וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגיע הזמן לשחק כדורסל טוב"

5.12.2007 / 20:37

מאמן מכבי ת"א עודד קטש משבח את אריס סלוניקי, אבל מאמין בקבוצתו: "ההפסד לבני השרון יכול להשפיע עלינו לטובה". על הביקורות: "הרבה יותר מסוכן כשכותבים דברים טובים"

מערכת וואלה!

צילום ועריכה: יותם רונן

"אני לא לחוץ, אבל כן טרוד וחושב"

השבוע הקשה ביותר של עודד קטש מאז מונה למאמנה של מכבי תל אביב יגיע מחר (חמישי) לסיומו, לאחר משחק היורוליג מול אריס סלוניקי (20:50, שידור ישיר בערוץ 10), שיסגור את הסיבוב הראשון בשלב הבתים. ניצחון עשוי להרגיע את הרוחות שסערו במועדון מאז התבוסה לבני השרון בתחילת השבוע (87:68). הפסד עשוי לדחוף לביצוע זעזוע מקצועי.

לפני זמן קצר ערכה מכבי את האימון המסכם לקראת המפגש מול אריס, הראשון זה 16 שנים. השתיים, יחד עם ריטאס וילנה הליטאית, חולקות את המקום השני בבית ב' עם מאזן של 2:4. אריס, יש לציין, תחסר את יורגוס קלאיציס הוותיק, שנשאר ביוון.

"בלי קלאיציס לאריס יש רק מוביל כדור טבעי אחד, אבל כבר היינו בסרט הזה בשבוע שעבר. גם למילאנו היה מוביל כדור אחד בגיל מתקדם, ולא עשינו עם זה כלום", אמר קטש במסיבת העיתונאים. "אריס טובה יותר ממילאנו, עם יותר כלים. זו קבוצת אופנסיב ריבאונד טובה מאוד ואנחנו מודעים לבעייתיות הזאת מבחינתנו. יש שם שחקנים שביום נתון יכולים לקלוע מספר לא מבוטל של נקודות באחוזים טובים מרחוק, אבל למרות הכל, זה משחק שאנחנו צריכים לנצח. הגיע הזמן שנשחק כדורסל טוב יותר. ההפסד בליגה רק יכול להשפיע עלינו לטובה".

קטש, כמובן, נשאל באשר לימים הקשים שעוברים עליו. "הרבה יותר מסוכן כשכותבים עליך דברים טובים", הפתיע. "אם עברתי את התקופה של הדברים הטובים ולא השתגעתי, אני אעבור גם את התקופה הזאת. אין לי בעיה לקבל ביקורת ולראות מה כותבים עליי, למרות שבדרך כלל אני לא קורא עיתונים. חלק מהביקורות היו ענייניות וחלק לא. אני חושב שגם אם היינו מנצחים את בני השרון, זה לא היה גורם לנו לפרוש מאיזה מפעל או מסגרת. ההפסד הזה סיפק הזדמנות לכל מי ששמר דברים בבטן להוציא אותם החוצה וזה בסדר גמור מבחינתי".

קטש פנה לעיתונאים והוסיף בחיוך כי "אם מישהו מכם כתב נגדי משהו רע ואני עדיין מדבר איתו, זה לא כי אני לא כועס אלא כי לא קראתי. אפשר לכתוב עליי מה שרוצים, כל עוד לא מדובר בשקרים או בדברים שלא הייתי רוצה לספר לאמא שלי. כדי להיות לשרוד את העונה הזו בשלום, קיבלתי החלטה מראש – אני לא מתייחס לדברים שלא שמעתי או שלא ראיתי שנאמרו. באופן אישי אני מאוד רוצה להצליח, חשוב לי שהקבוצה תיראה טוב ושכולם יהיו מרוצים. אני לא לחוץ, אבל כן טרוד וחושב. זו מן אחריות כזאת, הלחץ לא נובע ממקום של 'מה יגידו עליי'. אני מאמין ביכולת שלי ולדעתי בסוף הכל מתיישר".

מרכוס פייזר, שהיה חלש במשחק היורוליג האחרון במילאנו, טען כי ההפסד לבני השרון היה בגדר מעידה זמנית. "אין עלינו שום לחץ. לא על הקבוצה ולא על השחקנים. מה שקרה במשחק הקודם היה ועבר. זה לא ישפיע עלינו מחר. יש כאן שחקנים עם יכולות מצויינות והרבה לב, ואנחנו מתכוונים לשמור על הביתיות שלנו".

"אריס היא קבוצה מצויינת, אבל אנחנו חייבים לנצח בבית שלנו", סיכם אסטבן באטיסטה. "אנחנו בהחלט עובדים קשה ומסיקים מסקנות מההפסד לבני השרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully