וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א: אדומים, מלאכתם נעשית בידי אחרים

6.12.2007 / 23:25

הפועל ת"א נחה, אך 1:1 של אנדרלכט מול טוטנהאם ו-1:2 של חטאפה על אלבורג השאירו אותה בתמונה. ספרטק, לברקוזן וציריך עלו

הערב (חמישי) נערך המחזור הלפני אחרון בשלב הבתים של גביע אופ"א. אחרי הניצחון של הפועל תל אביב על חטאפה במחזור הקודם, תיקנה הקבוצה הספרדית את הרושם הרע כשהשיגה ניצחון חוץ מכובד נגד אלבורג 1:2. במחזור האחרון תפגוש חטאפה את אנדרלכט, שסיימה בתיקו 1:1 עם טוטנהאם, שעלתה לשלב הבא. ניצחון ספרדי יעלה אותם לשלב הבא.

הפועל תל אביב, שתפגוש את אלבורג בבלומפילד, חייבת לנצח כדי להשאיר לעצמה סיכוי לעלות. אם חטאפה תנצח את אנדרלכט, הרי שגם הפועל תעלה. תיקו יעלה את חטאפה כשהעולה בין הפועל לאנדרלכט תיקבע על פי יחס השערים הכולל. ניצחון בלגי יעלה את אנדרלכט והעולה בין הפועל לחטאפה תיקבע על פי יחס השערים הכולל.

בבית ה', ניצחונות של באייר לברקוזן וספרטק מוסקבה 0:1 על ספרטה פראג ופ.צ ציריך, בהתאמה, העלו אותן לשלב הבא, כשגם ציריך, למרות ההפסד עלתה. בבית ז', בולטון גברה 0:1 בחוץ על הכוכב האדום בלגרד ובראגה ואריס סלוניקי סיימו ב-1:1. בבית ח' הלסינגבורג שהבטיחה את העלייה נוצחה על ידי בורדו 2:1, שהצטרפה אליה והעפילה לשלב הבא. פאניוניוס ניצחה 0:1 את אוסטריה וינה החלשה והשאירה לעצמה סיכוי לעלות.

בית ז'

אנדרלכט - טוטנהאם 1:1

המקומיים עלו ליתרון בדקה ה-68 משער של חור, אלא ששלוש דקות לאחר מכן הסקורר הנהדר, דימיטאר ברבאטוב השווה בפנדל והעלה את קבוצתו, שסיימה את משחקיה בשלב הבתים. התיקו קירב את התרנגולים מאוד לשלב הבא. אצל האלופה הבלגית המצב מסובך יותר. במחזור האחרון היא תצא למשחק חוץ לא קל בספרד נגד חטאפה, כשהפסד שם, בתוספת ניצחון של הפועל תל אביב על אלבורג בבלומפילד ישאיר אותה בבית. לעומת זאת, ניצחון בלגי יעלה אותם.

אלבורג - חטאפה 2:1

הדובדבן של המפגש הייתה חזרתו של מיכאל לאודרופ, מאמן חטאפה, לדנמרק שם הוא פגש את אחת הקבוצות החלשות של המפעל שהשיגה נקודה אחת. אחרי ההפסד להפועל תל אביב במחזור הקודם, חטאפה לא תלתה תקוות במשחק האחרון בבית נגד אנדרלכט ועשתה עוד צעד חשוב בדרך למטרה. כבר בדקה ה-11 כבש פאבלו פרננדז, שגם הבקיע את השער המצמק נגד הפועל. גראנרו הכפיל את היתרון בדקה ה-78. פריקה רק צימק בדקת הסיום של המשחק.

חרף הניצחון, חטאפה עדיין לא הבטיחה עלייתה באופן סופי מכיוון שהפסד שלה וניצחון של הפועל יכניס את שתי הקבוצות לתחרות על העלייה על פי יחס שעריהן. אלבורג סיימה את דרכה במפעל והיא תגיע לבלומפילד ללא אף סיכוי.

בית ה'

באייר לברקוזן - ספרטה פראג 0:1

הגרמנים, שאירחו את הקבוצה הצ'כית, השיגו רק ניצחון אחד עד המשחק הזה, אלא ששלוש הנקודות בבית עשו את העבודה מבחינתם. אחרי שעה של משחק ניחתה מכה על הקבוצה הביתית עם הרחקתו של כריסטיאן ראמלו, אלא שמנואל פרידריך הרגיע את הביי ארינה כשכבש בדקה ה-71.

ספרטק מוסקבה - פ.צ. ציריך 0:1

גם המשחק השני בבית הסתיים עם שער קטן. הקבוצה הרוסית שסיימה כבר את העונה בארצה פגשה את השוויצרים. שער ניצחון של איגור טיטוב בדקה ה-57 העניק למקומיים שלוש נקודות יקרות והבטיח להם את המקום בשלב הבא, בין 32 הגדולות של המפעל. ציריך, למרות ההפסד שספגה אחרי שני ניצחונות, גם בשלב הבא מכיוון שספרטה פראג, שבמקום הרביעי, סיימה את הופעותיה במפעל.

בית ו'

הכוכב האדום בלגרד - בולטון 1:0

הסרבים הגיעו עם סיכויים מאוד נמוכים לעלות לשלב הבא אחרי שספגו שני הפסדים. מנגד, בולטון סיימה בשלוש תוצאות תיקו. אלא שניצחון החוץ הערב, משער של גאווין מק'אן בדקת הסיום של המחצית הראשונה, העלה את האנגלים לעת עתה למקום הראשון בבית. צריך לזכור שהוונדררס שיחקו את כל ארבעת משחקיהם והם צריכים לחכות למחזור האחרון כדי לראות האם הם בשלב הבא או לא.

אריס סלוניקי - בראגה 1:1

ניצחון ביתי של היוונים היה מעלה אותם לשלב הבא, אבל נראה שזה לא היום שלהם, אחרי שקבוצת הכדורסל של המועדון הובסה בתל אביב. לינץ' העלה את הפורטוגלים ליתרון כבר אחרי שש דקות משחק, אבל רונאלדו איזן בדקה ה-26. לבראגה, שתארח את בלגרד בסיבוב הבא, יש עדיין סיכוי לעלות. גם אריס חזק בתמונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בית ח'

אוסטריה וינה - פאניוניוס 1:0

שער ניצחון דרמטי של היוונים בדקת הסיום של המשחק של מייסטורוביץ' השאיר להם הרבה סיכוי לעלות לשלב הבא. הקבוצה הביתית מנוצחת בפעם השלישית בשלושת משחקיה והיא מחוץ לתמונת העלייה.

בורדו - הלסינגבורג 1:2

השבדים הבטיחו את העלייה לשלב הבא אחרי שני ניצחונות ותיקו, והצרפתים הצטרפו אליהם היום אחרי שאספו עוד שלוש נקודות בבית. המקומיים עלו לירתון משער של צ'מך (12), אבל הנריק לארסון, שעבר הרבה במפעלי אירופה השונים, איזן חמש דקות אחר כך. ג'וסי השיב את היתרון לבורדו בדקה ה-69 וניצח עבורה את המשחק. טאמבורה, משורות האורחים, הורחק בדקה ה-64.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully