וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שישנתם: חיפה בחצי הגמר

5.12.2007 / 18:16

השיממון ברבע גמר הטוטו בין מכבי ת"א לחיפה הוליד שער ניצחון של רנאטו וההעפלה צפויה לירוקים, עם 0:1. צפו בתקציר המשחק

שרון בוקוב

תקציר המשחק באדיבות: ספורט 5+ לייב

למקרה שנרדמתם בדקה ה-60: מכבי חיפה עשתה הערב צעד חשוב לקראת זכייה אפשרית בגביע הטוטו עם 0:1 על מכבי ת"א שסידר העפלה לחצי הגמר. אומנם זה רק המפעל השלישי בחשיבותו, אבל לאור מצבה של חיפה בליגה, גם זה משהו להתנחם בו.

ניר לוין, מאמן מכבי ת"א, המסובכת בתחתית הליגה, העלה הערב הרכב צעיר וחסר ניסיון ונראה היה שהמשחק לא ממש בראש מעייניו. במחצית הראשונה, הילדים שלו, ובעיקר דור מלול היראו ניצוצות והפתיעו את חיפה במשחק נחוש. הירוקים התעוררו מעט אחרי ההפסקה ושער קל של רנאטו (52) סגר את הסיפור ושלח אותנו ל 40 דקות של גארבג' טיים. מישאלוב הספיק עוד להחמיץ פנדל (71).

על הניצחון החיפאי העיבה פציעתו של רוני גפני. המגן השמאלי עלה לשחק כשהוא סוחב פציעה במפשעה ונפגע באותו מקום. הצוות הרפואי העריך שהוא עלול להיעדר חודשיים. אם אכן כך יהיה, זו בעיה קשה לרוני לוי שיישאר בתקופה הקרובה עם אלירן דנין כאופציה יחידה לעמדת המגן השמאלי. כזכור, פיטר מסיללה הדרום אפריקאי, ייצא בקרוב לאליפות היבשת לאומות.

מהלך משחק

משחק נחוש ואנרגטי יותר של ת"א בפתיחה, כשדוקא חיפה נראת אפטית למדי.

דקה 8: התקפה טובה של ת"א מסתיימת בבעיטה למשקוף של דור מלול. כמעט הראשון למארחים.

דקה 12: כדור עונשין לת"א סמוך לדגל הקרן הימני, דור מלול הרים ויפרח נגח שוב למשקוף. מכבי ת"א ממשיכה להיראות טוב בהרבה מחיפה.

דקה 22: סוף סוף משהו מהירוקים. כדור ארוך מוצא את פאוליניו מול סלומון, אבל השוער מצליח להרחיק. רנאטו השתלט על הכדור החוזר והקשית היטב, אבל יפרח הציל בנגיחה את ת"א מספיגה.

דקה 27: רנאטו שלח יפה לרחבה את רפאלוב שתעתע בהגנת ת"א אבל נכשל מול סלומון. מאור מליקסון נכנס במקום דנין שנפצע בקרסול.

דקה 35: התקפה יפה של חיפה מאגף ימין, חרזי שלח את רפאלוב שהעביר למרכז אבל רנאטו בעט ברשלנות החוצה.

דקה 37: פריצה טובה של רמליו מוצאת עומרי רון בעמדה טובה מול אלמדון אבל במקום לבעוט בימין פנימה החלוץ הצעיר ניסה בשמאל, הישיר ליציע.

המחצית הראשונה והעייפה הסתיימה. ת"א נראתה טוב יותר רוב הזמן, אבל ייתכן וההתעוררות המסויימת של חיפה ברבע השעה האחרונה מלמדת משהו על ההמשך.

שני חילופים בחיפה בתחילת המחצית השניה. דקל קינן החליף את חרזי. שאחברי במקום גפני.

דקה 52: גול! גיטה פרץ מהאגף והרים לרחבה. רנאטו היה במקום בשביל לנגוח פנימה. 0:1 לחיפה, שקרובה מאוד לההעפלה לשלב הבא. ת"א זקוקה כעת לשלושה שערים בשביל להעפיל.

דקה 70: רפאלוב מפיח רוח חיים בשיממון עם מבצע נהדר אבל ההקשתה שלו מעל סלומון חומקת ליד העמוד

דקה 71: פנדל לת"א. שאחברי הכשיל ברחבה. מישאלוב החמיץ ברשלנות עם בעיטה מעל למשקוף.
הרכבים

מכבי ת"א: גיא סלומון, קובי מוסא, ניסו קפילוטו, עוז יפרח, עמירן שקלים, ז'וזה רמליו (צחי סילוק, 55), שירן ייני, משה מישאלוב, אוריאל אדרי, דור מלול, עומרי רון

חיפה: אלמדון, משומר, אלון חרזי (דקל קינן, 46) רוני גפני, שי מימון, פאוליניו, אלירן דנין, שלומי חנוכה, ליאור רפאלוב, רנטו (תומר חמד, 54), אושרי גיטה

רוני לוי: "עשינו את שלנו"

רוני לוי, אמר אחרי המשחק: "היה חשוב לנו לעבור ולתת לשחקנים אוויר כדי לקבל הזדמנויות במשחקים חשובים. אני מרוצה, כי עשינו את שלנו. אנחנו התחלנו את העונה רע מאוד וההמשך היה מצוין, ואנחנו רוצים להמשיך את הרצף הזה גם מול סכנין". לגבי מאור מליקסון אמר לוי: " הוא חזר מפציעה ארוכה, ואני לא מודד שחקן במצב הזה".

ניר לוין: "השאיפה הייתה לעלות לחצי הגמר, אבל הגענו עם פיגור של 1:0 מהמשחק הראשון. לא ניצלנו את ההזדמנויות שהיו לנו, והגענו רק לשני משקופים"

לגבי ההרכב המשני, לוין הודה שמתחילת המשחק כבר היה במחשבות על אשדוד: "האמנתי שאפשר לעבור, שיחקנו עם שחקנים שלא משחקים בדרך כלל, רצינו לראות דברים נוספים, וברור שאנחנו מאוכזבים מהתוצאה. עם זאת, ההכנה שלנו למשחק בשבת הייתה קשורה גם למשחק הזה. אנחנו לא יציבים ואנחנו צריכים ליצור יציבות של יכולת ותוצאות. יש הרבה עבודה ואנחנו לא מרימים ידיים. ננסה להכשיר את כל השחקנים לקראת שבת ולבוא מוכנים לאשדוד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully