וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל לוי וסלע ייפגשו בגמר גביע המדינה

5.12.2007 / 21:05

אסא ת"א (לוי) ורמת אליהו (סלע) הבטיחו את מקומן בגמר שייערך ב-17 בדצמבר. בנשים, גבעת אלה/ חיפה תפגוש את אס"א

אחרי הניצחון של רמת אליהו ודודי סלע אתמול (שלישי), הצטרפה אליה היום גם אס"א תל אביב עם הראל לוי לגמר גביע המדינה. תל אביב נזקקה לניצחון במשחק הזוגות על מרכז הטניס ברמלה.

המשחקים שנערכו בהדר יוסף התעלו לרמה גבוהה במיוחד הן ביחידים והן בזוגות. לוי מאס"א פתח עם ניצחון 4:6, 3:6 על אמיר ויינטרוב. אמיר חדד מרמלה איזן את התוצאה כאשר קבע 3:6, 3:6 על ישי חדש. את המפגש הכריע משחק הזוגות בו שיחקו לוי וחדש נגד חדד ונועם בר, שהביא למגרש את כוחותיו המחודשים.

במערכה הראשונה זכו לוי וחדש עם 1:7 בשובר השוויון. במערכה השנייה הובילו כבר חדד ובר 5:6 במשחקונים, אך לוי וחדש לא נשברו, הישוו ל-6:6 וגם הצליחו לנצח את שובר השוויון עם 3:7. בסיום 1:2לאס"א ת"א שעושה סנסציה ומדיחה את מחזיקת הגביע בחמש השנים האחרונות, כבר בחצי הגמר.

אס"א ת"א תפגוש בגמר הגביע את הפועל רמת אליהו ראשון לציון עם דודי סלע, שניצחה את בני הרצליה 0:2. בנשים, קבוצת גבעת אלה/חיפה, עם חלי ברגיל ויעל גליצנשטיין תפגוש את אס"א עם קרן שלמה ויוליה גלושקו.

באיגוד הטניס מתכוונים לקיים את משחקי הגמר ב-17 בדצמבר ברעננה, במקביל לאליפות ישראל שתתקיים שם באותו שבוע. אגב ברמת אליהו משחקים גם אנדי רם ויוני ארליך ובקבוצת הנשים של תל אביב משחקות גם שחר פאר, ציפי אובזילר, כך שמשחקי הגמר יכולים להיות אטרקטיביים מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully