסל היתה קרובה יותר להשיג הכרעה. יופי של הופעה לחבורה המוכה של סם ארדלייס, שאחרי רצף כשלונות מגלה סימני התאוששות. המנג'ר המתנדנד יקבל כנראה אשראי, לפחות זמני, להמשך.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully