וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטפלד: "הבנות דרוכות להשלים את המשימה"

5.12.2007 / 16:55

מאמנת אלקטרה רמה"ש כבר מוכנה לקראת המשחק בחמישי (17.00) מול צ'בקטה הרוסית ביורוקאפ. הבנות מתלוננות על גודל המיטות במלון

אלקטרה רמת השרון תסיים מחר (חמישי, 17:00, שעון ישראל) את משחקי החוץ שלה בבית המוקדם של היורוקאפ כשתתמודד בצרפובץ רוסיה מול צ'בקטה המקומית. עד כה ניצחה רמת השרון בכל ארבעת משחקיה (שניים בבית ושניים בחוץ).

הקבוצה הישראלית ניצחה ברמת השרון את צ'בקטה 85:95 והיא מדורגת במקום הראשון בבית ג' עם שמונה נקודות. הרוסיות במקום השני עם שש נקודות ומאזן של שני ניצחונות ושני הפסדים. ראשי רמת השרון סיפרו כי הם הגיעו לעיר מושלגת, אבל המארחים עושים מאמצים גדולים על מנת להעניק לישראליות אירוח לבבי. רק המיטות בבית המלון בו מתארחת הקבוצה, הן מיטות נוער והסנטרית הענקית דדה ויליפיץ' (1.96 מ') נאלצה לחבר יחד שתי מיטות.

טיסת המעבר ממוסקבה לצרפוביץ הייתה במטוס מנהלים קטן של 35 מקומות והשחקניות חששו מאוד לטוס. ויליפיץ' שלא יכולה הייתה לעמוד זקוף במטוס לא הפסיקה למלמל: "זהו,אנחנו הולכים למות. אנחנו הולכים למות" .

אורנה אוסטפלד מאמנת הקבוצה: "לנגד עינינו רק אתגר אחד: לנצח את המשחק. הבנות מודעות למשימה, דרוכות ואני בטוחה שהקבוצה תעשה את כל המאמצים כדי להשלים אותה". הלילה ידליקו שחקניות הקבוצה נר שני של חנוכה עם ראשי הקהילה היהודית במקום, המונה כאלף איש, שהבטיחו להביא למשחק אוהדים שיעודדו את רמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully